Sport1 Banner

העברות: שוויינשטייגר יעזוב את באיירן מינכן?

שוויינשטייגר. שחקן גדול
שוויינשטייגר. שחקן גדול | צילום: Gettyimages

גווארדיולה: "אם הוא ישאר זה יהיה מעולה". ריאל מעוניינת בסוארס

(גודל טקסט)

חלון ההעברות נפתח באופן רשמי אתמול (רביעי) והשוק כבר סוער ומספק כותרות. יעקב זיו ירכז לכם כאן לאורך כל היום את כל השמועות, ההחתמות והספקולציות.

 

18:30

פפ גווארדיולה, מאמן באיירן מינכן, קיים מסיבת עיתונאים ראשונה לעונה החדשה והתייחס לעובדה שבסטיאן שוויינשטייגר מבוקש במנצ'סטר יונייטד. "אני מכין את הקבוצה איתו לעונה הקרובה. אם הוא יישאר כאן זה מעולה, כי הוא שחקן גדול. הוא צריך להחליט. אמרתי לו שהעתיד שלו תלוי רק בו, אבל אני מאמין שהוא יישאר".

 

לפי ה'דיילי אקספרס' מנצ'סטר יונייטד רוצה את קשר פיינורד ג'ורדי קלאסי, כשגם אסטון וילה וגם סאות'המפטון מעוניינות בשחקן. שנה שעברה הקשר שיחק 41 משחקים במדי פיינורד. 

 

אברטון החתימה את החלוץ הבלגי דויד הנן שיושאל מאולימפיאקוס לשלוש העונות הבאות. אסטבן קמביאסו שסיכם עקרונית בלסטר סיטי מתלבט האם להמשיך. הוא נבחר לשחקן השנה בקבוצה, אבל גם ווסטהאם וגם אסטון וילה רוצות אותו לעונה הבאה ופיטוריו של נייג'ל פירסון השפיעו על החלטתו.

 

מנצ'סטר סיטי מעוניינת בקארים בלארבי מלברקוזן, ששבר את שיא ההבקעות המהיר בבונדסליגה ונחשב לסנסציה של העונה החולפת. מחירו עומד על 35 מיליון יורו.

 

ריאל מדריד מעוניינת בקשר אתלטיקו מדריד, מאריו סוארס, שהיה כבר בדרך לנאפולי. מיצ'ו, שכיכב בסוונזי סיטי לפני כשנתיים, מועמד לחתום בדפורטיבו לה קורוניה. שוער ריאל סוסיאדד הארגנטיני, חרונימו רולי, מובקש ברומא כמחליפו של מורגן דה סנקטיס, ובמידה ויעבור איקר קסיאס, שהיה מבוקש גם בשורות ולנסיה, לא יעבור לג'יאלורסי.

העיתון הפורטוגלי 'רקורד' פרסם שאתלטיקו מדריד מציעה לבנפיקה את החלוץ המכסיקני ראול חימנס, שהיה מושאל למועדון במסגרת רכישת ניקו גאייטן, קשר בנפיקה. ויאריאל רוצה שדניס צ'רישב ימשיך עונה נוספת כמושאל בקבוצה, למרות שהיה אמור לחזור לריאל מדריד. 

 

יובנטוס מציעה 28 מיליון יורו עבור אוסקר של צ'לסי.  

 

 

15:30 

 

מילאן הודיעה רשמית על החתמתו של קרלוס באקה חלוץ סביליה בכפוף לבדיקות רפואיות. מילאן תשלם את סעיף השחרור שלו העומד על 30 מיליון יורו. בתוך כך פורסם באיטליה שאינטר ואתלטיקו מדריד מנסות לרכוש את חואן קוואדרדו ששיחק העונה בצ'לסי ולא הצליח להרשים. מחירו 25 מיליון יורו. 

 

13:30

שחקן חדש לריאל מדריד. אספניול הודיעה הבוקר שלוקאס ואסקס הוא שחקנה החדש של הבלאנקוס אחרי עונת השאלה בשורותיה מריאל מדריד ב'. השחקן משחק בכנף ימין ושיחק העונה 33 משחקים וכבש 3 שערים. מדובר בשחקן מוכשר שחתם עד 2020 ואספניול קיבלה מיליון יורו מריאל מדריד על החזרתו המוקדמת הביתה.

 

ואסקס שיחק שנה שעברה 39 משחקים, כבש 4 שערים ובישל עוד 6 שערים לחבריו. 

 

עיתון ה'לה פריזיאן' הצרפתי מדווח כי פ.ס.ז' תעמיד תקציב של 100 מיליון יורו לרכש, לאחר ששוחררה מההגבלות של הפייר פליי הפייננסי. בנוסף לאנחל די מאריה, שעליו דווח הבוקר, שוקלת הקבוצה גם לרכוש את גונסלו היגוואין מנאפולי.

 

לורן בלאן, מאמן אלופת צרפת, רוצה שחקן מנוסה, בעיקר במפעלים האירופים. מחירו של החלוץ הארגנטינאי עשוי להגיע ל-40 מיליון יורו, כך שאם די מאריה יירכש ב-60 מיליון יורו היגוואין שהוא חברו לנבחרת ארגנטינה יכול להגיע איתו.

 

סעיף השחרור שלו מנאפולי הוא 94 מיליון יורו, אבל בקבוצה יהיו חייבים להיות יותר ריאליים בקשר למחירו. מועמד נוסף ששמו הוזכר בקבוצה הוא פדרו, חלוץ ברצלונה.

 

באנגליה דווח שרדמאל פלקאו עשה בדיקות רפואיות בצ'לסי וסיים את כל הסידורים שלו בקבוצה. החלוץ הקולומביאני, שמושאל ממונאקו, צפוי להיות מוצג תוך מספר שעות או ימים כשחקנה החדש של צ'לסי. 

 

10:25

אופ"א הסירה אתמול (רביעי) רשמית את הגבלות הפייר פליי הפיננסי מפאריס סן ז'רמן, מה שייתן את האות ככל הנראה לתחילתו של מסע רכש מטורף. המטרה הראשונה היא אנחל די מאריה ממנצ'סטר יונייטד. הקשר נרכש בקיץ החולף מריאל מדריד ב-75 מיליון יורו ועל פי הדיווחים בצרפת, פ.ס.ז' תציע עליו 60 מיליון יורו בשעות הקרובות.

 

במקביל עשוי זלאטן איברהימוביץ' לעזוב את פ.ס.ז' למילאן – כך לפחות מבשר הבוקר העיתון 'גאזטה דלו ספורט' בכותרת ענק. העיתון ערך ראיון עם לאונרדו שהיה המנג'ר המקצועי של פ.ס.ז' וינסה לשכנע את הקבוצה למכור את איברה למילאן.

 

בסן סירו מקווים שבעקבות הסרת המגבלות על פ.ס.ז' לרכש (היא יכולה כעת לרכוש ביותר מ-60 מיליון יורו מבלי למכור שחקנים), יהיה קל יותר למילאן להביא את החלוץ השבדי, שכן אלופת צרפת תוכל לרכוש במקומו שחקן. במקביל מנהלת מילאן מו"מ מתקדם עם לואיז אדריאנו, חלוצה של שחטאר דונייצק, אבל מאמנה מירצ'ה לוצ'סקו טען שהוא לא יימכר.

 

 

 

10:20

סביליה רכשה את בלם מילאן עאדל רמי תמורת 3.5 מיליון יורו. הבלם חתם על חוזה לארבע עונות.

 

10:15

אתלטיקו מדריד רוצה את ניקולאס גאייטן הארגנטיני כמחליפו של ארדה טוראן, שצפוי לחתום היום בברצלונה. הקשר מבנפיקה יוכל לעזוב אם "הקולצ'ונרוס" ישלמו את סעיף השחרור שלו בסך 45 מיליון יורו.

 

ריאל סוסיאדד רוצה את שולה אמאובי חלוץ ניוקאסל לשעבר, ששיחק בגזיאנטפ ומושאל בקריסטל פאלאס בעונה החולפת.

 

10:10

בשיקטאש הטורקית מוכנה להמר על רובין ואן פרסי ולהחתים אותו הקיץ, למרות סידרת פציעות ממנה סבל העונה במנצ'סטר יונייטד וירידה בכושרו. RVP חושש הוא יהפוך לשחקן ספסל העונה ביונייטד ומוכן לעזוב. מנהל בשיקטאש, יאלצין אילמז, אמר ל'סאן': "אם הוא רוצה לבוא והוא בכושר סביר, נחתים אותו למרות שניאלץ 'להילחץ' כספית. הוא יגרום לאוהדים שלנו טירוף ביציעים ומכירת מנוייים ענקית". הקבוצה רוצה אותו במקום דמבה בה שעזב. החלוץ ההולנדי בן ה-32 חתום ביונייטד עד 2016. יונייטד מקווה למכור גם את נאני לפנרבחצ'ה ב-3.5 מיליון ליש"ט בלבד.

 

 

 

ההחתמות ביונייטד צולעות בינתיים. תומאס מולר סירב לעבור, למרות שיונייטד הציעה עבורו 50 מיליון ליש"ט ועוד 70 מיליון ליש"ט במשכורות לחמש השנים הבאות. הגרמני אמר בראיון ל'בילד' כי הוא הוחמא מההצעה, אבל יש לו חוזה בבאיירן עד 2019 ואין לו סיבה לעזוב.

 

10:00

שרדאן שאקירי מאינטר דחה הצעה לעבור לסטוק סיטי תמורת 12 מיליון ליש"ט. באינטר, שם השלימו רק לאחרונה את החתמתו מבאיירן תמורת 18 מיליון יורו, רוצים לשכנע אותו לעזוב ולא ברור למה.

 

אברטון רוצה את מגן אסטון וילה, כריסטיאן גמבואה, כמחליפו של שיימוס קולמן שכנראה יחתום במנצ'סטר יונייטד.

 

ניל לנון, מנג'ר בולטון וסלטיק לשעבר, מוכן לאמן את לסטר סיטי אחרי שזו פיטרה את נייג'ל פירסון. הוא שיחק 4 שנים במועדון. סאם אלרדייס שהיה מועמד הודיע שהוא לוקח שנת שבתון.

 

אסטון וילה קרובה להחתמת קשר ליל, אידריסה גוואיה, תמורת 9 מיליון ליש"ט. ווסטהאם רוצה את חלוץ רומא מתיה דסטרו בהשאלה. טוטנהאם מגבירה מאמציה לרכוש את מגן נבחרת בלגיה טובי אלדרווירלד. היו"ר דניאל לוי טס למדריד לסגור את העיסקה עם אתלטיקו מדריד לה שייך השחקן.

 

צ'רלטון אתלטיק של גיא לוזון ממשיכה להתחזק. הקבוצה רכשה בהשאלה מפאלרמו את החלוץ הדני סימו מקניוק כריסטופרסון בן ה-24. הוא שיחק רק ארבעה משחקים בסרייה א' העונה, אבל שיחק בעבר בברונדבי וקוגה הדנית והשתייך לנבחרת עד גיל 21.

 

9:55

בבלגיה פורסם שקבוצת מוסקרון נמכרה לרומן אברמוביץ', שהחליט להשקיע בה כקבוצת בת ב-8.5 מיליון ליש"ט. באופן רשמי, הקבוצה תישאר בבעלות של רוכש ממלטה, כדי לא להפר את חוקי פיפ"א. לפי עיתוני בלגיה, בעיסקה תיווך פיני זהבי שהוגדר שם כ"אחד הסוכנים רבי ההשפעה ביותר בעולם בעיסקאות מסוג זה". זהבי כזכור היה זה שתיווך ברכישת צ'לסי על ידי אברמוביץ'.

 

מרטין מונטויה, מגן ברצלונה, הגיע למילאנו לבדיקות רפואיות היום ויחתום בהשאלה לשנתיים עם אופציה לרכישה. "אני שמח להיות כאן ומקווה שיהיו לי שתי עונות איכותיות כדי לשוב לברצלונה", אמר.

 

נאפולי סיכמה לפי ה'גאזטה דלו ספורט' על החתמת דייגו פרוטי מגנואה תמורת 12 מיליון יורו. הקשר הארגנטיני ההתקפי ירוויח 1.5 מיליון יורו לעונה ויחתום עד 2019. עלי עדנאן, המגן הימני העירקי, חתם באודינזה אחרי שעבר מריזספור.

 

המבורג החתימה את לואיס הולטבי שהיה מושאל מטוטנהאם.

 

סלטיק החתימה את סאיידי יאנקו.

עוד באותו נושא: אנחל די מאריה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי