Sport1 Banner

דז'קו יישאר בסיטי, צ'ך מתקרב לארסנל

| צילום: Gettyimages

השוער יעזוב את צ'לסי אך יישאר בלונדון, רונאלדיניו בדרך ליעד חדש

(גודל טקסט)

חלון ההעברות אמנם טרם סיפק ההעברת ענק עד כה, אך אין ספק כי השוק מתחמם לקראת פתיחתו הרשמית ב-1 ביולי. בינתיים, ספורט1 עושה לכם סדר.

 

18:52

במילאן משוכנעים שג'קסון מרטינס יחתום בקבוצה ומחכים שיגיע במהלך השבוע לבדיקות רפואיות, אלא שכעת אתלטיקו מדריד הגישה לחלוץ הקולומביאני הצעה במטרה שיחליף את מריו מנדז'וקיץ', שיעבור ליובנטוס.

18:35

דיווחים באנגליה טוענים כי מעברו של פטר צ'ך לארסנל הולך ומתקרב. מהדיווחים עולה כי התותחנים יודיעו על החתימה בשבוע הקרוב. השוער צפוי להרוויח 100,000 ליש"ט לשבוע והוא יהיה השוער בעל המשכורת הגבוהה בעולם.

18:20

דיווחים באיטליה טוענים כי אינטר גברה על מילאן במירוץ אחרי קשר מונאקו, ג'ופאי קנדוגביה. הנראזורי ישלמו עבור הקשר 35 מיליון יורו והוא צפוי לחתום על חוזה לחמש עונות. מהדיווחים עולה כי הוא יעבור בדיקות רפואיות ביום שני. 

18:00

​סוכנו של אדין דז'קו התייחס לעתידו של החלוץ במנצ'סטר סיטי: "הוא יישאר בקבוצה והוא ידחה כל הצעה שיגישו לו". כזכור, החלוץ היה מועמד לרומא וליברפול.


דז'קו. הבוסני צפוי להישאר אצל התכולים (Gettyimages)

17:20 

לאחר שרונאלדיניו נפרד בחשבון הטוויטר שלו מקבוצתו המקסיקנית קוארטרו, החלו לצוץ ספקולציות לגבי הקבוצה הבאה שלו כאשר דיווחים טוענים כי היעד הבא שלו הוא אנטליספור הטורקית. הברזילאי (35) החזיק בחוזה לעונה נוספת במקסיקו, אך כאמור בחר לוותר עליו. לנו רק נותר לחכות ולראות היכן ינחת הקוסם הברזילאי. 

נאפולי החתימה את קשר אמפולי, מירקו ולדיפיורי לאחר שעבר בדיקות רפואיות.

15:23

ליברפול הודיעה על רכישתו של מגן צ'רלטון, ג'ו גומס ב-3.5 מיליון ליש"ט. 

13:02

מאמן אינטר, רוברטו מנצ'יני ינסה באופן אישי לשכנע את ג'יאנלי אימבולה, הקשר המוכשר של מארסיי להצטרף לנרואזורי. המועדונים צפויים להגיע לסיכום על ההעברה בסך 20 מיליון יורו.

 

גנואה בעקבות קשר פולהאם, מוסה דמבלה הבלגי.

 

טיגרס המקסיקנית אישרה את החתמתו של אנדרה פייר ז'יניאק ממארסיי. הצרפתי בן ה-29 הצטרף בהעברה חופשית.

9:19

על פי ה'דיילי סטאר' מנצ'סטר סיטי הולכת בכל הכח על ג'ק ווילשר מארסנל ומציעה עליו 40 מיליון ליש"ט אחרי שעסקת פול פוגבה לא תצא לדרך. סיטי הציעה 70 מיליון ליש"ט על פוגבה, אבל יובנטוס דחתה את ההצעה. ברצלונה, פ.ס.ז' וריאל מדריד אף הן מעוניינות בפוגבה. לפי העיתון הקשר הצרפתי יעדיף את אחת הספרדיות. סיטי גם מוכנה להכפיל את שכרו של ווילשר ל-150 אלף ליש"ט לשבוע. ארסן ונגר אמנם טען שהשחקן לא למכירה, אבל לא יוכל לעצור את המעבר אם הוא יחליט לעזוב.

 

ווילשר שכבש צמד במדי אנגליה בניצחון על סלובניה לפני שבוע 2:3 אמר שלא יגיע לסיטי כדי לשבת על הספסל. לפי העיתון ווילשר החליף סוכנים באחרונה ובסיטי משוכנים שאפשר להחתימו. במקביל הסיטיזנס עדיין רוצים גם את ראחים סטרלינג. ליברפול דורשת עבורו 50 מיליון ליש"ט.

 


ווילשר. עוד עריקה מארסנל לסיטי? (Gettyimages)

 

חלוץ נאפולי, חוסה קאייחון, אמור לחתום באתלטיקו מדריד. הדיווחים הם על כך שהעסקה כמעט סגורה. הוא אמור לעלות לקולצ'ונרוס 20 מיליון יורו וירוויח כ-3 מיליון יורו לעונה.

 

בארגנטינה פורסם שקרלוס טבס שצפוי לעזוב לבוקה ג'וניורס מנסה לשכנע את אנדראה פירלו להצטרף אליו. כך מדווחת רשת פוקס בדרום אמריקה.

 

פאולו סוזה יוצג רשמית בפיורנטינה ביום שני והקבוצה תתחיל לבחון את הרכש שלה לעונה הבאה.

 


פירמינו. ליברפול או יונייטד? (Gettyimages)

 

ליברפול רודפת אחרי חלוץ נבחרת ברזיל והופנהיים, רוברטו פירמינו, בו מעוניינת גם מנצ'סטר יונייטד. מחירו עשוי להיות בין 13 ל-15 מיליון ליש"ט.

 

 

קיירן טריפייר, מגינה של ברנלי ,הוצג כשחקן החדש של טוטנהאם. כנראה שהספרס לא התייחסו לעובדה כי המאזן שלו כולל את מספר המסירות הגרוע בליגה. לפי ההסבר תפקידו היה להפעיל כמה שיותר את החלוץ החדש של ליברפול, דני אינגס והדבר מסביר את חוסר הדיוק. טריפייר עלה 3.5 מיליון ליש"ט וחתם ל-4 שנים.

 

טוטנהאם מעוניינת כעת בשוער גנואה האיטלקי מתיה פרין בן ה-22. זאת לאחר חוסר הוודאות לגבי הוגו לוריס שעשוי לעזוב למנצ'סטר יונייטד. קבוצות רבות עוקבות אחרי השוער שחתום בגנואה עד 2019.

 

ה'דיילי מירור' פרסם בכותרת ענק בשער שלו את דברי הארי קיין שהוא לא רוצה לעבור מטוטנהאם למנצ'סטר יונייטד: "זה מחמיא לי שיונייטד רוצה אותי, אבל אני כבר משחק במועדון גדול. אני מאושר בטוטנהאם ומצפה לעתיד טוב איתה. אנשים צריכים להתחיל להתייחס אלינו כמועדון גדול".

 

בתוך כך, סוונסי רוצה את אנדרוס טאונסנד מטוטנהאם. גם אסטון וילה שהמנג'ר שלה טים שרווד אימן את הספרס רוצה את קשר נבחרת אנגליה.

 

שוער ארסנל וקולומביה, דויד אוספינה עשוי להימכר לפנרבחצ'ה אחרי שהתותחנים סיכמו עם פטר צ'ך וישלמו עליו 11 מיליון ליש"ט. אוספינה יהיה זה שיעזוב ולא ווייצ'ך שצ'סני בגלל שהפולני נחשב לשחקן שגדל בארסנל וזו לא רוצה לאבד שחקני בית בגלל חוקי הפרמיירליג. צ'ך ירוויח בארסנל את המשכורת הכי גבוהה שקיבל שוער במועדון אי פעם במועדון – 100 אלף ליש"ט.

 


מוריינטס. עוזב את מילואי ריאל (Gettyimages)

 

דניאל וואס, מגינה הדני של אביאן הצרפתית חתם בסלטה ויגו.

 

פ.צ. קלן החתימה את החלוץ הצרפתי אנטוניו מודסטה מהופנהיים ל-4 שנים.

 

פרננדו מוריינטס מונה למאמנה של פואנלברדה מהליגה השלישית בספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי