Sport1 Banner

צפו: ארגנטינה בגמר הקופה עם 1:6 על פרגוואי

שחקני ארגנטינה חוגגים. הפעם חייבים גם תואר
שחקני ארגנטינה חוגגים. הפעם חייבים גם תואר | צילום: AFP

רוחו, פאסטורה, די מריה (2), אגוארו והיגוואין סידרו מפגש עם צ'ילה

(גודל טקסט)

הפוטנציאל קיים ולפעמים גם מתפוצץ במלואו. ארגנטינה הראתה הלילה (בין שלישי לרביעי) מה היא באמת שווה כשהביסה 1:6 את פרגוואי בחצי גמר הקופה אמריקה בדרך למפגש בגמר מול צ'ילה בשבת. האלביסלסטה העפילו לגמר שני בטורניר גדול תוך שנה, והפעם יהיו חייבים לכפר על עוגמת הנפש מגמר הגביע העולמי בו הפסידו לגרמניה.

 

ארגנטינה עשתה זאת בלי ליאו מסי בטבלת הכובשים, אך הפרעוש היה שותף מלא עם שלושה בישולים ומשחק גדול. בדקה ה-15 מסי הרים כדור חופשי, ובלם יונייטד, מרקוס רוחו המשיך בבעיטה לפינה של ויז'אר, 0:1. בדקה ה-27 מסי ופאסטורה סידרו לאלביסלסטה את ה-0:2 אחרי מהלך נהדר.

 

 

פרגוואי איבדה את כוכביה, דרליס גונסאלס ורוקס סנטה קרוס תוך שש דקות בהמשך ומשם התוצאה היתה ברורה. נכון, באריוס עוד צימק בדקה ה-43 ל-2:1, אך לא מעבר.

 


מסי והיגוואין צוחקים כל הדרך לגמר (AFP)

 

ליאו מסי שוב אירגן שער מצוין אחרי שמסר לפאסטורה שנראה בטורניר כמו סגנו עם כדורגל נפלא וזה מצא בכדור עומק את די מריה שגילגל לרשת וקרץ ללואיס ואן חאל שהוא יודע לשחק כדורגל. בדקה ה-53 פרגוואי סימנה לעצמה תבוסה כשמסי שוב החל במהלך אחרי שחטף ועבר שני שחקנים, פאסטורה בעט, חוסטו ויז'אר המתוסכל הצליח רק להדוף ודי מאריה בעט מקרוב פנימה את השני שלו. 1:4.

 

מסי הפגין אז את הדקות הטובות ביותר שלו וניפק רסיטל של כדורגל והוכיח שהוא ענק לא רק במדי ברצלונה, אבל כמו שאמרו פעם – הירבה להחמיץ כמו בדקה ה-68 אחרי בישול של פאסטורה כמובן. אם מישהו שאל היכן סרחיו אגוארו הוא קיבל תשובה. בדקה ה-80 מסי מצא את די מריה ששלח כדור ענק עם עוד מסר לוואן חאל ואגוארו נגח פנימה, 1:5.

 

בדקה ה-83 ה'אלבירוחה' כבר התפללו שהסיוט הזה ייגמר, אבל הצופים ממש לא. שוב ליאו מסי הנפלא קיבל כדור ברחבה, נפל לדשא, אבל עם נגיעה קטנה בכדור שחרר אותו לגונסאלו היגוואין שנכנס מחליף ובנגיעה הראשונה שלו גם כבש. ארגנטינה בשיאה. מישהו אמר שהקופה אמריקה מאכזב? זו ארגנטינה הגדולה לה כולם חיכו.

 


דרליס מבין שעדיף לו לראות את המשחק מהצד (AFP)

 

עוד באותו נושא: אנחל די מריה, חביאר פאסטורה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי