Sport1 Banner

החגיגה נדחתה: "היה ברור שהטבע ניצח"

המונומנטל אתמול. אחרי שנפתחו ארובות השמיים
המונומנטל אתמול. אחרי שנפתחו ארובות השמיים | צילום: AFP

אחרי המבול, ארגנטינה תארח הלילה את ברזיל (01:55). ולמה לואיז התנצל?

(גודל טקסט)

אוהדי הכדורגל השרופים של ארגנטינה וברזיל חויבו לחכות אתמול עוד 24 שעות כדי לראות את המשחק המסקרן בין שתיים מהיריבות הגדולות בעולם הכדורגל. מזג האוויר לא שיתף פעולה עם שתי הנבחרות ואחרי שהמונומנטל הפך לפנות בוקר (שישי) ללאגונה ענקית בבואנוס איירס, המשחק במוקדמות המונדיאל 2018 נדחה להיום בלילה בדיוק באותה שעה (1:55, חי בספורט1 ו-HD).

 

 

ארובות השמיים נפתחו אתמול בבואנוס איירס וירדו בתוך קצר בין 100 ל-200 מילימטר של גשם שהפך את כל הרחובות לבריכות. הניקוז לא עובד טוב לא רק באשקלון אלא גם בבירת ארגנטינה. רק שעה לפני המשחק הוא התבטל סופית לאחר שכבר היו צופים שכבר ישבו ביציעים וניצלו את העובדה להצטלם במשחק היסטורי שלא נערך. המים הציפו את כר הדשא והשיטפון הציף אולמות שלמים במונומנטל של ריבר פלייט כולל הכניסה של הקהל.

 

 

הברזילאים הבינו את ההחלטה לבטל את המשחק. דויד לואיז אמר: "אנחנו צריכים לעשות עכשיו הכנה מחודשת מבחינה מנטלית. כבר שיחקתי במגרשים גרועים, אבל זה נורמלי שדחו את המשחק רק הבעיה היא שיהיה לנו יום פחות למנוחה". לואיס גוסטבו הוסיף: "שום דבר לא השתנה. אנחנו עדיין נצטרך עדיין לשחק במשחק קשה מאוד". עוזר המאמן גילמאר רינאלדי אמר: "לא הייתה שום אפשרות לקיים את המשחק. דיברנו עם השופטים והיה ברור לנו שהטבע ניצח אותנו, אבל עוד לא הפסדנו במשחק. לא רק שהיה קשה לשחק אלא גם היו ברקים שסיכנו את חיי השחקנים".

 

מאמן הכושר של ברזיל, פאביו מאחסרדיאן, אמר שהדחייה ביום אחד לא תהיה שלילית לגבי המשחק הבא של ברזיל מול פרו שתשחק למעשה גם הלילה. "שחררנו את השחקנים לבית המלון וערכנו להם אימון באולם סגור".

 

דויד לואיז נאלץ אתמול להתנצל בפני הארגנטינאים לאחר שהעיתון 'אולה' פרסם את דבריו בהם אמר: "בלי ליאו מסי נבחרת ארגנטינה לא אותה נבחרת". ה'אולה' כתב לו: "מה עבר לך בראש דויד? שכחת את הפאדיחות של ברזיל במונדיאל?" והוסיף קללה ספרדית עסיסית שפירושה "חתיכת 'אס הול'. לואיז אמר בתגובה: "אין לי שום זלזול בנבחרת ארגנטינה. אני מעריך מאוד את הנבחרת ואני משחק עם שחקנים מנבחרת ארגנטינה בקבוצה שלי". ההתאחדות הברזילאית פרסמה הבהרה בה נאמר: "לואיז לא אמר את הדברים שיוחסו לו לגבי מסי. יש לו כל הכבוד לנבחרת האלבי סלסטה".

 

לואיז (שמאל). לא התכוון לזלזל (AFP)

 

לגבי המשחק היום החזאים לא צופים עוד גשם סוחף כזה כמו אתמול. בברזיל יחזור ניימאר לשחק, ארגנטינה תחסר את ליאו מסי, שייתכן ויהיה כשיר למשחק הבא של ארגנטינה, סרחיו אגוארו וקרלוס טבס. עיני אוהדי ארגנטינה נשואות לעברו של גונסלו היגוואין. הכוכב הוותיק נמצא בכושר טוב וכבש במדי נאפולי את השער ה-200 בקריירה. מאז הקופה אמריקה הוא ירד ארבעה קילו וכבש 11 שערים. בנוסף אליו בונה טאטא על חאבייר מסצ'ראנו שכרגיל יעניק מהמנהיגות שלו לנבחרת.

 

היגוואין טען שהבעיה שלו בעבר היתה משקל עודף והוא טיפל בזה בקיץ האחרון. החלוץ, אקס ריאל, גילה שעבר טיפול אצל הרופא האיטלקי שעזר למסי ואגוארו. הדיאטה שלו כללה שתיה, פירות וירקות. משעמם, אבל כנראה יעיל.

 

הרכבים משוערים:

 

ארגנטינה: רומרו, רונקאליה, אוטמנדי, מורי, רוחו, ביליה, מסצ'רנו, באנגה, די מאריה, היגוואין, לאבצי

 

ברזיל: אליסון, אלבס, מיראנדה, ד. לואיז, פ. לואיז, אליאס, גוסטבו, וויליאן, ניימאר, קוסטה, אוליברה

עוד באותו נושא: דויד לואיז

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי