Sport1 Banner

בלוג העברות: קרלוס באקה יעבור ליונייטד?

באקה. השם החם שעלה באולד טראפורד
באקה. השם החם שעלה באולד טראפורד | צילום: Gettyimages

וגם: רומא הנחיתה שני שחקנים חדשים, טוראן ביקש לעזוב את אתלטיקו

(גודל טקסט)

ב-1 ביולי זה יפתח באופן רשמי, אבל אם בינתיים אתם רוצים להיות מעודכנים, הבלוג של ספורט1 ייעשה לכם סדר יומי בחלון ההעברות.

18:20

אחרי שאוהדי מנצ'סטר יונייטד ניסו להמעיט בערך העברת רוברטו פירמינו לליברפול, הפנו ראשי היונייטד את ההתעניינות שלהם לעבר חלוץ נבחרת קולומביה וסביליה, קרלוס באקה. סעיף השחרור שלו 30 מיליון יורו. 

 

אקסל ויטסל קשר זניט סט. פטרסבורג, אמור להגיע למילאן לשיחות על החתמתו בקבוצה. הרוסונרי מקווים שהוא לא יברח להם כמו ג'קסון מרטינס שיצטרף לאתלטיקו מדריד.

17:00

בורוסיה מנשלדגבאך החתימה את שחקן ההגנה ניקו אלבדי בן ה-18 מפ.צ. ציריך על חוזה לארבע שנים. 

 

רומא החתימה את קשר גנואה אנדראה ברטולצי בן ה-24 תמורת 8.5 מיליון יורו. גם החלוץ יאגו פאלקה חתם ברומא ששילמה על שניהם ביחד 16 מיליון יורו. רומא רוצה גם את הקיצוני לוקאס אוקמפוס ממארסיי. 

15:00

לאס פלמאס שעלתה לליגה הראשונה בספרד רוצה את סנדרו ראמירס הצעיר מברצלונה. 

 

דניאל אוסבלדו ששיחק העונה מושאל מסאות'המפטון לבוקה ג'וניורס, הוצע ללאציו. 

10:11

העיתון הקאטלוני 'ספורט' טוען הבוקר בשער הראשי של העיתון, כי ברצלונה רוצה את אנחל די מאריה ממנצ'סטר יונייטד. העיתון גם יודע לספר ששני המועדונים כבר במו"מ מתקדם. ידיעה מקורית לשם שינוי.

 

די מאריה אומנם טען שיחזור ליונייטד לעונה החדשה וינסה להיאבק על מקומו, אבל לואיס ואן חאל הסביר בסיום העונה שלא יחזיק אותו בכוח ואם הוא ימצא קבוצה שמוכנה לשלם ייתן לו ללכת. 

 

 

די מאריה לא התאקלם העונה ביונייטד, לא השתלב במשחק הקבוצתי של המועדון וביתו גם נפרץ על ידי גנבים. לפי ה'ספורט' הקאטלונים רצו בעבר את די מאריה. מעניין איך יראו זאת אוהדי ריאל מדריד בה כיכב הארגנטיני תחת ז'וזה מוריניו.

 

השאלה אם די מאריה ירצה להתייבש חצי עונה ביציע בגלל שהוא יוכל לשחק רק מה-1 בינואר 2016. לטענת העיתון היחסים הקרובים בין ליאו מסי ודי מאריה יכולים לשכנע את שחקן נבחרת ארגנטינה להגיע. במקרה כזה יונייטד תדרוש לפחות 50 מיליון יורו על השחקן. 

09:34

ב'אל מונדו דפורטיבו' הקדישו את השער לא ליום ההולדת של ליאו מסי אלא לפול פוגבה (אלא מי) והם בטוחים סופית שהקשר יגיע לברסה בקיץ הבא ב-2016. העיתון כותב שפוגבה הבהיר לראשי יובה שהוא מוכן להישאר עוד עונה ביובנטוס בתנאי שבקיץ הבא יימכרו אותו לברצלונה.

 

פ.ס.ז' ומנצ'סטר סיטי מציעים לו שכר גבוה יותר מזה של ברצלונה, אבל הוא רוצה לשחק עם המועדון שלדעתו הוא מספר אחד בעולם. גם אריידו בריידה המנג'ר המקצועי של ברסה הגיע כנראה לסיכום כזה עם ראשי ויובה וגם המתמודד לנשיאות ז'ואן לאפורטה. 

 

09:16

העיתון 'ספורט' גם טוען שקשר ריאל מדריד איסקו שממורמר על כך שהוא לא נחשב לשחקן ההרכב הראשון עשוי להגיע לברצלונה והוא השחקן הסודי עליו דיבר נשיא ברצלונה ג'וזף ברתומאו שמתחרה בבחירות לנשיאות. סרחיו ראמוס כבר לא יחצה הכביש. איסקו יעשה זאת? 

09:03

אתלטיקו מדריד עשויה לאבד את הכוכב שלה ארדה טוראן שרוצה להתקדם ולעבור לפרמיירליג. לפי ה'אס' סעיף השחרור שלו הוא 41 מיליון יורו. העיתון 'מארקה' כתב שהבקשה של טוראן הפתיעה את ראשי הקולצ'ונרוס.

 

אתלטיקו מדריד רכשה הקיץ שני שחקנים ג'קסון מרטינס מפורטו (35 מיליון יורו) ולוסיאנו וייטו חלוץ ויאריאל (20 מיליון יורו) שייצרו פקק בחודש. יחד עם פרננדו טורס, אנטואן גרייזמן ואנחל קוריאה הארגנטיני יהיו לדייגו סימאונה חמישה חלוצים אחרי שמאריו מנדזוקיץ' נמכר ליובה (18 מיליון יורו). בעיתון 'מארקה' הבריקו עם רעיון שהחמישה יהיו "חמישיית ג'קסון" על שם הלהקה של מייקל ג'קסון שפעלה בשנים 1968 עד 1975 כשהם היו כולם ילדים עם שיער מקורזל.   

 

מרטינס. היורש של מייקל ג'קסון? (gettyimages)

08:49

ה'גאזטה דלו ספורט' פרסם שיובנטוס הגיעה להסכם על השאלת קרלוס טבס לבוקה ג'וניורס העונה ב-5 מיליון יורו. בעונה הבאה הוא יהיה ממילא שחקן חופשי.

 

מתייה ולבואנה קשר נבחרת צרפת שעזב את דינאמו מוסקבה אחרי שנה בלבד לאחר שזו שנזרקה מגביעי אירופה בגלל חוקי הפייננשל פייר פליי עשוי לחזור למארסיי.  

 

צ'לסי רוצה את שוערה הבוסני של סטוק סיטי, אסמיר בגוביץ' ולפי ה'דיילי סטאר' סטוק מוכנה למכור בתנאי שתקבל כחלק מהעסקה את חלוץ צ'לסי ויקטור מוזס.

 

בגוביץ'. עובר לצ'לסי? (gettyimages)

08:25

ניוקאסל וסטוק סיטי מנסות להחתים את הווינגר האוקראיני, יהבן קונופליאנקה, שהיה מבוקש בליברפול וטוטנהאם לפני שנתיים. הוא שחקן חופשי אחרי שעזב את דנייפרופטרובסק לאחר שחוזהו בקבוצה הסתיים ויכול להיות שחקן חיזוק מצוין לכל אחת מקבוצות הצמרת בפרמיירליג.

 

סטוק לא הסכימה לשלם לכישרון האוקראיני 100 אלף ליש"ט לשבוע ובניוקאסל כנראה יהיו מוכנים לשלם את הסכום.

 

ווסט ברומיץ' אלביון מוכנה לשלם עבור דמבה בה ששיחק העונה בבשיקטאש את המשכורת הגבוהה ביותר בתולדות המועדון. יש לו הצעה מהסינית שנחאי שנואה, אבל הוא מעדיף לחזור לאנגליה.

 

הארי רדנאפ בן ה-68 שעבר ניתוח בברכו שאילץ אותו לעזוב את ק.פ.ר בפברואר וזו ירדה ליגה, מחפש תפקיד מנג'ר בקבוצה אחרת. כך מדווח ה'גארדיין'.

 

רדנאפ. רוצה לחזור לאמן (gettyimages)

07:41

ה'דיילי מייל' טוען שווסטהאם יונייטד סיכמה עם חלוץ מארסיי דמיטר פאייה שיעלה 17 מיליון ליש"ט. במארסיי הציעו לו חוזה חדש.

 

מאוריסיו פוצ'טינו מנג'ר טוטנהאם מקווה לשכנע את שני שחקניו המבוקשים, השוער הוגו לוריס והחלוץ הארי קיין להישאר בקבוצה.

 

ליון רוצה לרכוש את ניקולאס אנ'קולו הבלם הקמורני של מארסיי בשבעה מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי