Sport1 Banner

קלופ נאבק בדמעות: "אסיר תודה על השנים פה"

קלופ. עצר את הדמעות
קלופ. עצר את הדמעות | צילום: Gettyimages

המנג'ר נפרד מדורטמונד ב-3:1 בגביע. וולפסבורג הקדישה הניצחון למלאנדה

(גודל טקסט)

יורגן קלופ היה על סף דמעות אחרי שדורטמונד איבדה את הגביע עם 3:1 נגד וולפסבורג אמש (שבת) במשחק הפרידה שלו מהשוורצגלבן.

 

קלופ נפרד מדורטמונד ללא תואר. "מצב הרוח שלי לא טוב. נאבקתי כל המשחק לא לבכות, כל פעם חיבקתי שחקן אחר. אני אסיר תודה על שבע השנים שהיו לי בקבוצה ואצטרך להתמודד עם העזיבה צעד אחר צעד".

 

 

קלופ אמר שההפסד לדעתו בגמר לא היה מוצדק: "וולפסבורג מצוינת במתפרצות ועשינו הכל כדי למנוע זאת מהם, אבל לא היה לנו מזל. אחד האתגרים הקשים בחיי הוא להתמודד עם הפסדים. אני מברך את דיטר האקינג על הזכייה בגביע".

 

 

 

המאמן ששמו הוזכר בליברפול ומילאן אמר: "העזיבה שלי מתחילה להכאיב עכשיו. לא תהיה לנו חגיגה של זכייה בגביע". הוא לא רצה לדבר על העזיבה מחשש שיבכה מול המצלמות.

 

הזאבים חגגו עונה גדולה כשזכו בסגנות הבונדסליגה ובגביע הגרמני והציגו משחק מצוין בעיקר של קווין דה ברוינה ובאס דוסט שהיה הפתעת העונה. דניאל קליגורי ו-וייריניה הפורטוגלי קיבלו הציון הכי גבוה 'ב'בילד' 1, רוב השחקנים קיבלו ציון 2. (1 נחשב לגבוה ביותר בבילד).

 

גם אצל הזאבים היו רגעים מרגשים אחרי שהקבוצה הקדישה את הניצחון לשחקנה הבלגי ממוצא קונגולזי, ברנארד מאלנדה שנהרג בתאונת דרכים יום לפני שהקבוצה יצאה למחנה אימונים העונה ב-10 בינואר.

 


שחקני וולפסבורג חוגגים. עונה היסטורית (Gettyimaegs)

 

קווין דה ברוינה אמר אחרי המשחק: "הזיכרון של מלאנדה לעולם לא יימחק והוא עזר לנו במחצית השנייה להתגבר על הקשיים ולנצח במשחק". המאמן דיטר האקינג שזכה בתואר הראשון שלו אמר: "מלאנדה היה טוב עבורנו כבן אדם וכדורגלן. תמיד אמרנו שלא נשכח אותו". קפטן הקבוצה דייגו בנאליו השוער אמר: "מבחינתנו הוא גם זכה בגביע הגרמני". הסרבי איבן פרישיץ' הגיע עם חולצה עליה התנוססה תמונתו של הכדורגלן.

 

האקינג התייחס למשחק: "בחצי השני נגמר לנו הכח ולשמחתנו היה לנו השחקן מספר 12 שאלה היו האוהדים שלנו".

 

וולפסבורג רשמה היסטוריה. היא המועדון הראשון בגרמניה שזכה בתואר הגביע הגרמני אצל הנשים והגברים כאחד באותה עונה.

עוד באותו נושא: קווין דה ברוינה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי