Sport1 Banner

כרמי ביקש מנשיא ISAF לסייע בהשגת הוויזות

בר-עם ושושן. יום מוצלח בים
בר-עם ושושן. יום מוצלח בים | צילום: עמית שיסל, באדיבות איגוד השייט

יו"ר הוועד האולימפי הדגיש את חשיבות יציאת הספורטאים. בר-עם ושושן מקום 10

(גודל טקסט)

יגאל כרמי, יו"ר הוועד האולימפי בישראל, שוחח היום (שלישי) עם נשיא התאחדות השיט הבינלאומית, קרלו קרוצ'ה האיטלקי, שהגיע לאליפות העולם בחיפה. היו"ר הישראלי ביקש מנשיא ISAF לסייע בהשגת הוויזות לגולשים הישראלים ולעשות את כל המאמצים הנדרשים, בשל החשיבות הרבה של התחרות בעומאן.

 

בתחרות עצמה, עלו שייטות ה-470 נויה בר-עם ורימון שושן למקום העשירי בדירוג הכללי של אליפות העולם במפרשיות 470. בר-עם ושושן סיימו היום במקומות 20 ו-2 ולאחר ארבעה שיוטים צברו 32 נקודות שליליות. גיל כהן ודניאל ממן, הצוות הבכיר של ישראל, סיימו במקומות 28 ו-17 והן מדורגות במקום ה-26 בדירוג הכללי, עם 53 נקודות שליליות.

 

 

צוף זמט וסתיו ברוקמן רשמו הישג מכובד, כשניצחו את השיוט הראשון היום אבל בשני סיימו רק במקום ה-39 והן מדורגות 31 בכללי. בשיוטי הגברים אייל לוין ודן פרויליך שמרו על סיכוייהם להשגת הקווטה למשחקים האולימפיים בריו. לוין ופרויליך סיימו היום במקומות 8 ו-14 והם מדורגים במקום ה-22 בכללי עם 43 נקודות שליליות (בתום 5 שיוטים בשלב המוקדמות).

 

מחר יחלו שיוטי בית הזהב, כשהצוות הבכיר של ישראל יתחרה בקבוצת 30 הצוותים הראשונים, הנאבקים על התארים ועל המקום בשיוט המדליות. בשלב זה נכללים לוין ופרויליך בין צוותים מ-8 מדינות המתמודדות על 6 כרטיסים למשחקים האולימפיים.

עוד באותו נושא: יגאל כרמי, קרלו קרוצ'ה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי