Sport1 Banner

דרמיאן סיכם ביונייטד, דלפ קרוב למעבר לסיטי

דרמיאן. לא רוצה לקלקל לפני שזה נסגר
דרמיאן. לא רוצה לקלקל לפני שזה נסגר | צילום: Gettyimages

המגן עובר לשדים האדומים. וגם: אוגבונה עבר לאנגליה ורכש לאתלטיקו

(גודל טקסט)

חלון ההעברות ממשיך לרקום עסקאות. הבלוג של ספורט1 עושה לכם סדר עם השמועות, ההחתמות והדברים החמים בקיץ.

21:45

אתלטיקו מדריד החתימה את החלוץ יאניק קארסקו ב-20 מיליון יורו ממונאקו. הבלגי בן ה-21 חתם לחמש שנים בוויסנטה קלדרון.

21:05

הקשר ההולנדי, מרקו ואן חינקל הושאל מצ'לסי לסטוק. אשתקד הושאל ההולנדי למילאן.

מנצ'סטר סיטי קרובה לצירוף פביאן דלפ מאסטון וילה. קשר נבחרת אנגליה יעבור בדיקות רפואיות וישלים מעברו לאיתיחאד. הוא סגר ל-4.5 שנים. הידיעות על מעברו צצו אחרי ששאל את מיקה ריצ'ארדס הרכש החדש של אסטון וילה ששיחק בסיטי איך זה לשחק בקבוצה. דלפ ייכנס לנעליים של ג'יימס מילנר שעבר לליברפול. 

 

מוניר עובאדי עזב את מונאקו אחרי שנתיים והצטרף לליל.

 

בלם יובנטוס, אנג'לו אוגבונה חתם לארבע עונות בווסטהאם אחרי שהשלים בדיקות רפואיות.

 

16:20

יובנטוס החליטה לנסות לרכוש את מסוט אוזיל מארסנל ותציע עליו 29 מיליון ליש"ט כדי להיערך לאפשרות שארתורו וידאל (סבירות גבוהה יותר) או פול פוגבה (נמוכה) או שניהם ביחד יעזבו את "הגברת הזקנה". למרות שביובה מתעקשים שפוגבה ו-וידאל נשארים, הסברה היא שייתכן שאחד מהם יימכר בסופו של דבר מכיוון שהתותחים הגדולים כמו מנצ'סטר סיטי, יונייטד ופ.ס.ז' וגם ברצלונה וריאל מדריד עדיין לא ויתרו על האפשרות לצרף אחד מהשניים.

 

רומא בדרך להחתים את אדין דז'קו לאחר שמהמנג'ר המקצועי של הקבוצה, וולטר סבאטיני, יצא לאנגליה להחתים את הבוסני ממנצ'סטר סיטי תמורת 10.8 מיליון ליש"ט. סבאטיני החליט על הצעד לאחר שהשיחות בין המועדונים על עלו שרטון והמנג'ר החליט ששיחה פנים אל פנים עם אנשי הסיטיזנס תשפר את המצב. 

 

מרסלו האריך את חוזהו כמתוכנן בריאל מדריד עד 2020. 

15:30

צ'לסי השאילה את אנדראס כריסטיאנסן לעונה לבורוסיה מנשנגלדבאך. המגן בן ה-19 הגיע לצ'לסי מברונדבי ב-2012. שנה שעברה הושאל לשרוסברי טאון בליג one. הוא יוכל לשחק העונה בליגת האלופות אם הקבוצה תעפיל למפעל.

 

ניוקאסל קרובה להחתמת שני שחקנים. בבוקר נכתב כאן שאלכסנדר מיטרוביץ' חלוץ אנדרלכט סיכם בקבוצה וכעת פ.ס.ו איינדהובן הסכימה להצעת המאגפייז להחתים את ז'ורז'ינו ויינאלדום 14.5 מיליון ליש"ט. שתי ההעברות ביחד שוויין 27.5 מיליון ליש"ט. 

13:00

מתאו דרמיאן מגן נבחרת איטליה וטורינו עלה על מטוס והוא בדרכו לאנגליה לבדיקות רפואיות והשלמת העברתו למנצ'סטר יונייטד. לפני שעלה למטוס באיטליה אמר לג'יאנלוקה די מארציו כתב הסקאי האיטלקי: "אני נרגש מאוד לקראת החוויה החדשה בקריירה שלי. אני קצת מאמין באמונות תפלות אז אני לא רוצה לקלקל כלום לפני שזה נסגר".  

יונייטד תשלם עליו 12 מיליון ליש"ט והוא יהיה הרכש השני אחרי ממפיס דפאיי שהגיע הקיץ לאולד טראפורד. דרמיאן הודה לחברים שלו בטורינו ולאוהדים ואמר: "היו לי שם שנים נפלאות. תודה על הכל". מנג'ר טורינו, ג'יאמפרו ונטורה, אישר: "דרמיאן ישחק במנצ'סטר וזו הגשמת חלום עבורו".


11:10

קריסטל פאלאס הציגה את קשר הרכש יוהאן קבאיי שנרכש מפ.ס.ז' וחתם לשלוש שנים. סכום העברתו כ-13 מיליון פאונד

10:35

סוכנו של החלוץ המונטנגרי, סטבן יובטיץ' השייך למנצ'סטר סיטי, נמצא במילאנו במטרה להעבירו לאחת משלוש הקבוצות – מילאן, יובנטוס או אינטר שנחשבת למועמדת הראשית לקלוט את החלוץ לפי פרסומים ברחבי אירופה.

לפי הסקיי ספורטס, צ'לסי קרובה לרכוש את הקשר הצ'יליאני צ'ארלס אראנגיס המשחק באינטרנסיונל הברזילאית. 

09:55

בבלגיה פורסם שחלוץ אנדרלכט הסרבי, אלכסנדר מיטרוביץ', שהיה מבוקש גם בצ'לסי, יעבור לניוקאסל שסיכמה איתו לחמש שנים. השחקן שסוכנו הוא פיני זהבי יעבור תמורת 18 מיליון יורו למאגפייז שישלימו העברה ראשונה העונה. 

 

אם כבר הוזכר הסוכן הישראלי, מוסקרון הבלגית, המועדון אותו רכש השבוע, החתימה את פיליפ מרקוביץ' קשר סרבי בן 23 שיחק בבנפיקה ב' ולפני כן בטלאופטיק בלגראד. 


העיתון 'דיילי סטאר' טוען הבוקר שרובין ואן פרסי עשוי להיות מוצג עוד היום בפנרבחצ'ה. ההולנדי עבר בדיקות רפואיות לפי הדיווח ויעזוב את מנצ'סטר יונייטד. מי שעשוי להחליפו מתעקשים בתקשורת האנגלית הוא תומאס מולר מבאיירן מינכן, זאת למרות שמולר אמר שטוב לו בקבוצתו. פנר תשלם על ואן פרסי 4.7 מיליון ליש"ט ולשחקן שכר של 200 אלף ליש"ט לשבוע בחוזה לארבע שנים. 

מנכ"ל יונייטד, אד וודוורד, סבור שאפשר לשכנע את באיירן למכור את מולר ב-60 מיליון ליש"ט. גם הארי קיין (טוטנהאם) ואדינסון קבאני (פ.ס.ז') ברשימה של היונייטד. 

ואן פרסי התראיין ל'סאן' הלונדוני ואמר שהוא עוזב את יונייטד אחרי שלוש שנים והוא חש "נבגד". נאני, שרק השבוע חתם בפנר, אמר אמש: "אני בטוח שהוא יהיה להיט בטורקיה". סוכנו של ואן פרסי מנסה להוציא מיונייטד כמה שיותר כסף אחרי שהיה לו סעיף בחוזה עד קיץ 2016 שדיבר על תשלום של 10 מיליון ליש"ט על "לויאליות למועדון". 

08:00

פדריקו פאציו בלם טוטנהאם הוטספר שנרכש בקיץ הקודם, בדרך החוצה אחרי שהתרנגולים רכשו שני בלמים את טובי אלדרווילרד מאתלטיקו מדריד וקווין וימר. כעת יש לטוטנהאם 7 בלמים ומובן מאליו שחלקם יעזבו. גם אנדרוס טאונסנד מטוטנהאם בדרך החוצה. הקבוצה דורשת עליו 15 מיליון ליש"ט מאסטון וילה או סנדרלנד שרוצות אותו. 

07:45

אנחל די מאריה עשוי לעבור בימים הקרובים ממנצ'סטר יונייטד לפ.ס.ז' תמורת 60 מיליון יורו. העיתון 'לה פאריזיאן' טוען שיש כבר הסכם בין הצדדים. 


ה'דיילי מירור' מדווח שאסמיר בגוביץ' בדרך לחתום בצ'לסי שתשלם עליו לסטוק סיטי 8 מיליון ליש"ט. 

 

סביליה שוקלת להחתים את חאבי צ'יצ'ריטו ב-8 מיליון ליש"ט, החלוץ המקסיקני שהיה מושאל בשנה החולפת ממנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד. הוא יגיע במטרה להחליף את קרלוס באקה, אם לא יצליח המועדון להחתים את צ'ירו אימובילה מבורוסיה דורטמונד. לקבוצה יש רשימה של 15 חלוצים מועמדים. בתוך כך הציגה הקבוצה את הכוכב החדש יהבן קונופליאנקה שהגיע חופשי מדנייפרופטרובסק. 
 

מלאגה תחתים היום את ההולנדי-מרוקאי אדנן טיגדואיני, שחקן כנף בן 22 מנאק ברדה. כריסטיאן פיצ'יני מגן מפיורנטינה חתם בבטיס סביליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי