Sport1 Banner

"וירוס פיפ"א" מכה ברחבי עולם הכדורגל

סילבה. קורבן נוסף לווירוס
סילבה. קורבן נוסף לווירוס | צילום: Gettyimages

הספרדים איבדו את סילבה ומוראטה. אגוארו ייעדר כחודש, גצה שלושה

(גודל טקסט)

עוד לפני אתמול, בספרד המציאו את המונח "וירוס-פיפ"א" שמתאר את מכת הפציעות של שחקנים שיוצאים למשחקי הנבחרת. אבל אמש (שישי) הם שוב חוו עד כמה המונח נכון אחרי שאיבדו שני שחקנים בניצחון 0:4 על לוקסמבורג שהעלה אותם ליורו.

 

דויד סילבה (מנ' סיטי) ואלברו מוראטה (יובנטוס)  נפצעו ונטשו את המשחק. הם הצטרפו לפציעות ביומיים שקדמו של סרחיו אגוארו (מנ' סיטי), מאריו גצה (באיירן מינכן), קארים בנזמה (ריאל מדריד), דויד לואיז (פ.ס.ז') ובסטיאן שוויינשטייגר (מנ' יונייטד).

 

 

 

מכת הפציעות שהיכתה בשלושת הימים האחרונים את שחקנים בכירים בנבחרות לא זכורה. מנצ'סטר סיטי היא כרגע הנפגעת העיקרית כאשר אגוארו יהיה חודש בחוץ אחרי שמתח את שריר התאומים. סילבה תוקל קשות על ידי לארס גרסון הלוקסמבורגי כבר בדקה ה-7 ומתח שריר בקרסולו הימני ועשוי להיעדר שלושה שבועות.

 

אגוארו על האלונקה. כחודש בחוץ (AFP)

 

מצבו של מוראטה מדאיג את יובה אחרי שירד על אלונקה בדקה ה-30 וסבל מפציעה טראומטית בשריר הירך. היה חשש תחילה שהוא שבר את רגלו וייעדר ארבעה חודשים, אבל לאחר מכן דווח שהוא כנראה יהיה בחוץ עד חודש.

 

הפציעות של אתמול מצטרפות לאלה של היומיים קדמו להם. קארים בנזמה נפצע במשחק הידידות של צרפת נגד ארמניה (0:4). החלוץ, שהבקיע צמד, נפצע בשריר הירך האחורי עשוי להחמיץ גם את הקלאסיקו נגד ברצלונה (22.11).

 

 

באיירן מינכן הודיעה שגצה ייעדר שלושה חודשים אחרי שנפצע בהפסד של גרמניה נגד אירלנד 1:0. שוויינשטייגר שנפצע באימון לפני המשחק עשוי לחזור בקרוב ולא מדובר כנראה בפציעה רצינית. לואיז, בלם פ.ס.ז', בספק למשחק הבא של ברזיל נגד ונצואלה. הוא נפצע בברכו בהפסד נגד צ'ילה בדקה ה-35 ונטש את המגרש.

 

בקצב הפציעות הנוכחי שחקנים עוד יחששו לעלות לשחק. "וירוס-פיפ"א" בשיאו, ועוד נותרו כמה ימים של מוקדמות.

 

 

במשחק של ספרד נמשכו גם שריקות הבוז נגד ג'רארד פיקה. מאמן הנבחרת, ויסנטה דל בוסקה, גינה את ההתנהגות של האוהדים. פיקה אמר בסיום: "לא יודע מה רוצים ממני. לא אמרתי מילה רעה אחת נגד המדינה הזאת. לצערי שריקות הבוז חזקות ממחיאות הכפיים, אבל מקווה שזה ישתפר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי