Sport1 Banner

דיווח: מריו באלוטלי בדרך חזרה למילאן

באלוטלי. בדרך חזרה לסן סירו?
באלוטלי. בדרך חזרה לסן סירו? | צילום: GettyImages

וגם: בנזמה מתקרב לארסנל? סטונס מתקרב לצ'לסי ודמיצ'ליס לריבר פלייט

(גודל טקסט)

הדד ליין של חלון ההעברות מתקרב (ה-31 בחודש) וכמדי יום אנחנו מרכזים לכם את ההחתמות, ההשאלות, המגעים והתכניות של המועדונים הבולטים ברחבי אירופה. 

 

18:00

דיווח באיטליה גורס שמריו באלוטלי בדרך חזרה לארץ המגף. החלוץ עשוי לחזור למילאן מליברפול שהסכימה להשאיל אותו בחינם ותממן חלק משכרו. מילאן תזכה גם באופציית רכישה בתום העונה. 

 

15:45 

 

באיירן מינכן מתעקשת להחתים את קינגסלי קומאן החלוץ הצרפתי של יובנטוס בן ה-19 שמיעט לשחק שנה שעברה אחרי שהגיע מפ.ס.ז' לפני שנתיים. מחירו עשוי להיות 20 מיליוו יורו. 

 

15:30 

צ'לסי רכשה לפי פרסום היום ב'סאנדיי סטאר' את חלוץ פלומיננזה קנדי בן ה-19 ששמו הוזכר גם בברצלונה. הוא עלה 6.3 מיליון ליש"ט. "מקווה שאוכל להיות שחקן חשוב במועדון", אמר. סביר להניח שיושאל או ישחק בנוער. 

 

12:01

קארים בנזמה עשוי להגיע לארסנל. ה'סאנדיי סטאר' מפרסם היום (ראשון) כותרת ענקית על חלוץ ריאל מדריד שהוא בדרך לארסנל ב-50 מיליון ליש"ט. בנזמה עשוי לסגור תוך 48 שעות בקבוצה. כך לפחות טוען העיתון. אם זה יתממש מדובר בשיא העברות של ארסנל ששילמה על מסוט אוזיל 42 מיליון ליש"ט.

 

החלוץ הצרפתי כבש 87 שערים ב-188 משחקי ליגה בבלאנקוס, אבל כעת האוהדים לא מרוצים ממנו והשאירו אותו מחוץ ל-11 הנבחרים שלהם במשאל שערך העיתון 'אס'. כל עוד ארסנל לא הגישה בקשה רשמית בנזמה עדיין טוען שהוא לא רוצה לעזוב את סנטיאגו ברנבאו. ארסן ונגר שאמר לחלוץ שהוא מוכן לחכות לו עד סיום מועד ההעברות יכול לחשוש שיונייטד תנסה לבצע מחטף כמו צ'לסי שעשתה לה זאת עם פדרו.

 

פדרו. מחטף נוסף? (gettyimages)

11:32

ה'סאנדיי אקספרס" פרסם בשער הראשי של הספורט, כי בלם אברטון, ג'ון סטונס, ביקש מה'טופיס' לתת לו ללכת, אבל ב'סאנדיי סטאר' הוא הבהיר שלא ייכנס לרשימת העברות והוא מקווה שהקבוצה תמכור אותו. צ'לסי עשויה להגיש בקשה רביעית לרכוש אותו והפעם ב-40 מיליון ליש"ט.

 

אברטון רוצה לרכוש שני שחקנים ב-24 מיליון ליש"ט אם תמכור את ג'ון סטונס. מדובר באנדריי יארמולנקו מדינאמו קייב והבלם הארגנטיני של ריבר פלייט ראמירס פוני מורי. יארמולנקו עשוי לעלות 6 מיליון ליש"ט, מורי 18.

 

יארמולנקו. עובר לאנגליה? (gettyimages)

10:49

ריבר פלייט מעוניינת לרכוש את בלם מנצ'סטר סיטי מרטין דמיצ'ליס שנדחק אחורה לספסל לאחר בואו של ניקולאס אוטאמנדי מולנסיה. דמיצ'ליס נחשב כעת לבלם הרביעי הרשימה, אבל הוא האריך חוזהו הקיץ ב-12 חודשים נוספים וטוען שמשפחתו והוא נהנים במנצ'סטר.

 

מארסיי רוצה את ג'ייסון דנאייר בלם הסיטי הבלגי שאף הוא לא בתוכניות של הקבוצה. 

09:26

אסטון וילה רוצה להחתים את בלם הסיטי לשעבר ג'ולאן לסקוט מווסט ברומיץ' אלביון תמורת 2 מיליון ליש"ט.

 

האלג'יראי מהדי עבייד, ששיחק בעונה שעברה כמושאל בפנאתינייקוס, נרכש על ידי הירוקים מניוקאסל בעסקה לשלוש עונות.

 

טוטנהאם עדיין מקווה להחתים את ויקטור ואניימה שביקש לעזוב את המועדון וכן את יאניק בולאסי וגם ויקטור מוזס חלוץ צ'לסי שמועמד להיות מושאל.

 

מוזס. צפוי להיות מושאל (gettyimages)

08:14

נשיא סיון השווייצרית, כריסטיאן קונסטנטין, יצא לבולגריה במטרה להחתים את חלוץ מונאקו עונה שעברה ומנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם וכן לברקוזן דימיטאר ברבטוב בן ה-34.

 

יובנטוס קרובה לפי הפרסומים לשאול מצ'לסי את חואן קואדרדו הקולומביאני תמורת 1.5 מיליון ליש"ט. בולוניה החתימה את בלם הלסינגבורג אמיל קראפט לחמש עונות. השבדי בן ה-21 כבר הספיק לרשום ארבע הופעות בנבחרת הבוגרת.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי