Sport1 Banner

חובאן: "בבאר שבע התחלתי לכבוש שערים"

חובאן. אופטימי לקראת פינלנד
חובאן. אופטימי לקראת פינלנד |

הקשר התראיין ברומניה והוסיף: "הבחירה לשחק בישראל היתה נכונה"

(גודל טקסט)

"ננצח את פינלנד ונשמח מדינה שלמה. לא כבשנו בשלושת המשחקים האחרונים, אבל הערב (חמישי) נשיג את הניצחון המיוחל", כך אמר היום אובידיו חובאן קשר נבחרת רומניה והפועל באר שבע בראיון לעיתון 'גאזטה ספורטורילור' לקראת המשחק הערב נגד פינלנד (21:45).

הקשר הוסיף: "אכבוש שער ואת השער השני יבקיע קלאודיו קייסרו חלוץ לודוגורץ שיעשה את ההבדל". אם רומניה תנצח היא תהיה זקוקה לנקודה אחת במשחק האחרון מול איי פארו בחוץ. 

אנגל יורדנסקו נחשב למאמן שמרן, אבל הוא מאמין בחובאן שינהיג את המשחק של הנבחרת מכיוון שהוא מבצע היטב את ההוראות הטקטיות. 

מיחאי פינטילי קשר הפועל תל אביב יפתח את המשחק על הספסל. שלא כהרגלו, יורדנסקו צפוי לפתוח בהרכב התקפי כדי להשיג ניצחון. בוגדאן סטנקו (גנצ'לרבליגי'י) וקייסרו (לודוגורץ) ישחקו בחוד. 

בראיון נשאל חובאן למה בחר לשחק בהפועל באר שבע. "היו לי בעיות לא פשוטות בפטרולול. הבחירה להגיע לישראל הייתה נכונה. אני ומשפחתי מאושרים. הכדורגל בישראל מתקדם מיום ליום ומשקיעים משאבים כספיים רבים מאוד. בבאר שבע גם התחלתי לכבוש שערים".   

חובאן. אוהב את ישראל ובאר שבע  (צילום: עדי אבישי)

כשנשאל מה הוא עושה בזמנו הפנוי אמר הקשר: "אנחנו מבקרים בירושלים ובדרך הביתה אני מרגיש אנרגיה חיובית מהביקור בעיר הקודש. אנחנו נהנים מאוד ממזג האוויר המצוין בישראל. אני מרגיש שאנחנו בחופשה מתמשכת".

לחובאן יש 13 הופעות בנבחרת רומניה, אבל עדיין ללא שער. חובאן נשאל הא רומניה תסיים ראשונה או שנייה ואמר: "זה לא משנה היכן נסיים. העיקר שאחרי שמונה שנים נעלה לטורניר רשמי". 

רומניה ערערה על החלטה לשחק מול יציעים ריקיים, אופ"א הרשתה להתאחדות  למכור כרטיסים למשחק וזה גרם לטירוף מוחלט במדינה. בנאציונאל ארינה צפויים להיות כ-50 אלף אוהדים. 

פינלנד מעולם לא ניצחה את רומניה, אבל במוקדמות של 1974 היא הצליחה לחלץ תיקו 1:1 בהלסינקי. לרומנים יש גם ניצחון 0:9 ברומניה ו-0:2 בהלסינקי. 

הנבחרת הפינית כשרונית, אבל אין לה ציפיות גדולות במשחק הערב. הפינים נחתו ברומניה ביום שני להסתגל לתנאים והתאמנה שלוש פעמים וכבר הספיקו לבקר באטרקציות של בוקרשט – הבניין המפואר ארמונו של ניקולאי ציאושסקו הרודן לשעבר, המשמש היום כבית הפרלמנט, הרשים אותם במיוחד. 

הרכבים משוערים:

רומניה: טטארושאנו, פאפ, קיריקש, גריגורה, ראץ, חובאן, פופה, סנמרטיאן, טורז'ה, סטנקו, קיישרו.

פינלנד: חראדקי, ארקיבו, מויסאנדר, אראזורי, אורנן, רינג, לם, מאטילה, חטמאי פוזנפאלו, פוקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי