Sport1 Banner

סטוק רכשה את שאקירי, ארנגיס חתם בלברקוזן

שאקירי. מעבר מפתיע
שאקירי. מעבר מפתיע | צילום: Gettyimages

רכש נוצץ לקבוצה האנגלית תמורת 17 מיליון יורו, הקשר הצ'יליאני עובר לגרמניה

(גודל טקסט)

סטוק סיטי מהפרמיירליג, משלימה את אחת ההחתמות הגדולות של הקיץ בכדורגל האנגלי. מי היה מאמין ששרדאן שאקירי שהגיע לבאיירן מינכן ככוכב גדול לעתיד, יימצא עצמו בסופו של דבר משחק בסטוק סיטי האפורה שמשנה פניה. לא עוד שחקנים חוטבי עצים ושואבי מים. תחת מארק יוז הוחתמו ארבעה שחקנים מברצלונה לשעבר שנותנים לה את הגוון הטכני כמו בויאן קרקיץ' שאמור לחזור לשחק אחרי פציעה ואיברהים אפלאיי וכעת שאקירי שאמור להיות מוצג. 

 

עבור המועדון, זאת החתמה נוצצת. השחקן היה מושאל בעונה שעברה מבאיירן מינכן לאינטר ולא הצליח להשתלב בליגה האיטלקית.

 

 

הנראזורי שילמו את סכום ההעברה המלא שלו לבאיירן מינכן הקיץ, בסך של 16 מיליון יורו. 

 

שחקן הכנף באגף ימין של נבחרת שווייץ, חזה אתמול בהפסדה של סטוק לליברפול 1:0 והיום (שני), הוא עובר בדיקות רפואיות לקראת החתמתו בסטוק. סטוק תשלם עליו 17 מיליון יורו (12 מיליון ליש"ט) שהם שיא מועדון.

 

שאקירי לא רצה לעבור לסטוק, אבל אינטר הציבה בפניו אולטימטום שלפיו הוא יתייבש כל העונה ביציע אם לא יסכים להעברה. גם שאלקה, אברטון וניוקאסל רצו אותו.

 

בתוך כך פורסם שאוהד סטוק סיטי חטף התקף לב בעקבות השער המדהים של פליפה קוטיניו אתמול בניצחון ליברפול על סטוק סיטי 0:1. הוא נלקח לבית החולים וקיבל בדרך טיפול החייאה שהציל את חייו.

 

צ'ארלס ארנגיס, קשר נבחרת צ'ילה, חתם בלברקוזן הגרמנית. הוא שיחק קודם לכן בפורטו אלגרה הברזילאית והיה אחד השחקנים הבולטים בקופה אמריקה. 

 

טוטנהאם מעוניינת לפי הפרסומים בשחקן הכנף של ריאל בטיס, אלברו ואדילו בן ה-20. לפי ה'הסאן', מאוריסיו פוצ'טינו רוצה את החלוץ הצעיר שמחירו עשוי להיות 17 מיליון ליש"ט. 

 

לסטר סיטי רוצה את קשר נאפולי, גוקאן אינלר. מנג'ר לסטר, קלאודיו ראניירי, ניהל שיחות עם סוכנו. אינלר מבוקש כמחליפו של אסטבן קמביאסו שחתם באולימפיאקוס ומחירו 3 מיליון ליש"ט.

 

בלם ברצלונה, תומאס ורמאלן, מבוקש על ידי רומא. לפי העיתון 'קוריירה דלו ספורט', הבלגי שלא שיחק דקה אחת בשנה שעברה, דחה את ההצעה. אתלטיקו מדריד רוצה את מגן לוריין, רפאל גוריירו שמבוקש גם בפ.ס.ז'.

 

עוד באותו נושא: סטוק, שרדאן שאקירי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי