Sport1 Banner

דרוש חלוץ: איטליה מחפשת להתחדד לפני היורו

וראטי. הרבה על כתפיו
וראטי. הרבה על כתפיו | צילום: Gettyimages

האזורי רוצים מחץ. וגם: האם וראטי יכול לשחק ביחד עם פירלו?

(גודל טקסט)

לקראת הישורת האחרונה של קמפיין יורו 2016 אנחנו ממשיכים לסקור בעבורכם את מצבן של הנבחרות הגדולות והפעם, איטליה. האזורי נמצאים במצב טוב לקראת הישורת האחרונה של יורו 2016, למרות ששלושת המשחקים האחרונים בבית ח' הסתיימו בתיקו .

 

הסיבה לכך היא כמובן העובדה שגם המקום השני בבית , בו נמצאים כרגע האזורי, מעניק כרטיס אוטומטי לצרפת. סיבה נוספת: השבוע מצפים לשחקנים של אנטוניו קונטה שני משחקים קלים על הנייר, מלטה בחוץ ובולגריה בבית.

 

 

תמונת מצב:  קונטה עצמו הרגיש שהכיסא שלו מתנדנד לפני היציאה לפגרה, אבל נשיא ההתאחדות קרלו טאבקיו הבהיר שיש להתאחדות כסף אף להאריך את חוזהו של המאמן לארבע שנים נוספות בתפקיד בזכות עסקה עם פומה.   

 

שוק ההעברות הסוער באיטליה לא פסח על שחקני הנבחרת. המגן מתיה דרמיאן עבר מטורינו למנצ'סטר יונייטד (18 מיליון יורו), אנדראה ברטולאצ'י מרומא למילאן (20 מיליון), אנדראה פירלו מיובנטוס לניו יורק רד בול (חינם), סטפן אל שערוואי ממילאן למונאקו בהשאלה (שני מיליון) וסימונה זאזא מסאסואלו ליובנטוס (18 מיליון).

דרמיאן. לראשונה יש שמונה לגיונרים באזורי (Gettyimages)

 

המוזמנים החדשים: אין אבל יש פרט אחר מעניין בקשר לסגל. לראשונה מחזיקה האזורי בסגל שמונה שחקנים שמשחקים מחוץ למדינה וזה הפרט הכי מעניין. בהם וראטי, פירלו, דרמיאן, אל שערוואי, כרישיטו, אימובילה וסיריגו.

 

סימן השאלה:  קונטה אמנם זימן תשעה חלוצים להכנות אבל אין לו חלוץ מרכזי מריח שערים. המאמן, שטוען שרק שחקנים המשחקים בקבוצות שלהם יכולים לשחק, מסמן בזאת את דרכם של זאזא, גביאדיני מנאפולי ואימובילה מסביליה, מחוץ להרכב. הנבחרת עשויה להתבסס על שני שחקנים שקיבלו אזרחות איטלקית.

 

אדר הברזילאי שכבש עד כה 4 שערי ליגה במדי סמפדוריה (2 הופעות ושער במדי הנבחרת)  ופראנקו ואסקס מפאלרמו, ארגנטינאי עם אזרחות איטלקית עשוי לערוך בכורה אחרי ששותף בשני משחקי ידידות. גם פלה מסאות'המפטון מועמד להרכב.

 

ושאלה נוספת? האם וראטי, הנחשב ליורשו של פירלו, יכול לשחק יחד איתו בהרכב.  ברטולאצ'י ממילאן התראיין בנושא וטען שהתשובה חיובית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי