Sport1 Banner

נשארה בחיים: 90:92 לירושלים על קראסני

רולנד זוכה לחיבוקים מהחברים
רולנד זוכה לחיבוקים מהחברים | צילום: דני מרון

החבורה של פרנקו בחיים אחרי ניצחון דרמטי. 22 לרולנד, 20 לג'נינג

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ידעה כי זה רגע האמת שלה. למרות היעדרם של יותם הלפרין וליאור אליהו האדומים ידעו לצלוח את המשחק החשוב הערב (רביעי) מול קראסני וולגוגראד עם 90:92 דרמטי.

האלופה פתחה בצורה מבולבלת, אך מאט ג'נינג בדקות גדולות עם ארבע שלשות העביר את היתרון לצד האדום בבטחה. לצערו של פרנקו ג'וש דאנקן נפל עם ראשו על הפרקט וספג זעזוע מוח וגם הוא נגרע ממצבת השחקנים.

האדומים שמרו על יתרון קטן בעזרת רולנד וג'נינג, אך דווקא לקראת סיום ברבע האחרון היו אלו זייצ'ב וגוין עם שלשות שהעבירו את היתרון לאורחים אחרי דקות ארוכות. פרנקו לא נלחץ ולבסוף ג'נינג ורולנד דאגו שהניצחון יישאר בבית. לרוסים נותרה הזדמנות לאזן ולקבוע הארכה, אך ג'אואן ג'ונסון החטיא הטבעה בשניית הסיום והעניק לפרנקו ניצחון חשוב. בשבוע הבא הירושלמים יארחו את ניז'ני בתקווה לשפר סיכויים להעפיל לשלב הבא.

במשחק נוסף בבית שהתקיים כבר אתמול ניצחה גלאטסראיי את ניז'ני נובוגרוד 85:87, ונותרה הקבוצה המושלמת היחידה בבית עם מאזן 0:5. לעומתם, הרוסים נמצאים במאזן 3:2. במשחק נוסף שמתקיים בשעה זו, מארחת נפטונאס קלייפדה את אאק אתונה, כאשר שתי הקבוצות נמצאות במאזן 2:2.

פרנקו: "כולם נתנו את עצמם"

דני פרנקו אמר על הניצחון ללא הלפרין, אליהו ודאנקן שנפצע: "לפעמים כשיש סגל קצר, כולם נותנים את עצמם. בשלב הזה צריך לדעת לנצח את המשחקים. באנו עם הרבה לחץ כי ידענו שהמשחק חשוב לנו ופגשנו קבוצה שנורא קשה להתכונן אליה, ואני שמח שיצאנו עם ניצחון". לגבי מצבו של דאנקן שסובל מזעזוע מח אמר: "הייתי על הקווים ואין לי שמץ של מושג. מקווה שהוא יהיה בסדר ושעד שבוע הבא הוא יחזור אלינו וגם יותם".

קלעו לירושלים: רולנד 22 נקודות, ג'נינג 20, סמית' 16, גפני 13, פישר 11, טימור 5, דאנקן 4, מנקו 1. בלטו לקראסני: קופר 27 נק', ג'ונסון, גוין וסוקולוב 14 כ"א.


אליהו והלפרין צופים בחברים (דני מרון)


שחקני ירושלים חוגגים. נשארו בחיים (דני מרון)

 

רבע ראשון: 20:26 לירושלים

הפועל ירושלים פתחה עם: אי. ג'יי רולנד, מאט ג'נינג, דונטה סמית', ג'וש דאנקן ודאור פישר. קראסני פתחה עם די ג'יי קופר, ג'ורדן המילטון, דימיטרי סוקולוב, מקסים טק'צנקו, ג'א'ואן ג'ונסון. קופר וג'ונסון נתנו לאורחים יתרון 5:10. שלשה של ג'נינג קבעה 13:16 לאדומים פחות משלוש דקות לתום הרבע. ג'נינג צלף 12 נקודות, האדומים ירדו ביתרון של שש נקודות בתום הרבע. ג'וש דאנקן שנפגע בראשו ירד לקבלת טיפול.

 


פישר. ירושלים בסגל חסר (דני מרון)

 

רבע שני: 44:51 לירושלים
המילטון וקופר הנהיגו קאמבק של הרוסים שצימק לשלוש בלבד, מעט יותר מארבע דקות לתום המשחק. קליעות עונשין של סמית' העלו שוב לשבע הפרש, 38:45 לאדומים. סל של ג'ונסון סיים את הרבע על 44:51.


דאנקן הפצוע מפונה מהפרקט לקבלת טיפול (דני מרון)

 

רבע שלישי: 62:68 לירושלים

ריצת 0:7 של הרוסים קבעה 51:51. ג'נינג הגיעה ל-19 אישיות וקבע 52:55 לירושלים. שתי קליעות עונשין של סמית' קבעו 55:61 ומיד אחרי זה רולנד וגפני סיפקו האלי-אופ מרשים. קופר בחדירה וליי אפ היגע ל-18 וצימק לשלוש בלבד, 65:62 לאדומים, מעט יותר מדקה לתום הרבע. טימור סידר לפישר 62:68 בדאנק.

 


ג'נינג צולף עוד סל (דני מרון)

 

רבע רביעי: 90:92 לירושלים

גוין וזייצ'ב בשלשות החזירו את היתרון לרוסים, חמש דקות לסיום, 74:76 לאורחים. זייצ'ב המשיך ביכולת הטובה והוציא את סמית' מהמשחק בעבירה חמישית. גוין תפר עוד שלשה ונתן יתרון 83:84 לרוסים. שלשה גדולה של איי. ג'יי רולנד קבעה 86:89 לאדומים 21 שניות לסיום. הרוסים ניסו עוד לאזן אבל בשנייה האחרונה החטיא ג'ונסון דאנק שיכול היה לקבוע הארכה. האדומים ניצחו 90:92.

עוד באותו נושא: קראסי וולגוגראד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי