Sport1 Banner

צפו בפורטוגל מביסה 0:5 את גרמניה ועולה לגמר

פורטוגל. הצגה גדולה בחצי הגמר
פורטוגל. הצגה גדולה בחצי הגמר | צילום: Gettyimages

המנשאפט הרגישו מה שחשה ברזיל מול הבוגרת בשנה שעברה במונדיאל (7:1)

(גודל טקסט)

נבחרת פורטוגל עלתה הערב (שבת) לגמר האליפות אירופה עד גיל 21 לאחר שהביסה את גרמניה 0:5. הסלסאו הציגו משחק שותף וקצבי וחמישה שחקנים שונים התכבדו בכיבושים. הנבחרת הגרמנית שחלמה לשחזר את ההצלחה מהטורניר ב-2009 שהסתיים עם זכייה, ספגה את ההפסד הכי גבוה בתולדותיה.

 

ברנרדו סילבה ממונאקו פתח את חגיגת השערים עם שער קבוצתי נפלא בדקה ה-25. ריקרדו ניצל טעות בהגנת הגרמנים אחרי כדור קרן בשביל להכפיל בדקה ה-33. כשהיה נראה שחניכיו של הורסט רובש חוזרים למשחק, קבליירו הוסיף את השלישי בדקה ה-45 והוריד את קבוצתו למחצית ביתרון מבטיח.

 

 

אם חשבנו שאחרי ההפסקה המגמה תשתנה, אז הפורטוגלים דאגו להבהיר שהם באו לדרוס. בדקה ה-47 הבעיטה של ז'ואאו מאריו פגעה בשחקן הגנה גרמני והטעתה את טרש טגן שהוציא כדור רביעי מהרשת. הורטה המחליף חתם את החגיגה בדקה ה-71 אחרי עוד טעות מחפירה של הגנת גרמניה וקבע את תוצאת המשחק.

 

בחצי הגמר השני שבדיה ודנמרק ייפגשו לדרבי הסקנדינבי לוהט (ישיר בספורט 1, החל מ-21:55). דנים הרשימו עד כה באליפות והם יהיו הפייבוריטים לפגוש את הפורטוגלים בגמר. 

 

מהלך המשחק:

 

דקה 14

הזדמנות ראשונה במשחק. ריקרדו פרץ באגף ימין והוציא כדור רוחב נפלא לסרג'יו אוליברה שבעט שטוח מקצה הרחבה לקורה של טר שטגן.

דקה 25

0:1 לפורטוגל – ויליאם קרבאליו התחיל את ההתקפה, קבליירו המשיך אותה עם מסירת עומק לברנרדו סילבה והקשר של מונאקו הפציץ מקרוב לרשת של גרמניה.

דקה 33

0:2 לפורטוגל – ברנרדו סילבה הרים קרן מימין, פאולו אוליברה החליק עם הראש לכיוון הקורה הרחוקה וריקרדו שנותר לא מכוסה דחק בקלות פנימה.


פורטוגל במשחקה הטוב בטורניר    (Gettyimages)

דקה 44

גרמניה התעוררה מעט ויונס בחן את סה עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה. השויר הפורטוגלי היה מוכן והדף לקרן.

דקה 45

פורטוגל כבר ב-0:3 – מתפרצת קטלנית של הסלסאו. ריקרדו מצא את ז'ואאו מאריו חופשי לגמרי ברחבה. החלוץ של ספורטינג ליסבון עצר את הכדור והכין לקבליירו שבעט מ-15 מטרים לחיבורים.


 קבליירו חוגג את השלישי     (Gettyimages)

דקה 47

0:4 ענק לפורטוגל – ז'ואאו מאריו שיחרר בעיטה חזקה מחוץ לרחבה. הכדור פגעה בשחקן הגנה גרמני, הטעה את טר שטגן וחמק פנימה.

דקה 71

החגיגה נמשכת, פרוטוגל ב-0:5 – קאנסלו המחליף הרים כדור מאגף שמאל והורטה, שנשאר לא מכוסה, כבש מתוך רחבת השוער.


טר שטגן. ירצה לשכוח את המשחק הזה   (Gettyimages)

 

 

 

הרכבים:

 

 

 

גרמניה: טר שטגן, גונטר, היינץ, גינטר, קורב (קלאוס ,87), קימיש, גייס (מאייר '46), שולץ (ביטנקורט '50, הורחק '75), צ'אן, יונאס, וולנד

 

 

 

פורטוגל: סה, גוריירו (קאנסלו '64), פ. אוליברה, אסגיו, אילורי, ס. אוליברה, קראבליו, מאריו, ברנרדו סילבה (רפא סילבה '50), קבליירו (הורטה '46), ריקרדו

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי