Sport1 Banner

רשמית: וידאל עבר לבאיירן תמורת 35 מ' יורו

וידאל. חוזר לבונדסליגה
וידאל. חוזר לבונדסליגה | צילום: Gettyimages

רומיניגה אישר: קשר יובנטוס חתם על חוזה ל-5 שנים. גצה ישאר לעוד עונה

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: קארל היינץ רומיניגה אישר היום (חמישי) כי קשר יובנטוס, ארתורו וידאל, ישחק בעונה הקרובה בבאיירן מינכן. אלופת גרמניה שילמה לאיטלקים 35 מיליון יורו עבור הצ'יליאני שחתם על חוזה לחמש שנים, כאשר התנאי היחיד למימוש העסקה כעת הוא הבדיקות הרפואיות שיעבור השחקן בשבוע הבא. 

רומיניגה אמר במסיבת עיתונאים בסין, שם נמצאת הקבוצה בתקווה להיכנס לשוק הסיני בו יש 90 מיליון אוהדי כדורגל: "הגענו לסיכום עם יובנטוס וארתורו, ולמעשה ההעברה סגורה פרט לנושא הבדיקות הרפואיות". הבווארים העלו לעמוד הפייסבוק והטוויטר שלהם אישור שהקשר אכן מצטרף וזו הפעם הראשונה שהם התייחסו לכך באופן רשמי. 

 

FC Bayern München have reached an agreement with Juventus over Arturo Vidal.Rummenigge: "I can confirm that we have…

Posted by FC Bayern München on Thursday, July 23, 2015

וידאל שנמצא במיאמי בחופשה אחרי הקופה אמריקה אמור להצטרף לחבריו בשבוע הבא". הוא הגיע ב-2011 ליובנטוס מלברקוזן וב-124 הופעות בסרייה A הוא כבש 35 שערים. בבונדסליגה הוא שיחק 117 משחקים וכבש 15 שערים. הוא שחקן מנוסה בגבעי אירופה ושיחק 27 פעמים. וידאל הוא הקשר המשמעותי ביותר שעזב את יובנטוס יחד עם אנדראה פירלו שכבר התאמן לראשונה בקבוצתו החדשה ניו יורק.

רומניגה אמר שמאריו גצה לא יעבור כחלק מהעיסקה ליובנטוס והוא מקווה שיישאר בבאיירן מינכן. גם פפ גווארדיולה אמר שגצה לא יעזוב לשום מקום. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי