Sport1 Banner

הפרסה של פביאן דלף, וידאל עדיין לא בבאיירן

דלף. התחרט ועוזב את אסטון וילה
דלף. התחרט ועוזב את אסטון וילה | צילום: Gettyimages

הקשר האנגלי התחרט ועבר למנ' סיטי, אובלק יחליף את דה חאה ביונייטד?

(גודל טקסט)

פביאן דלף, קשר אסטון וילה, ביצע פניית פרסה מפתיעה כאשר שינה דעתו ובכל זאת עבר למנצ'סטר סיטי. ההעברה הזאת הייתה אמורה להתבצע לפני שבוע, אבל אז דלף הדהים כאשר היה אמור להגיע לסיטיזנס וברגע האחרון נשאר בברמינגהאם.

 

אחרי שהוא הודיע לפני שבוע שהוא לא מגיע לסיטי ואמר שהוא נאמן לקבוצתו, וזכה על כך לשבחים, הקשר שגדל בלידס יונייטד הודיע שהוא עוזב לקבוצתו של מנואל פלגריני. בשבת הוא אמר: "אני לא עוזב. אני לא יכול לחכות להיות הקפטן של אסטון וילה". היום הוא אמר כן לסיטי שתשלם 8 מיליון ליש"ט לאסטון וילה

 

 

 

קרל היינץ רומניגה יו"ר באיירן מינכן הודיע שהעברת ארתורו וידאל מיובנטוס לבאיירן מינכן עדיין לא נסגרה. אחרי 24 שעות של שיחות רומניגה אמר שהסיכום קרוב, אבל לדבריו: "כשאני קורא בתקשורת שהכל נסגר זה לא נכון". הוא אמר את הדברים בשדה התעופה לפני נסיעת באיירן מינכן למסע משחקים בסין. "אנחנו מעוניינים, אבל עוד לא הגענו לשלב סיכומים וחתימות".

 

יאן אובלק שוער אתלטיקו מדריד הוא המועמד המוביל להחליף את דויד דה חאה אם זה יעזוב את מנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד. יונייטד דורשת 49 מיליון יורו על השוער ואולי הוא יעזוב, אולי לא. הכל תלוי בניהול המו"מ של מנכ"ל היונייטד, אד וודוורד.

 

אובלק. 

 

האם מדובר בטוויסט ענק בעלילה. בעוד שפ.ס.ז' מנסה הכל לרכוש את אנחל די מאריה ממנצ'סטר יונייטד ואילו לואיס ואן חאל ביקש ממנו להישאר, פנה סוכנו של השחקן לריאל מדריד וביקש מהם: "תעשו הכל להחזיר אותו לסנטיאגו ברנבאו". כך מדווח הבוקר העיתון הספרדי הכללי ABC. 

 

העיתון פרסם תחקיר למה די מאריה לא הצליח ביונייטד ואחת הטענות היא מזג האוויר. "משעה 4 אחר הצהריים קר, מעונן, אין שמש וככה זה מאוקטובר אז מארס. זה לא מג אוויר בשבילי", אמר השחקן לחבריו. לפי העיתון הבלנקוס לא חושבים להחזיר אותו

 

העיתון 'גאזטה דלו ספורט' פרסם שמנכ"ל יובנטוס, בפה מארוטה, דורש את מאריו גצה מבאיירן מינכן אחרי שארתורו וידאל יעבור בכיוון ההפוך. יובה תצטרך לשלם עליו 37 מיליון ליש"ט. אפשרות אחרת היא ג'וליאן דרקסלר משאלקה.

 

 

אסטון וילה עשוי לרכוש במקום כריסטיאן בנטקה שיעבור לליברפול את חלוץ מונאקו אנטוני מרטיאל בן ה-19. עד כה סירבו ראשי הקבוצה למכור אותו לאחר שגם טוטנהאם התעניינה

 

כריסטיאן בנטקה יהיה הרכש השביעי של ליברפול הקיץ אחרי זו הסכימה להפעיל את סעיף השחרור שלו בסך 32.5 מיליון ליש"ט (46.2 מיליון יורו) ומנכ"ל ליברפול ג'ון איירה היה במו"מ מבריסביין עם המקביל שלו טום פוקס.

 

המנג'ר ברנדן רוג'רס הסביר את העובדה שהקבוצה מוכנה לשלם מחיר מופקע על חלוץ שלא נחשב בצמרת העולמית בכך שליברפול צריכה סגל גדול להתמודד בכל החזיתות. בתוך כך הודה רוג'רס במפתיע שאחת הסיבות שראחים סטרלינג עזב הייתה היחסים ביניהם. הוא גם הודיע שאינו מחפש מחליף לסטרלינג בגלל שבעמדה זאת יש לו מספיק שחקנים מוכשרים.

 

צ'לסי מנסה ברגע האחרון לחטוף את חלוץ אנדרלכט, אלכסנדר מיטרוביץ', מניוקאסל שהיתה בדרך להחתימו. אולי בזכות הקשרים של רומן אברמוביץ' עם סוכנו של השחקן פיני זהבי. ה'דיילי סטאר' מדווח שמחירו 15 מיליון ליש"ט וניוקאסל עדיין לא החתימה אותו בגלל שהוא דורש שכר שבועי של 60 אלף ליש"ט. צ'לסי רוצה את פדרו מברצלונה, אבל אם ז'ואן לאפורטה ייבחר מחר לנשיא ברצלונה הוא ירצה שפדרו יישאר. אם מיטרוביץ' יעבור לצ'לסי במאגפייז כבר חושבים קדימה ויציעו ב-24 השעות הקרובות 15 מיליון ליש"ט לרכוש את צ'רלי אוסטין מ-ק.פ.ר.

 

בלם טוטנהאם הוטספר, יואנס קאבול, חתם בסנדרלנד לאחר שדחה אותם לפני 7 שנים. "החתולים השחורים" ישלמו עליו 3 מיליון ליש"ט. בלם סנדרלנד, סנטיאגו רג'יני, הושאל לחטאפה

 

ווסט ברומיץ' אלביון שלא ממש התחזקה עד כה רוצה להחתים את הגרמני של ארסנל סרג' גנברי אחרי שנוטינגהאם פורסט דחתה הצעה של WBA לרכוש את שחקנה מייקל אנטוניו ב-5 מיליון ליש"ט

 

באייר לברקוזן רכשה מהמבורג את הבלם המבטיח ג'ונתן טה תמורת 7.5 מיליון יורו. טה בן ה-19 שימש לאחרונה כקפטן נבחרת הנוער של גרמניה באליפות אירופה.

 

המגן הימני חואנפראן הושאל מווטפורד לדפורטיבו לה קורוניה. הספרדי בן ה-26 למעשה מושאל מהצרעות לדפור זו השנה השנייה ברציפות.

 

נאפולי החתימה את השוער הברזילאי גבריאל בהשאלה ממילאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי