Sport1 Banner

מסי: "פשוט נרדמנו. נתרכז באורוגוואי"

מסי והחברים יורדים מתוסכלים אחרי שאיבדו 0
מסי והחברים יורדים מתוסכלים אחרי שאיבדו 0 | צילום: AFP

בארגנטינה מאוכזבים אחרי ה-2:2 עם פראגוואי. מסצ'ראנו: "שיחקנו באש"

(גודל טקסט)

ארגנטינה פתחה את משחקי הקופה אמריקה שלה באכזבה גדולה. לא היכולת, אלא בעיקר אובדן יתרון של 0:2 שהתבטל לחלוטין בדקה ה-90 עם שער שוויון של לוקאס באריוס שקבע 2:2.

 

ליאו מסי הודה שנבחרתו איפשרה לפרגוואי הסימפטית לחזור למשחק: "שיחקנו טוב במחצית ראשונה, אבל בשנייה פשוט נרדמנו. אפשר להתבכיין על כך שלא ניצחנו, אבל עדיף שנחשוב על המשחק הבא נגד אורוגוואי".

 

 

על פרגוואי אמר: "הם ניסו בחצי השני לשחק עם הגבהות והרבה עבירות והוציאו מאיתנו תיקו שעבורם זו תוצאה מעולה. בחצי הראשון היו לנו הרבה הזדמנויות. זו תוצאה שאף אחד מאיתנו לא רצה. אנחנו צריכים להשתפר, להחזיק יותר בכדור, אבל למרות התוצאה אני חושב שאם נשתפר ננצח את אורוגוואי".

 

חאבייר מאסצ'רנו הוסיף: "לא הצלחנו להישאר באותה רמה בהתקפה כמו בחצי הראשון ומצד שני איפשרנו לפרגוואי להגיב. הם סוג של נבחרת שאף פעם לא מרימה ידיים. שיחקנו באש ונכווינו. אחרי השער הראשון של פרגוואי יכולנו לעלות ל-1:3, אבל לא ניצלנו את ההזדמנות".

 


באריוס חוגג שוויון מפתיע (AFP)

 

המאמן טאטה מרטינו כעס בסיום על השחקנים: "זה קצת חטא לסיים משחק כזה בשוויון אחרי שהולכנו 0:2. איך ששיחקנו במחצית הראשונה יכולנו לנצח 2:5. צריך לנתח מה קרה, כי אם איך ששיחקנו במחצית הראשונה יכולנו בקלות לנצח וההרגשה בסיום לא הכי טובה כמו שהיתה בסיום החצי הראשון". אקס ברצלונה הודה שהסיבה לתוצאה היתה שפרגוואי שינתה את שיטת המשחק. "בחצי השני עשינו טעויות שלא עשינו בראשון. היו לנו הזדמנויות לכבוש עוד 4-5 שערים. במשחקי ההכנה שעשינו לא נתנו ליריבות הזדמנויות לכבוש, היום זה לא היה המצב".

 

מנגד, רמון דיאס הארגנטיני, מאמן פרגוואי שיבח את נבחרתו: "השחקנים שלי הראו שיש להם המון אופי. אם נמשיך ככה אני מאמין שאפשר אפילו להגיע לגמר, כי שיחקנו נגד אחת הנבחרות הטובות בטורניר ומול מסי בכושר שיא. במחצית הראשונה הייתי קצת מודאג בגלל שביצענו הרבה טעויות, אבל בחצי השני הייתי מאוד מרוצה".  

עוד באותו נושא: טאטה מרטינו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי