Sport1 Banner

קונופליאנקה בסביליה, טוראן יוצג בברסה?

קונופליאנקה. בדרך לספרד
קונופליאנקה. בדרך לספרד | צילום: Gettyimages

ההעברות: האוקראיני הבריז לסימאונה. מונטויה באינטר, נטו ביובנטוס

(גודל טקסט)

חלון ההעברות ממשיך לקבל תאוצה ככל שהימים חולפים והקבוצות עוברות ממצב של נמנום למצב של הכנות רשמיות.

 

 

מרטין מונטויה הוצג רשמית באינטר. ברצלונה שחררה הודעה רשמית בה לא ציינה שההשאלה היא בדיוק לשנתיים עם אופציה להארכה אלא נאמר: "מונטויה הושאל לזמן מה ושתי הקבוצות יכולות אחר כך להסכים על הארכת ההשאלה אוטומטית אם השחקן ישחק מספר משחקים מסוים".

יחד עם זאת בברצלונה ציינו שאחרי שנתיים אינטר יכולה לממש סעיף רכישה של השחקן. בהיעדר הנהלה רשמית המנג'ר הזמני של ברסה אישר את ההשאלה בהתאם להוראות הצוות המקצועי. 

רשמית: יובנטוס הודיעה שצירפה לשורותיה את השוער נטו. הברזילאי ששיחק בעברו בסרייה א', במדי פיורנטינה, הצטרף ליובה בהעברה חופשית וחתם על חוזה ל-4 עונות. אלופת איטליה מצאה את היורש של בופון?

נטו. יצליח להכנס לנעליים הגדולות של בופון? (צילום: האתר הרשמי של יובנטוס)

 

15:03

בשעות הקרובות עשוי להיות מהפך עם ארדה טוראן שיוצג כשחקן החדש של ברצלונה. כל זאת אם המנג'ר הזמני של ברצלונה יקבל החלטה לבצע את העסקה למרות ההתנגדות של המועמדים לבחירות. הסיבה היא שברצלונה רוצה את השחקן בכל מחיר והמאמן לואיס אנריקה לוחץ על השלמת העסקה לפני שהשחקן ייברח לפרמיירליג ולצ'לסי. הוסבר לרמון אדל המנג'ר שמנהל את הקבוצה שאם ברסה לא תחתים עכשיו את הקשר הטורקי ייתכן שיהיה מאוחר יותר אחרי הבחירות ב-18 ביולי.

 

קשרה הסנגלי של ליל, אידריסה גואיי סגר באסטון וילה ששילמה עליו 12.5 מיליון יורו (9 מיליון ליש"ט).

 


אידריסה גואיי. עובר לווילה (Gettyimages)

 

ויאדוליד שמכרה את מארק ואליינטה למכבי חיפה האריכה את חוזהו של הבלם סמואל כדי שיחליף את ואליינטה למרות שהיה מועמד לסלטה ויגו.

 

אינטר רוצה את מאריו סוארס, קשר אתלטיקו מדריד שמחירו 10 מיליון יורו ופליפה מלו הוותיק ששיחק העונה בגלאטסראיי.

 

ניקולאס גאייטן שהיה מבוקש באתלטיקו מדריד הודיע שהוא נשאר בבנפיקה: "יש לי חוזה בקבוצה".

 

12:36

מגן שטוטגרט, אנטוניו רודינגר בדרך לוולפסבורג. גם צ'לסי הביעה בו עניין.

 

ניקולאס אנלקה פצח בקריירה חדשה כשמונה למנג'ר שחקן של מומבאי סיטי בליגה ההודית.

 

10:30

מכה לאתלטיקו מדריד. סביליה הצליחה להקדים אותה במירוץ אחר יבן קונופליאנקה האוקראיני שהיה מבוקש גם בטוטנהאם. שחקן הכנף חתם לארבע שנים במדי מחזיקת הליגה האירופית ולא באתלטיקו שרצתה בו. הוא סיכם בהעברה חופשית.

 

דויד דה חאה הגיע לחופשה במדריד, אבל טען שלא מדובר במו"מ וחתימה בריאל מדריד אלא כדי לנוח. בינתיים הוא אמור להתייצב ביום שני לאימוני מנצ'סטר יונייטד.

 

 

 

סקר שערך ה'אס' קבע: 55 אחוז מאוהדי ריאל מדריד דווקא בעד מכירתו של סרחיו ראמוס. 22 אחוז קבעו שראמוס לא צריך להימכר בפחות מ-60 מיליון יורו. 10.6 אחוז מסכימים שהוא צריך להימכר במחיר בו נקבה ריאל מדריד 90 מיליון יורו. העיתון ה'סאן' פרסם שהבלנאקוס מנסים להשאיר את הבלם והציעו לו משכורת של 200 אלף ליש"ט לשבוע. ה'מארקה' טוען שראמוס לא מוכן להישאר במדריד ולא משנה כמה כסף יציעו לו. 

 

ווטפורד ממשיכה להתחזק אחרי שהחתימה את מגנה היווני של רומא, חוסה הולבאס בן ה-30 לשלוש שנים ושילמה עליו 2 מיליון יורו. 500 אלף יורו נוספים ישולמו כבונוס על הישגים.

 

חוס הידינק, מאמן הולנד שפוטר מתפקידו הוא המועמד המוביל כעת לאמן את לסטר. אחרי שלואיס ואן חאל הגיע הטרנד להחתים מאמנים הולנדים בשיאו בפרמיירליג. רונאלד קומאן הצליח עם סאות'המפטון, דיק אדבוקט השאיר את סנדרלנד בליגה וכעת בלסטר בונים על הידינק שהיה בעבר מנג'ר צ'לסי במקביל לעבודתו כמאמן נבחרת רוסיה.

 

 

 

מנצ'סטר יונייטד מציעה לאברטון את ג'וני אוונס כדי שתוכל לרכוש מהטופיס את שיימוס קולמן.

 

ארסנל מתכננת למכור שישה שחקנים השייכים לסגל שלה ולא ישחקו העונה באמירויות וביניהם לוקאס פודולסקי, דויד אוספינה, ג'ואל קמפבל, יאיא סאנוגו, מתיה פלאמיני וקרל ג'נקינסון. לוקאס פודולסקי שחזר מהשאלה בפ.צ. קלן במו"מ עם גלאטסראיי על מעברו ב-1.5 מיליון ליש"ט.

 

בצרפת: נאנט החתימה את חלוץ אייאקס, קולביין סיגורת'סון על חוזה עד 2020.

 

בגרמניה: הקשר הסרבי של בורוסיה דורטמונד, מילוש יואיץ', עבר לפ.צ. קלן ששילמה עליו 2.5 מיליון יורו. הבלם הארגנטיני דויד אברם עזב את הופנהיים אחרי שנתיים וחתם באיינטרכט פרנקפורט.

 

לאציו מוכנה לשלם 5 מיליון יורו על סרגיי מילינקוביץ'-סביץ', שחקנה הסרבי של גנק בן ה-20 ששיחק במונדיאל עד גיל בו זכתה סרביה.    

עוד באותו נושא: ייבן קונופוליאנקה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי