Sport1 Banner

"ברוק לסנר לא רצה לנצח את אנדרטייקר ברסלמניה"

לסנר. לא רצה להיכנס להיסטוריה
לסנר. לא רצה להיכנס להיסטוריה |

ג'ים רוס, קריין WWE בעבר, חשף: "הוא לא רצה להיות האחד". מייקלס: "החלטה רעה"

(גודל טקסט)

גם יותר משנה לאחר האירוע, קטיעת רצף הניצחונות של אנדרטייקר ברסלמניה על ידי ברוק לסנר ממשיכה לשים את WWE בכותרות. מי שמוסיף פרטים חדשים על הסוגיה הוא לא אחר מאשר הקריין מס' 1 בהיסטוריה של הארגון, ג'ים רוס, ששוחח על כך בפאנל היאבקות עם המתאבק האגדי, שון מייקלס.

 

 

שני האמריקנים מטקסס נפגשו דווקא במנצ'סטר שבאנגליה במסגרת אירוע שנקרא "ערב עם שון מייקלס" שהיה מלווה בשיחה בין JR ל-HBK, ובנוסף בשאלות מהקהל שנכח במקום.

 

בין הנושאים הרבים עלה הרצף שנקטע ברסלמניה 30. שון מייקלס, שהתאבק פעמיים מול אנדרטייקר ברסלמניה (הקרב השני היה האחרון בקריירה שלו) הודה: "לא אהבתי את ההחלטה שטייקר יפסיד באירוע הזה. אחרי 21 ניצחונות רצופים היה צריך להמשיך את הדבר על לפרישה. הקהל לא אהב את מה שקרה וגם היום זה צובט בלבם של אוהדי הרסלינג בעולם". מייקלס סיפר שהיה אמור להיות בחגיגות הזכייה של דניאל בריאן באליפות ה-WWE במשקל כבד מאוחר יותר באותו הערב, אך היה כה מאוכזב משבירת הרצף והדרך שבה הקהל הגיב, עד כדי כך שהחליט לעזוב את המקום.

 

רוס הסכים עם עמיתו לפאנל וגם חשף פרט מפתיע חדש: "גם אני תמיד הייתי בדעה שהקברן צריך לפרוש כשהוא בלתי מנוצח ברסלמניה. כל כך הרבה אנשים לא רצו שהרצף ישבר, אפילו ברוק לסנר בעצמו לא רצה להיות האחד שיעשה זאת, אבל ההחלטה הסופית הייתה של וינס וגם של טייקר עצמו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי