Sport1 Banner

ספוילר: אנדרטייקר חזר לזירה, והוא מחפש נקמה

החשבון מרסלמניה נפתח שוב. אנדרטייקר ולסנר
החשבון מרסלמניה נפתח שוב. אנדרטייקר ולסנר |

הקברן שלח מסר לברוק לסנר שנה וחצי אחרי הקרב המפתיע ברסלמניה. כל התוצאות בפנים

(גודל טקסט)

במשך כל השבוע האחרון הדיווחים רצו והלילה (שני) גם התגשמו: אנדרטייקר חזר ל-WWE, אבל בניגוד להשערה שיכוון את כוחו לקרב מול סטינג בסאמרסלאם, ה'איש המת' הלך על כל הקופה כשהפריע בקרב האליפות בין ברוק לסנר לסת' רולינס ומנע מהלקוח של פול היימן לזכות בתואר.

 

כדי לרענן את הזכרון, לפני שנה וחצי ברסלמניה 30 הגיע הרצף המדהים של הקברן לקיצו עם הפסד היסטורי באירוע לברוק לסנר, שקטע לו 21 ניצחונות ב-21 קרבות רסלמניה, רצף שנחשב לאגדי ושבירתו היא בגדר טרגדיה לרוב חובבי הרסלינג. שנה וחצי קדימה, וטייקר ככל הנראה מחפש את הנקמה על הקרב ההוא, שבעקבותיו אושפז (במציאות) בבית החולים עם זעזוע מוח.

 

 

 

 

 

בזמן שרולינס צריך להודות לאנדרטייקר, היו קרבות נוספים שנערכו ב-Battleground: ג'ון סינה שמר על תואר אליפות ארה"ב בקרב ענק נוסף מול קווין אואנס. בריי וויאט יצא עם הישג לא מבוטל כשניצח את רומן ריינס. הפריים טיים שמרו על אליפות הזוגות עם ניצחון נוסף על 'ניו דיי' ובגזרת הנשים המהפכה יצאה לדרך עם ניצחון של שארלוט, פייג' ובקי לינץ' על ברי וניקי בלה וסשה בנקס, נעמי וטאמינה. בקרב הפותח של הערב ניצח רנדי אורטון את שיימוס ובמופע המקדים קינג בארט גבר על R טרות'. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי