Sport1 Banner

פרנקו: "המטרה שלנו לנצח כל משחק"

פרנקו. ניתן את הכל
פרנקו. ניתן את הכל | צילום: אודי ציטיאט

הפועל י-ם תתחיל את עונת היורוקאפ מול ניז'ני. בינתיים רייט לא נרשם לליגה

(גודל טקסט)

האלופה, הפועל ירושלים תפתח מחר (רביעי) את משחקיה ביורוקאפ, כשתפגוש את ניז'ני נובגורוד בחוץ. ירושלים, נטולת ברייסי רייט, שאמור לשוב מארה"ב וטרם ברור מעמדו בקבוצה, הגיע שלשום לרוסיה עם אופטימיות זהירה לקראת המשחק.

 

רייט עדיין לא נרשם למשחקי ליגת ווינר, למרות שהוא מחזיק בחוזה מחודש לעוד שנתיים שנחתם רק לאחרונה. ראשי הקבוצה רוצים לשמוע מה מעיק על השחקן ובעיקר מה רמת המוטיבציה שלו להישאר בה. לאחר מכן יוכרע עתידו.

 

 

"אני שמח שפתחנו את העונה בניצחון ליגה בארץ. במשחק נגד אשדוד למדנו על עצמנו ועכשיו אנחנו בפתח עונה ביורוקאפ. אנחנו מכירים את היריבה ונלמד את השחקנים שלנו מה צריך לעשות. המטרה שלנו לנצח כל משחק, בארץ וגם בחו"ל. המשחק הערב נגד ניז'ני בהחלט יהיה אחד הקשים וניתן את הכל שיש לנו לחזור עם ניצחון".

 

הלפרין. "נעשה הכל כדי לנצח" (אודי ציטיאט)

 

קפטן הקבוצה יותם הלפרין. "המטרה העיקרית שלנו תהיה לשפר את התוצאות שלנו מהעונה שעברה. זה לא יהיה קל. ניז'ני נראה קבוצה חזקה וקשה להכנעה ויהיה משחק קשה וחזק. יש לנו מטרה משלנו ונעשה את הכל כדי לנצח".

 

מנגד, אנירס באגטשקיס מאמן ניז'ני: "הפועל ירושלים היא קבוצה מאוד מנוסה, רוב השחקנים שלהם ברמה אירופאית גבוהה. נדמה לי שהם קצת איטיים בירידה להגנה ואנחנו ננסה לנצל זאת. מה שיכריע את המשחק יהיו השמירות האישיות".

 

אליהו. "ירושלים התנתה מהמפגש הקודם" (דני מרון)

 

הקפטן הרוסי, ולדימיר איוולב, פגש לפני שנתיים את ירושלים והיה שותף בשני המשחקים בו הצליחו הוא וחבריו למחוק יתרון ירושלמי של 3 נק' במשחק הראשון ולהעפיל לחצי גמר המפעל. "הפועל השתנתה מאז. קבוצה שיש לה שחקנים כמו אליהו, הלפרין ופישר חייבת להיות חזקה. יש להם את הרכז רולנד שאני מכיר אותו והוא שחקן מאד איכותי. יהיה מפגש קשה ואני מצפה לפתוח את המפעל עם ניצחון".

 

ניז'ני נובגורוד, שינתה העונה את פניה. בקבוצה שני אמריקנים, הפורוורד ויקטור רוד והגארד אריק מיינור. שניים שלא נמנים על הדרג הבכיר באירופה.

עוד באותו נושא: ברייסי רייט, יותם הלפרין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי