Sport1 Banner

איברהימוביץ' עשה היסטוריה: "הרגשה נפלאה"

איברהימוביץ' בערב ההיסטורי שלו
איברהימוביץ' בערב ההיסטורי שלו | צילום: AFP

איברה הפך למלך שערי פ.ס.ז' בכל הזמנים. פאולטה ריגש בפירגון

(גודל טקסט)

זלאטן איברהימוביץ' שבר אמש (ראשון) את שיא הכיבושים של פאריס סן ז'רמן ועלה לראש טבלת הכובשים של המועדון הצרפתי בכל הזמנים. איברה כבש שני פנדלים ב-1:2 על מארסיי שהוליכה 0:1 משער של מיצי באטשואי.

 

איברה כבש את השער ה-110 שלו במדי פ.ס.ז' (79 בליגה, 15 באלופות, 9 גביע צרפתי ועוד 7 במשחקים שונים). הוא עבר את פאולטה הפורטוגלי שהחזיק בשיא בשער אחד. זו מתנת יום הולדת נפלאה עבור החלוץ שחגג בשבת האחרונה את יום הולדתו ה-34 שלו.

 

 

השבדי הגיע ביולי 2012 ממילאן ומיד הפך לספק אליפויות בבירת צרפת. הוא שמר על צניעות לא אופיינית בראיון עם העיתון השבדי 'אפטונבלדט' אחרי המשחק אמר החלוץ השבדי: "זו הרגשה נפלאה להיות חלק מההיסטוריה של המועדון ואני מרוצה מאוד מכיבוש 110 שערים. רשמתי היסטוריה בשנה האחרונה ואני מרגיש נפלא. ניצחנו תוך כדי שבירת השיא. זה יום גדול וזיכרון נפלא".

 

לא הכל עבר חלק כשאיברהימוביץ' חגג את אחד הפנדלים מול פניו של סטיב מנדנדה, דבר שכמעט נגמר במהלומות.

 

 

 

פאולטה עצמו פירגן במכתב: "אני מעריץ אותך ושמח ששחקן כמוך עבר אותי. אתה אחד משלוש הטובים בעולם, שחקן מיוחד עם מחויבות לחולצה שהוא לובש. החזקתי בשיא 8 שנים וזה הזמן להעביר אותו".

 

השבדי רשם גם שיא כיבוש במדי נבחרת שבדיה ושבר את שיאו של סוון ריידל מאז 1932 שכבש 49 שערים בנבחרת. איברה הבקיע כבר 59 שערים.

 

 

 

זה היה ניצחון שמיני רצוף של פאריס סן ז'רמן על מארסיי בבית. האורחים במשבר קשה ומדורגים במקום ה-16 מרחק 15 נקודות מפ.ס.ז' הראשונה. 

עוד באותו נושא: פאולטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי