Sport1 Banner

בנזמה הודיע בטוויטר: אשאר בריאל מדריד

ניימאר. השם שלו לא יורד מהכותרות
ניימאר. השם שלו לא יורד מהכותרות | צילום: GettyImages

באלוטלי סופית במילאן וגם: "אם ניימאר החלוץ הטוב בעולם, אנו צריכים אותו"

(גודל טקסט)

שבוע לסיום חלון ההעברות באירופה ומשמעות הדבר היא שהסגלים מתחילים להיסגר וגם עסקאות ענק של הדקה ה-90 צוברות תאוצה. כל השמועות, ההעברות והעדכונים – בבלוג של ספורט1.

קארים בנזמה שם הערב (שני) סוף לספקולציות לגבי מעבר אפשרי לארסנל. החלוץ העלה פוסט  מתוך חדר ההלבשה של המועדון כאשר הוא לבוש במדי הקבוצה בעמוד הטוויטר שלו ורשם: "עבור כל הליצנים שמנסים להטעות את האוהדים שלי. זה הבית שלי, האלה מדריד".

18:45

ה'גאזטה דלו ספורט' פרסם שמאריו באלוטלי סיכם סופית במילאן. מילאן תשלם לליברפול עבור השאלתו 2.25 מיליון יורו לאחר שהחלוץ הסכים להקטין את שכרו מ-3.6 ל-3 מיליון יורו. שתי הקבוצות יתחלקו שווה בשכרו בעונה הקרובה, כאשר נראה כי לרוסונרי תהיה אופציה לרכוש אותו בסיום העונה. 


באלוטלי נמצא כיום בברשיה בביקור משפחתי וצופי להגיע מחר למילאנלו לעבור בדיקות רפואיות ויוצג בקבוצה. מאמן מילאן, סינישה מיכאלוביץ', שאימן אותו כעוזר מאמן באינטר כשהיה בן 17 יבחן האם הוא בכושר להיות בסגל של מילאן למשחק הליגה הקרוב נגד אמפולי. 

 

17:00

פיורנטינה רוצה את קווין גרוסקרויץ מבורוסיה דורטמונד שחוזהו מסתיים ב-2016. הוא שיחק השבוע במילואים בליגה הרביעית. רק שנה שעברה הוא נבחר למגן הימני של נבחרת המונדיאל בברזיל 2014. מוזר שדורטמונד לא נותנת לו צ'אנס מכיוון שיש לה בעמדה הזאת בעיה מאחר ולוקאס פישצ'ק ואריק דורם פצועים. גרוסקרויץ כרגע המגן הרביעי בקבוצה שניצחה את אינגולשטט 0:4. גם איינרטרכט פראנקפורט רוצה אותו.

 

גרוסקרויץ. שיחק בליגה הרביעית (gettyimages)

16:00

שחקן ההגנה, ניקלאס סטארק, עבר מנירנברג להרטה ברלין ב-3 מיליון יורו ויחתום עד 2019.

 

חלוץ הרטה ברלין רוני בדרך אל נאסר מערב הסעודית. הוא מחכה לויזה כדי להיכנס למדינה. הרטה דורשת עליו 3 מיליון יורו מכיוון שחוזהו מסתיים ב-2017. הוא יקבל משכורת של 1.5 מיליון יורו לעונה. 

15:00

שאלקה דורשת 30 מיליון יורו על ג'וליאן דרקסלר אם יובנטוס רוצה אותו ועדיין אם תקבל הצעה כזאת תחשוב אם לשחררו.

11:00

ה'בילד צייטונג' דיווח שקווין דה ברוינה עשוי לעזוב את וולפסברוג, אבל לבאיירן מינכן ולא למנצ'סטר סיטי שרדפה אחריו כל הקיץ. לדברי העיתון הוא מעדיף את באיירן מאשר את סיטי. הבעיה שסיטי מציעה יותר כסף ומצד שני באיירן מוכנה לחכות עד קיץ 2016 בעוד סיטי רוצה אותו מיידית. 

 

ה'גאזטה דלו ספורט' דיווח היום שמאריו באלוטלי אמור להגיע מחר (שלישי) לבדיקות רפואיות במילאן, לאחריהן יחתום כמושאל מליברפול. סינישה מיכאלוביץ' מאמן מילאן מכיר היטב את באלוטלי אחרי שהתעמת איתו כשהיה בן 17 והוא שימש כעוזרו של רוברטו מנצ'יני מאמן אינטר. 

10:00

יום שלישי ברציפות שמתפרסמות ידיעות על כך שמנצ'סטר יונייטד רוצה את ניימאר. הבוקר (שני), אפילו ה-BBC שואל את עצמו האם ניימאר שוקל לעבור ליונייטד?

העיתון 'הסאן' שדיווח לראשונה על המו"מ המתקיים בעזרת סוכנו הבינלאומי של השחקן, פיני זהבי, כתב הבוקר כי לואיס ואן חאל אמר שרק חלוץ בסדר גודל עולמי כמו ניימאר יכול להזניק את הקבוצה קדימה. "אם הוא החלוץ הכי טוב בעולם – אז כן, אנחנו צריכים אותו. זה מה שאמרתי כבר חודשיים. אנחנו רוצים חלוץ שיכול לתרום ואם לא אז לא נרכוש אותו". 

09:00

מחירו של קארים בנזמה הינו 50 מיליון ליש"ט – ולאור הדיווחים ב-48 השעות האחרונות מדובר בסכום שארסנל מוכנה לשלם, אבל לא ברור אם הבלנקוס יימכרו. ארסנל גם רוצה לפי הדיווחים את אסייר יראמנדי מריאל מדריד שמחירו 8 מיליון ליש"ט. גם ליברפול מתעניינת בקשר.

 

מנג'ר ווסט ברומיץ' אלביון, טוני פיוליס, אמר שהחלוץ שלו סיידו ברהינו מבוקש ב-15 קבוצות. ידוע כי טוטנהאם נדחתה לאחר שהציעה 18 מיליון ליש"ט.

 

ברהינו. עשרות קבוצות בעקבותיו (Gettymages)

 

ווסטהאם מציעה לצ'לסי 6 מיליון ליש"ט עבור ויקטור מוזס, חלוץ נבחרת ניגריה שחתום בצ'לסי עד 2017.

לידס יונייטד מהצ'מפיונשיפ בדרך לרוכש את חלוץ ווטפורד פרננדו פורסטיירי בן ה-25 שהוא יליד ארגנטינה. מחירו 3 מיליון ליש"ט. 

פריס סן ז'רמן מנסה להתחים את ליבין קורזאווה, המגן השמאלי בן ה-23 של מונאקו. פ.ס.ז' מוכנה לשלם 15 מיליון יורו עבור השחקן ממוצא צרפתי-פולני.

 

באיטליה פורסם שפרננדו יורנטה, חלוץ יובנטוס מבוקש על ידי ריאל מדריד, סביליה וטוטנהאם.

 

אינטר וסנדרלנד רבות על פאביו בוריני חלוץ ליברפול שמחירו 11 מיליון יורו. 

 

בטורקיה החתימה בורסאספור את החלוץ הסלובקי מירוסלב סטוך שהגיע מפנרבחצ'ה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי