Sport1 Banner

"בלוח המשחקים שלנו מופיעים שני גמרים"

צריכים לנצח את שני המשחקים  ולהמתין לתוצאות של טורקיה. סניידר
צריכים לנצח את שני המשחקים ולהמתין לתוצאות של טורקיה. סניידר | צילום: Gettyimages

ווסלי סניידר והולנד דרוכים לקראת צמד המשחקים הקריטיים. גלאטסראיי בחובות

(גודל טקסט)

כאשר החליטה אופ"א להרחיב את היורו ל-24 נבחרות, היא לא תיארה לעצמה שנבחרות בסדר הגודל של הולנד ייעדרו ממנו. לאחר שמונה מחזורי מוקדמות, ניצבת נבחרת האורנג' במקום הרביעי עם עשר נקודות, שתיים פחות מטורקיה, שמאיישת את המקום השלישי המוביל למקום בפלייאוף ההעפלה. שתי הנבחרות איבדו את ההזדמנות לסיים בשני המקומות הראשונים, בהן נמצאות איסלנד וצ'כיה, שכבר העפילו ישירות לטורניר.

 

מי שבאופן טבעי מרכז את מרבית תשומת הלב הוא כוכבה של נבחרת הולנד ושל גלאטסראיי הטורקית, ווסלי סניידר. הקשר התראיין היום לתקשורת ההולנדית, והתייחס לשני המשחקים הנותרים של נבחרתו, שמתמודדת עם טורקיה על העלייה.

 

 

"אנחנו פשוט צריכים להשיג שש נקודות משני המשחקים האלה", אמר סניידר בהתייחסו לצמד המשחקים נגד קזחסטאן בחוץ (10.10) וצ'כיה בבית (13.10) "כבר אמרנו כמה פעמים שבלוח המשחקים שלנו מופיעים עכשיו שני משחקי גמר, ועכשיו מגיעים רגעי האמת. אנחנו פשוט צריכים לנצח את המשחקים הללו ולהמתין לתוצאות של טורקיה".

 

הולנד כאמור כבר אינה תלויה בעצמה, לאחר שבמשחקה האחרון הובסה 0:3 בטורקיה, שדילגה מעליה בטבלה. בהנחה והולנד תצלח את המשימה ואכן תשיג את שש הנקודות (דבר שהוא אינו ברור מאליו), תצטרך טורקיה להשיג לפחות ארבע נקודות בשני משחקיה האחרונים, נגד צ'כיה ואיסלנד, שכאמור כבר העפילו לטורניר.

 

חוזה עתק. סניידר במדי גאלטסראיי (Gettyimages)

 

כתבנו איזק אבידור מוסיף כי סניידר עומד בינתיים, שלא באשמתו, במוקד הדיווחים בטורקיה, לאחר שקבוצתו הטורקית הציעה לו חוזה חדש, במסגרתו אמור הקשר להרוויח 2.1 מיליון אירו לשנה נוסף למענק חתימה של 1.2 מיליון אירו ופרמיית משחק על-סך 20,000 אירו.

 

הסיבה לסיקור הכה נרחב של הצעת החוזה הטורקית היא משבר החובות החמור בו נמצאת האלופה הטורקית. חובותיה של גאלטסראיי האמירו ל-90 מיליון אירו, והם מציבים אותה מתחת לקו האדום של אופ"א, שקבעה רף חובות של 30 מיליון אירו. נציגי הקבוצה נכחו היום (שלישי) במשרדי אופ"א, ועל-פי מספר דיווחים כנראה שהובטח להם שיוכלו להמשיך לשחק בליגת האלופות בתמורה לקיצוץ חובותיהם עד לסיום העונה. לא בטוח שהצעתם החדשה לסניידר תסייע לקיצוץ זה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי