Sport1 Banner

בניטס יגיע כדי לעקוב אחרי גארת' בייל

וילמוטס. בדרך לשאלקה
וילמוטס. בדרך לשאלקה | צילום: Gettyimages

מאמן ריאל יעקוב אחרי הוולשי מול בלגיה (21:45, ספורט1)

(גודל טקסט)

רפא בניטס יגיע הערב (שישי) לאיצטדיון המילניום בקרדיף כשנבחרת וויילס תארח את בלגיה במסגרת הבית הישראלי שיכול להיות חשוב לגבי תפיסת המקום השלישי בבית (21:45).

 

המאמן החדש של הבלאנקוס רוצה לבדוק מה היכולת של בייל והאם הוא יבנה עליו בעתיד את הקבוצה כפי שנשיא ריאל מדריד, פלורטינו פרס, רוצה. בייל צפוי לחגוג את ההופעה ה-50 שלו בנבחרת עם ניצחון סנסציוני נגד נבחרת שעל הנייר טובה בהרבה מוויילס, אבל סיימה נגדם ב-0:0 במשחק הראשון בבלגיה בנובמבר 2014.

 

 

החדשות המעניינות עשויות להגיע דווקא מבלגיה. ההתאחדות הבלגית צייצה כי המאמן, מארק וילמוטס יעבור לאמן את שאלקה. לאחר מכן, הוסר הציוץ ושאלקה הודיעה על מינוי  אנדראס ברייטנרייטר מפאדרבורן.

 

שוער צ'לסי, טיבו קורטואה ששיחק אשתקד באתלטיקו אמר: "אני לא חושש מבייל ויודע בדיוק איך הוא בועט. הוא למד הכל מכריסטיאנו רונאלדו". הוא סירב לענות לשאלה האם זה נכון שצ'לסי תדרוש 100 מיליון יורו אם ריאל מדריד תרצה לרכוש אותו.

 

בייל התייחס למשחק ואמר: "זה רגע גדול עבורי לשחק בפעם ה-50 עבור הנבחרת שלי, אבל אנחנו מתרכזים במשחק עצמו בניסיון לנצח והעובדה שזה משחק חגיגי עבורי משנית. לפי דירוג פיפ"א בלגיה שנייה בעולם אז כולנו יודעים במי מדובר. אנחנו מכירים את איכות השחקנים שלהם".

 


בייל באימון. בניטס יעקוב אחריו (Gettyimages)

 

בוויילס בטוחים שבייל יכול להפתיע את סוללת הכוכבים הבלגית ומכנים את המשחק דו-קרב בין בייל לאדן הזאר. המאמן כריס קולמן הזהיר: "בייל הוכיח בטוטנהאם, ריאל מדריד ונבחרת וויילס שהוא יודע לנצח משחקים לבדו. מדובר בשחקן מעולה והוא רוצה להעלות את וויילס ליורו. הנבחרת שלנו יצרה אמונה בה ועכשיו יש גם ציפיות".

 

וילמוטס ייחסר את מרואן פלאיני. קשר מנצ'סטר יונייטד כבש שלושה שערים במשחקיה האחרונים של בלגיה, אך ייעדר. וינסנט קומפני שהורחק בטדי ב-0:1 על ישראל גם מחוץ לסגל.

 

אדן הזאר וקווין מיראלס ישחקו בקישור. מן העבר השני, פול דאמט הפצוע ייעדר כמו גם בן דיוויס וג'יימס קולינס. 

 

הרכבים משוערים:

 

וויילס: הנסי, גונטר, צ'סטר, וויליאמס, טיילור, אלן, לדלי, רובסון-קאנו, ראמזי, בייל, ווקס

 

בלגיה: קורטואה, אלדרווירלד, דנאיר, לומברטס, ורטונחן, ניאנגולן, ויטסל, צ'דלי, דה ברוינה, הזאר, בנטקה

עוד באותו נושא: מארק וילמוטס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי