Sport1 Banner

ליאו מסי: "את הגמר הזה רוצים לנצח"

הארגנטינאים חוגגים. רוצים את התואר
הארגנטינאים חוגגים. רוצים את התואר | צילום: AFP

צפו ב-1:6 של ארגנטינה. הפרעוש: "הלוואי שהשארתי את השערים לגמר"

(גודל טקסט)

איזה יופי של משחק. אולי חד צדדי, אבל שוב אפשר להתלהב מהקופה אמריקה. ליאו מסי אמר את זה חד וחלק: "הלוואי שהשארתי כמה שערים גם לגמר". בארגנטינה יודעים שצ'ילה לא תהיה בשר תותחים, אבל אם מסי שלא כבש אפילו שער אחד בטורניר, חביאר פאסטורה ואנחל די מריה, יגיעו ביכולת הזו לגמר בסנטיאגו, גם הצ'יליאנים עם שיפוט מקומי יתקשו לעצור אותם.

 

אחרי שבישל שלושה שערים, הוסיף מסי: "הסברנו לכולם שזה מקרי או חוסר מזל שלא כבשנו יותר שערים למרות שהיו לנו הרבה מצבים במשחקים קודמים ועכשיו הכל הסתדר במשחק אחד. כבשנו שער אחר מהיר ואז מצאנו יותר מרווחים לשחק. ידענו שאם נשחק טוב ניצור לעצמנו הרבה מצבי כיבוש והפעם גם ניצלנו אותם. אני לא מודאג שלא כבשתי אף שער ומקווה ששמרתי אותם לגמר. אחרי שהפסדנו את גמר המונדיאל, את הגמר הזה אנחנו רוצים לנצח".

 

 

טאטה מרטינו ירד מכר הדשא מאושר ואמר: "מסי לא צריך לכבוש שערים כדי להיות מאושר". למרות הניצחון הגדול העיתונאים שאלו אותו על כך שהפרעוש לא כבש עדיין, אבל מרטינו הגיב: "שלושה בישולים שהסתיימו בשערים. לא ראיתם כמה מסי היה מאושר? הוא לא חייב לכבוש, הוא שיחק כדורגל עם חיוך והפגין משחק ענק".

 


מסי והיגוואין מפנטזים על הגמר (AFP)

 

מרטינו התייחס למשחק: "אנחנו סוף סוף יכולים להיות מאוד מרוצים מניצחון גדול. המפתח לניצחון שלנו היתה היכולת לכבוש במהירות צמד אחרי פתיחת המחצית השניה כשהמצב היה עדיין עם יתרון שביר לנו".

 

 

 

לקראת הגמר אמר: "לא צפוי לנו משחק קל. תתייצב מולנו נבחרת חזקה עם תמיכה מאסיבית של האוהדים המקומיים. שחקני צ'ילה טובים אישית. זו נבחרת שעובדת בצורה דומה בשלוש השנים האחרונות ונצטרך לעבוד קשה כדי לנצח".

 

אנחל די מריה שכבש צמד וכיכב הוסיף: "עד למשחק הזה עזרתי יותר בהגנה ולא הלכתי ממש קדימה. הפעם זה היה שונה. אני מאושר שהבקעתי צמד וגם על העבודה ההגנתית שלי. למזלי הקשת בענן חייכה אלי. הפגנו משחק ענק. כל הנבחרת עשתה מה שהיתה צריכה. הגענו לגמר נוסף, עכשיו נגד המארחת צ'ילה וזה לא הולך להיות קל, אבל אנחנו עושים עבודה טובה מהמשחק הראשון ובטוחים בעצמנו".

 


הפוטנציאל סוף סוף התפרץ (AFP)

 

גם הבלם מרטין דמיצ'ליס, חברו הקרוב של מסי התייחס לתקווה שהפרעוש שמר שערים לגמר. בלם מנצ'סטר סיטי שעלה לשחק בגלל שאסקיאל גראיי סבל מבעיות גסטרנומיות אמר: "למזלנו ירדנו לחדר ההלבשה מיד אחרי השער של פרגוואי והמומנטום שלה נעצר. בחצי השני גמרנו אותם עם רביעיה. מסי לא כבש? הוא שחקן שאתה נהנה ממנו מכל דקה שהוא על המגרש והוא היה שותף בכל השערים. אני מאחל לו שיכבוש בגמר".

 

מאמן פרגוואי,  הארגנטיני רמון דיאס, אמר: "אמרו שארגנטינה היא הנבחרת הכי טובה בעולם כיום והם הוכיחו את זה. הבחורים שלי נתנו הכל, אבל נגד נבחרת כזאת זה לא מספיק כנראה ביום כזה".

עוד באותו נושא: אנחל די מריה, טאטה מרטינו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי