Sport1 Banner

ההעברות: ריאל ואתלטיקו רבות על קראבליו

קראבליו. מניה חמה
קראבליו. מניה חמה | צילום: Gettyimages

הפורטוגלי ינחת במדריד?. וגם: די מריה מתקרב לפאריס ודרוגבה ל-MLS?

(גודל טקסט)

חלון ההעברות של הפגרה ממשיך לתפוס תאוצה. יעקב זיו, איזק אבידור ובנו דוד יעדכנו לאורך היום על כל ההתרחשויות, הספקולציות, החתימות והשמועות בבלוג היומי.

 

17:00

אתלטיקו מדריד וריאל מדריד נאבקות על שרותיו של קשר ספורטינג ליסבון ונבחרת פורטוגל, וויליאם קראבליו. הבלאנקוס מוכנים לשחרר את אסייר יראמנדי בו מעוניינת ליברפות, על מנת להחתים עוד פורטוגלי לקבוצה שלהם.

 

ג'יאנלוקה די מארציו מדווח באתר שלו שוולטר סבאטיני המנג'ר של רומא נמצא במנצ'סטר כדי לסגור את החתמת אדין דז'קו. הוא אמור לטוס עם מנצ'סטר סיטי למסע משחקים בחו"ל כך שהעסקה צריכה להיסגר מהר.

 

רשת 'סקאי'  דיווחה שראחים סטרלינג עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות במנצ'סטר סיטי וכעת העיסקה צפויה להיסגר כשסיטי תשלם 49 מיליון ליש"ט (45 ועוד 4 בעתיד) והשחקן יוצג במדי הסיטי.

 

ארסנל הציעה 10 מיליון יורו על פאוזי גולאם, המגן השמאלי של נאפולי, אבל הקבוצה דורשת 12 מיליון יורו יותר.

 

פאלרמו החתימה את אוסקר הילמרק קשר שבדי בן 23 שהגיע מאיינדהובן וחתם לארבע עונות.

 

 

 

מילאן מנהלת מו"מ עם מונאקו על רכישת הבלם, איימן עבדנור. הבעיה שמילאן הציעה 19 מיליון יורו, אבל הבעיה שמונאקו דורשת כ-28 מיליון יורו על הבלם הטוניסאי.

 

הרכישות בליגה הטורקית לא פוסקות. בשיקטאש מעוניינת בחלוץ מנצ'סטר יונייטד, חאבי צ'יצ'ריטו, ותציע עבורו 6 מיליון יורו.

 

אחרי פירלו ניו יורק סיטי מעוניינת לצרף לסגל את דידייה דרוגבה הוותיק שעזב את צ'לסי.

 

 

 

פ.ס.ז' רוצה במפתיע את בנג'מין סטומבולי, קשר טוטנהאם שלא הצליח אחרי שעבר ממונפלייה. הוא עשוי להיות מחליפו של יוהאן קבאיי שעבר לקריסטל פאלאס.

 

ג'ו, ששיחק באתלטיקו מיניירו בעונה החולפת, עבר באופן רשמי לקבוצת אל שבאב מאיחוד האמירויות. החלוץ בן ה-28, ששיחק בעברו במנצ'סטר סיטי, כנראה מחפש אתגר חדש.

 

סטפנו אוקוקה מסמפדוריה בדרך לפולהאם. "לה סאמפ" רוצה להתחזק במקומו באלסנדרו מאטרי ששיחק בעונה שעברה ביובנטוס כמושאל ממילאן.

 

13:30

איקר קסיאס הגיע לפורטוגל והוצג בפורטו. המועדון הודיע שמספרו של השוער יהיה 12.

12:55

באזל רוצה את ולאד קירקש בלם טוטנהאם הוטספר הרומני, אבל נראה שתקדים אותה גלאטסראיי שתרכוש אותו עבור 7 מיליון יורו. הוא צפוי להרוויח בטורקיה משכורת של 55 אלף יורו בשבוע ויוכל להגיע ל-3 מיליון יורו בשנה. טוטנהאם שילמה עליו בזמנו 9.5 מיליון יורו לגלאטסראיי ולמעשה צפויה למכור אותו במחיר הפסד.

11:50

העיתון הצרפתי 'לה פריסיאן' מפרסם שאנחל די מאריה סיכם את תנאיו בפ.ס.ז' לחמש השנים הבאות. כעת מתנהלות שיחות מתקדמות בין הצרפתים לבין מנצ'סטר יונייטד נטען ע"י העיתון – מחיר העברתו צפוי להיות כ-60 מיליון יורו וכן נשקלת אפשרות לצרף לעסקה את אדינסון קבאני שיעבור לאולד טראפורד ובכך יפחית את מחיר הרכישה עבור הצרפתים.

11:30

העיתון 'מארקה' כותב הבוקר שבריאל מדריד החליטו לא למכור יותר שחקנים בכירים הקיץ ויעמדו על רגליהם האחוריות כדי לא למכור את סרחיו ראמוס, למרות רצונו ללכת למנצ'סטר יונייטד. הנשיא פלורנטינו פרס החליט על כך לאחר שספג קריאות גנאי מהקהל שדרש את התפטרותו אתמול כשנפרד מאיקר קסיאס. 

 

בנוסף לאמור לעיל, ה'גארדיין' האנגלי כתב שטקס הפרידה הפאתטי בלי שחקני הקבוצה בסנטיאגו ברנבאו אפילו החמיר את המצב וכי הפרידה מקסיאס היתה מבישה. לכן, מי שקיבל את כל הריקושטים הוא הבלם ראמוס שחלם לעזוב אחרי שמנצ'סטר יונייטד הציעה לו חוזה טוב בהרבה מ-6 מיליון היורו לעונה שהוא מרוויח כעת, אבל ייאלץ לחכות או לחוזה חדש בבלאנקוס או לסיום חוזה ב-2017. 

 

11:00

ארסן ונגר הודיע לקארים בנזמה שאם הוא לא יקבל דקות משחק בריאל מדריד, הוא ינסה לרכוש אותו עד סיום חלון ההעברות ב-1 בספטמבר. אתר האינטרנט 'אל קונפידנשיאל' שאמין מאוד בידיעות על ריאל מדריד פרסם את הידיעה. 

העיתון הבלגי 'האט בלנג ואן לימבורח' מפרסם הבוקר כי מנצ'סטר סיטי החליטה ללכת בכל הכח על קווין דה ברוינה וכי אחרי השלמת החתמת ראחים סטרלינג שצפויה להתבצע עוד היום, המנג'ר המקצועי של הסיטי, צ'יקי באגירסטיין, יילך בכל הכח על השלמת רכישת הקשר מוולפסבורג. מחירו לא יהיה פחות מ-50 מיליון ליש"ט. 

 

טוטנהאם רוצה את חלוץ סטנדארד ליאז' לשעבר, מיצ'י באטשוואי, ששיחק בעונה האחרונה במארסיי, במטרה שישחק לצידו של הארי קיין בחוד של התרנגולים. הם מציעים עליו 9 מיליון ליש"ט. הוא עשוי להצטרף לקהילת הבלגים ההולכת וגדלה בקבוצה אחרי החתמת המגן טובי אלדרווירלד וליאן ורטונגן, נאסר צ'דלי ומוסה דמבלה (שעשוי לעזוב). 

 

בטאשוואי ורפאלוב, לפני שנתיים בבלגיה (Gettyimages)

 

קרל ג'נקינסון חתם לחמש שנים נוספות בארסנל והושאל מיידית לווסטהאם יונייטד בה שיחק בעונה שעברה. בורנמות' שעלתה לפרמיירליג האנגלית, שאלה מקייבו את פיליפו קוסטה. המגן השמאלי בן ה-20 שיחק בכל הנבחרות הצעירות של איטליה.

10:00
מאלגה במו"מ עם החלוץ הקרואטי דוייה קופ ששיחק בעונה החולפת בקליארי, אבל שייך לדינאמו זאגרב. הקבוצה כבר החתימה את אדנן טיגדואיני הולנדי ממוצא מרוקאי. הוא שילמה עליו 800 אלף יורו לנאק ברדה. 

אייאקס אמסטרדם בדרך להחתים את חלוץ ארסנל יאיא סאנוגו הצרפתי, ככל הנראה בהשאלה. הצרפתי בחר את אייאקס במקום ליל. ארסן ונגר הציע לסאנוגו לבחור באייאקס אמסטרדם לאור העובדה שהיא עשויה להשתתף בליגת האלופות ובארסנל יוכלו לעקוב אחריו. ביום שישי השחקן יוחתם באייאקס. הקבוצה ההולנדית גם סגרה עם חלוץ מנשנגלדבאך אמין יונאס בן ה-21 שנכלל בנבחרת הצעירה של גרמניה ושיחק באליפות האחרונה. 

 

ויטסה מכרה את דייבי פרופר הקשר-בלם לאיינדהובן וקיבלה את השחקן הסרבי דנילו פנטיץ', בן 18 שגדל בפרטיזן בלגרד וצ'לסי רכשה אותו והשאילה אותו לוויטסה. המאמן פטר בוש אמר: "יש לי 7 חיזוקים, אז אני לא מודאג". 

 

עוד בהולנד, פ.צ. אוטרכט נקנסה ב-10,000 יורו על השתוללות אוהדיה נגד אייאקס בעונה החולפת. במשחק הבא ביניהם האוהדים הפאנטיים של אוטרכט לא יורשו לשבת ביציע הרגיל. 

 

באיטליה: רומא במו"מ להחתים את חביאר מאנקיו מאתלטיקו מדריד, שהשאלתו לליברפול לא תימשך. הקולצ'ונרוס ישאילו אותו פעם נוספת. יובנטוס השאילה לפרוזינונה את השוער בן ה-22, ניקולה לאלי. קייבו ורונה שאלה מסטנדרד ליאז' את הקשר ההתקפי פול-ז'וזה אמפוקו ששיחק בחצי העונה האחרונה כמושאל בקליארי. אפולי השאילה לטוונטה את הבלם ברונו אוביני

 

סטרלינג ומאנקיו. האחד עובר לסיטי, השני לרומא (Gettyimages)

 

סנדרלנד רוצה לרכוש את ג'רמיין לאנס ההולנדי, חלוץ דינמו קייב, תמורת 12 מיליון יורו. השחקן בן ה-27 אמר שהוא רוצה לעבור במהירות לפרמיירליג. דיק אדבוקט מנג'ר "החתולים השחורים" אימן אותו באיינדהובן.

עוד באותו נושא: אנדחל די מאריה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי