Sport1 Banner

סייף: דלילה חטואל הודחה בשלב שמינית הגמר

חטואל. ניצחון הירואי
חטואל. ניצחון הירואי | צילום: הוועד האולימפי בישראל

סיימה את היום עם ארבע ניצחונות ושלושה הפסדים. הרפה הודח בהצלבה

(גודל טקסט)

יום מוצלח לנציגים הישראלים בסייף. הבוקר החל עם העפלתו של עידו הרפה (דקר) לשלב 32 האחרונים. והמשיך עם דלילה חטואל (רומח) שעלתה לשלב שמינית הגמר.

 

הרפה סיים את הבית המוקדם עם מאזן של שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים. בהצלבה הוא פגש את סרגיי חודוס (רוסיה) שניצח אותו בשלב המוקדם. הקרב היה צמוד ונגמר רק לאחר הארכה, כשידו של חודוס היתה לבסוף על העליונה 14:15 וסיימה את דרכו של הישראלי בטורניר.

 

 

"בגלל שאף אחד לא דרס את השני ההובלה שלי הייתה מאוד נזילה", אמר הרפה בסיום. "היה קרב עם הרבה תהפוכות ויריב עם הגנה שקשה לפרוץ. הצלחתי למצוא את הפרצות אבל הקרב הוכרע על נקודה שזה הכי כואב".

 

מאמנו אוהד בלוה סיכם: "עידו גילה יכולת טובה ברוב שלבי התחרות, אך לא היה מספיק מדויק. בקרב האחרון ניהל קרב צמוד ומותח וחבל שלא הצליח לדקור בהתקפות מה שנחשב בדרך כלל לנשק החזק שלו".

 

הרפה. צבר ניסיון להמשך (הוועד האולימפי בישראל)

 

חטואל פתחה את התחרות בצורה מצוינת והשיגה שלושה ניצחונות רצופים, אך לאחריהם הגיעו שני הפסדים והיא סיימה במקום השלישי בבית המוקדם.  

 

בשלב 32 האחרונות היא פגשה את יוליה צ'רזנווסקה (פולין) ולאחר מהפך מרשים בסיבוב האחרון הצליחה לנצח בתוצאה 14:15. בשמינית הגמר את אן זאוור (גרמניה), אך לאחר סיבוב ראשון צמוד (7:7) הגרמנייה הצליחה לברוח והקרב הסתיים בתוצאה 8:15, כשחטואל נשארת רק עם המחמאות.

 

חטואל. "כנראה שלא אצא לאליפות העולם" (הוועד האולימפי בישראל)

עוד באותו נושא: דלילה חטואל, עידו הרפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי