Sport1 Banner

לפחות מצאו אינייסטה: קאפטום קיבל מחמאות

אנריקה מוציא אוויר. לא היינו אדישים
אנריקה מוציא אוויר. לא היינו אדישים | צילום: Gettyimages

אחרי ה-0:0 של ברסה, הקמרוני בן ה-18 סומן כמבטיח יחד עם גמבאו

(גודל טקסט)

"ברצלונה האחרת משעממת" היא הכותרת שבחר ה'מונדו דפורטיבו' כדי לאתר את ה-0:0 המפתיע בו סיימה ברסה מול ויאנובנסה אמש (רביעי). למזלם של הגדולות יש תמיד משחק גומלין (ב-2 בדצמבר בקאמפ נואו), כי אחרת בפנדלים כל תוצאה היתה אפשרית. מצד שני לואיס אנריקה לא היה מרשה לעצמו להעלות למגרש את ברצלונה ב' מחוזקת בצעירים.

 

יחד עם זאת, ברצלונה יכולה להיות מעודדת מכמה שחקנים צעירים שעשו את הבכורה. מי שהציג יכולת טובה היה ג'רארד גמבאו, קשר בן 20 שכבר שיחק שלוש פעמים כמחליף בקבוצה הבוגרת ו-ווילפריד קאפטום, קשר קמרוני בן 18 שהצטרף מהאקדמיה של סמואל א'טו לקבוצה בגיל 12 ושיחק לראשונה בבוגרים יחד עם אייטור קנטלפיידרה עוד קשר מברצלונה ב' המשחקת בליגה השלישית. אלה קיבלו שלושה כוכבים בעיתון. גם כל שחקני ויאנובנסה קיבלו 3 כוכבים.

 

 

קאפטום ואייטור גילו ניצוצות של כדורגל טוב ורעב והקמרוני גם נבחר למצטיין במשחק אז אולי תתחילו לשנן את השם. הסוכן שלו הוא לא אחר מאשר איבן דה לה פנייה. הוא תופקד על ידי לואיס אנריקה באגף שמאל. סגנון המשחק שלו הזכיר את זה של אינייסטה.

 

בתוך כך, בחר העיתון לעקוץ את מוניר אל-חדדי, סנדרו וסרג'י סאמפר שנטלו חלק במשחק ואיכזבו. העיתון הביע חשש שהשחקנים האלה שכבר נמצאים שנה שנייה בבוגרים של ברצלונה במקביל למשחקים בברצלונה ב' לא יגיעו רחוק בקבוצה הבוגרת. "יש סימן שאלה לגבי עתידם של כמה שחקנים", כתב העיתון והדבר צריך להדאיג את ברסה. מה שברור, ליאו מסי חדש לא נמצא באופק.

 

לואיס אנריקה היה מאוכזב ואמר: "ציפיתי לנצח את המשחק הזה. לא חושב שהשחקנים שלי היו אדישים. ראיתי פה ושם כאלה שהיה חסר להם כושר משחק בגלל שלא שיחקו משחקים רבים העונה".

 

 

 

מאמן ויאנובנסה, חוליו קובוס, היה מאושר: "השחקנים שלי בטירוף. בזכות התיקו המפגש הזה פתוח למרות שצפוי למרות משחק קשה מאוד בקאמפ נואו. שיחקנו מצוין. התוצאה משקפת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי