Sport1 Banner

אחרי שנתיים: סרביה וגביע אירופה יגיעו לת"א

תאודסיץ' חוגג. יבקר בתל אביב
תאודסיץ' חוגג. יבקר בתל אביב |

הנבחרת תפגוש את סגנית אלופת העולם למשחקי אימון. גם הגביע יבקר

(גודל טקסט)

במסגרות ההכנות לאליפות אירופה שתיערך בספטמבר בצרפת, תארח נבחרת ישראל את נבחרת סרביה הגדולה לשני משחקי הכנה ב-22 וב-23 באוגוסט באולם 'מנורה מבטחים' בת"א, שם גם תתאמן עד לאליפות אירופה.

 

באותם תאריכים יגיע לארץ גם גביע אירופה, זה אותו תניף אלופת אירופה הבאה בתום גמר אליפות אירופה בצרפת. הגביע יגיע לארץ כחלק ממסעו ברחבי אירופה אצל המדינות שישתתפו באליפות. לבקשת איגוד הכדורסל הגביע יגיע לארץ בשיאן של הכנות הנבחרת ולשני המשחקים נגד סרביה ויתקיים בארץ טקס בהשתתפות הנבחרת הנוכחית ומספר כוכבי עבר של הנבחרת.

 

 

הגביע יצא כבר לסיור ברחבי אירופה, כשתחנתו הראשונה הייתה ריגה בירת לטביה, שתארח את אחד הבתים באליפות.

 

נבחרת סרביה היא סגנית אלופת העולם ונחשבת לאחת הנבחרות הטובות באירופה כשאאת האליפות הקודמת בסלובניה סיימה במקום השביעי. את מקומו של דושאן איבקוביץ' על הקווים תפס אשתקד רכז העבר של הנבחרת, אלכסנדר דג'ורג'ביץ' והכוכב הגדול שלה ימשך להיות רכזה של צסק"א מוסקבה מיולש תאודוסיץ'. כוכבים אחרים בנבחרת הסרבית הם: נמניה בייליצה, ה-MVP של היורוליג ובוגדאן בוגדאנוביץ' מפנרבחצ'ה, סטפאן מרקוביץ' ממלאגה, ננאד קרסטיץ' הסנטר הוותיק של אנדולו אפס, מירוסלאב רדוליצה, ולדימיר סטימאץ' מבאיירן מינכן, זוראן ארצג מגלאטסריי ואחרים.

 


דג'ורג'ביץ'. החליף את איבקוביץ' הוותיק (Gettyimages)

 

כזכור, הנבחרת הוגרלה לבית א' של אליפות אירופה שיתקיים במונפליה שם תפגוש את רוסיה, פינלנד, בוסניה, פולין וצרפת המארחת, כשהמטרה היא לסיים בין 4 הראשונות ולהעפיל לשלב השני שיתקיים בליל.

 

חשוב לציין כי מדובר במשחק בית ראשון עבור הנבחרת אחרי שנתיים כאשר בקיץ החולף לא נערכו משחקים בארץ עקב מבצע 'צוק איתן'.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי