Sport1 Banner

דאולפאו לא יעבור לאברטון בגלל טעות דובר?

דאולפאו. גרם למבוכה
דאולפאו. גרם למבוכה | צילום: GettyImages

הטופיז פירסמו כי רכשו את הקשר ב-3 מ' יורו, ברסה רוצה 30. ראמוס יגיע?

(גודל טקסט)

העיתון 'ספורט' הקאטלוני מדווח היום (חמישי) שברצלונה הציעה 30 מיליון יורו על קשר מונאקו ג'ופרי קונדוגביה, שמבוקש גם בטוטנהאם שמוכנה לשלם עבורו 28 מיליון יורו. מוקדם יותר פורסם שגם ארסנל מעוניינת בו. בעיתון נאמר שברצלונה רוצה את הקשר הצרפתי כתחליף לפול פוגבה שנכון לעכשיו הצהיר שהוא נשאר ביובנטוס. 

בידיעה נוספת שפורסמה בעיתון נאמר שפדרו חלוץ ברצלונה עשוי לעזוב למרות שהאריך חוזהו בקבוצה ואם יילך דניס סוארס המושאל לסביליה עשוי לחזור לברסה. בגלל שהוא שייך למועדון הוא יכול לשחק בפתיחת העונה ולא לחכות לינואר. 

19:56

ללא ספק מדובר באחד הסיפורים ההזויים של תקופת ההעברות. דובר אברטון צייץ כי הקבוצה הגיעה לסיכום על רכישתו של ג'רארד דאולפאו ששיחק במועדון לפני שנתיים והושאל אשתקד מברצלונה לסביליה. מתברר כי הקטאלונים דורשים 30 מיליון יורו עבור הקשר שנחשב לכישרון גדול וייתכן כי זה מה שיפוצץ את העסקה.



 

19:24

המאמן השווייצרי' אורס פישר בן 49 שאימן בעבר בציריך' יחליף את פאולו סוזה באימון באזל. נשיא הקבוצה, ברנארד האוסלר, אמר בראיון ל'צייטונג באסלר': "אחרי הגמר מול סיון סוזה בא אלי ואמר לי שהוא לא מאושר יותר לאמן את באזל וזה היה סימן רע עבורי. רק לפני שישה ימים התחלנו לדון ברצינות בעתידו". 

מרטין מונטויה מגן ברצלונה מחוזר על ידי לא פחות מ-11 קבוצות (פיורנטינה, רומא, יובנטוס, נאפולי, אינטר, סביליה, ליברפול, אברטון, לברקוזן, וולפסבורג, בשיקטאש). 

ריו מיאצ'י קשרה היפני של ארסנל עבר לסט. פאולי ב-1.5 מיליון יורו

סטנדארד ליאז' החתימה את החלוץ הקרואטי, איבן סנטיני מקורטרייק. 

מיצ'ל וויסר הוצג כשחקנה החדש של הרטה ברלין. הוא עזב את באיירן מינכן. 

סדריק סוארס מגן ימני מספורטינג ליסבון חתם בסאות'המפטון. "זה תענוג עבורי לחתום בקבוצה כזאת", אמר. הסיינטס שילמו עליו 6.5 מיליון יורו. 

17:30

ריאל מדריד מתכננת לפי ה'טוטוספורט' להציע 30 מיליון יורו על בלם יובה, לאונרדו בונוצ'י בגלל שהארכת החוזה של סרחיו ראמוס מתעכבת. הקבוצה גם מתחרה עם מנצ'סטר יונייטד על שירותיו של ניקולאס אוטמנדי מולנסיה. גם באיירן מינכן לפי הדיווח רוצה את בונוצ'י.

 


בונוצ'י. מבוקש במדריד (Gettyimages)

 

במקביל ברצלונה עשויה להציע לסרחיו ראמוס חוזה בעקבות הסכסוך שלו עם הנהלת ריאל מדריד. כך פרסם העיתון 'ספורט'.

 

המטרו דיווח כי מנצ'סטר יונייטד מתעניינת בסטפן דה פריי מלאציו וג'רום בואטנג מבאיירן מינכן.

 

מארסיי רכשה את ג'ורג'-קווין אנקודו, קשר נאנט ב-1.5 מיליון יורו.

 

 

 

מונאקו מנסה למצוא תחליף לדימיטאר ברבאטוב והשם של פרננדו יורנטה עלה. כמו כן, חלוץ קון תומאס לאמר בן ה-19 מועמד להגיע ב-4 מיליון יורו.

 

טוטנהאם בעקבות אקס ניוקאסל וקשר פאריס סן ז'רמן, יוהאן קבאיי. הספרס גם רוצה את מוחמד סלאח מפיורנטינה.

 

שוער בורוסיה דורטמונד, רומן ויידנפלר מועמד לחתום בוולנסיה שכבר ניסתה להחתים כמה שוערים לאחר ששוערה הברזילאי דייגו אלבס נפצע.

 

 

 

גאל קאקוטה, תוצר מחלקת הנוער של צ'לסי ששיחק העונה בראיו ואייקנו חתם בסביליה עד 2019. הצרפתי נרכש ב-3.9 מיליון יורו.

 

טורינו החתימה את המגן השמאלי הברזילאי דנילו אבלר מקליארי תמורת 2.5 מיליון יורו.

 

איינטרכט פרנקפורט החתימה את שוער אוסטריה וינה היינץ לינדר בהעברה חופשית.

 

ויאריאל השאילה לעונה את אלפונסו אריאולה, שוער פ.ס.ז' שהיה מושאל לבאסטיה העונה.

14:30
סוכנו של מרטין שקרטל הודיע שליברפול סיכמה עם בלמה הסלובקי. הסוכן, קרל צ'ונטו, אמר שיש הבנות בין השחקן לקבוצה. לשקרטל, שדחה הצעה של אינטר, יש חוזה במרסיסיידרס עד קיץ 2016 וכעת הוא יאריך אותו.

ימשיך ללבוש אדום. מרטין שקרטל (Gettyimages)


בתוך כך, העיתון 'ליברפול אקו' מדווח על כך שליברפול קרובה להחתים את מגן סאות'המפטון נתנאל קליין. עוד מליברפול, ראחים סטרלינג נתפס שוב מעשן סם צחוק מבלון, הפעם באיביזה שבספרד, שם הוא נופש. דובר ליברפול סירב להגיב על הפרשה החדשה. 

11:15

פאולו סוזה עזב סופית את באזל לאחר שחוזהו בקבוצה בוטל. הוא אמור לחתום בפיורנטינה בתוך 24 שעות. באזל הודיעה באתר הרשמי שסוזה שוחרר מהתפקיד. תומאס שאף, אדי הוטר (שפוטר מלזצבורג) ואולה גונאר סולשיאר שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר הוזכרו כמועמדים להגיע למועדון. 

בתוך כך, וולטר סמואל המגן הוותיק של באזל בן ה-37 האריך את חוזהו בקבוצה לעונה נוספת. 

מנצ'סטר יונייטד רוצה את חלוץ אברטון רומולו לוקאקו, אם לא תצליח להחתים את מאריו מנדזוקיץ' שצפוי לעבור ליובנטוס. לפי ה'מארקה' יונייטד גם רוצה את רפאל וראן כחלק מעיסקת דויד דה חאה. בנוסף, השדים האדומים רוצים לצרף גם את מגן מונאקו, פיביניו. 

10:30

מנצ'סטר סיטי רוצה את  ג'ק ווילשייר מארסנל והיא מוכנה לשלם עבורו 30 מיליון ליש"ט. התכולים רצו לרכוש את ראחים סטרלינג ב-40 מיליון ליש"ט, אבל קיבלו תשובה שלילית מליברפול.  

קרלוס טבס החליט סופית לעזוב את יובנטוס אחרי שנתיים והוא בדרך לבוקה ג'וניורס. קבוצתו לשעבר מוכנה לשלם לו 4.5 מיליון יורו לעונה ולהחתים אותו לשלוש שנים. הוא עשוי להיפרד סופית מהכדורגל האירופי אחרי ששיחק בווסטהאם, מנצ'סטר יונייטד וסיטי וכאמור ביובה. לפני הגיחה לאירופה שיחק בקורינתיאנס הברזילאית. 

מילאן מנסה לרכוש את מאטס הומלס מבורוסיה דורטמונד למרות שהקבוצה לא רוצה לשחרר אותו. הרוסונרי מציעים עליו 30 מיליון יורו ומשכורת שנתית של 5 מיליון יורו לעונה. האם אחרי 7 שנים הומלס בכל זאת יעזוב את הבונדסליגה ודווקא לסרייה A?

עוד בדורטמונד, הקבוצה החתימה את חלוץ נבחרת שווייץ, יוסיפ דרימיץ' לארבע שנים. הצהובים-שחורים שילמו עליו 10 מיליון יורו ללברקוזן, במדיה הוא כבש בעונה שעברה רק שישה שערים. 

9:55

אסטבן קמביאסו שעזר ללסטר סיטי להישאר בפרמיירליג עשוי לעזוב כשחקן חופשי. אנדרכלט רוצה לרכוש את הארגנטיני בן ה-34 ויש לו גם הצעות גם מקבוצות בליגת ה-MLS. 

אנדרה פייר ז'יניאק חלוצה של מארסיי, עזב את המועדון הצרפתי וחתם בטיגרס המקסיקנית וירוויח 3.6 מיליון יורו בעונה. הצרפתי היה מועמד להגיע ללאציו.  

אסטון וילה החתימה את בלם מנצ'סטר סיטי לשעבר מיקה ריצ'ארדס לארבע שנים. בעונה שעברה הוא הושאל לפיורנטינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי