Sport1 Banner

סלאח בדרך לרומא, ארסנל גם מחזרת אחרי יורנטה

סלאח. בדרך לבירת איטליה?
סלאח. בדרך לבירת איטליה? | צילום: Gettyimages

העברות: טוטנהאם רוצה את ברהינו יחד עם קיין בחוד, ולאן מתקרב אדבאיור?

(גודל טקסט)

חלון ההעברות נמצא בעיצומו כאשר כל קבוצות היבשת מנסות להתחזק. אנחנו מביאים לכם את השמועות והדיווחים האחרונים שרצים, "חם מהשטח".

 

מוחמד סלאח עשוי להיות שחקנה החדש של רומא בסוף השבוע. סוכנו הודיע שהוא לא יעבור לנאפולי שרצתה בו. סלאח היה אמור להיות מושאל עונה לפיורנטינה מצ'לסי אחרי חצי שנה בה כיכב בסרייה א', אבל רומא הגיעה להסכם עם צ'לסי לפיו הוא יושאל לשנה תמורת 2 מיליון יורו ואחר כך יירכש תמורת 20 מיליון יורו. הוא צפוי לחתום לארבע עונות וירוויח 3.5 מיליון יורו לעונה.

 

העיתון 'טוטוספורט' פרסם שארסנל הצטרפה למירוץ להחתים את חלוץ יובנטוס פרננדו יורנטה אחרי שמנצ'סטר יונייטד טענה בתוקף שלא מדובר בשחקן "המפתיע" שלואיס ואן חאל דיבר עליו. גם טוטנהאם רוצה את חלוץ יובנטוס שלא הבריק בעונה האחרונה במדי הזברות. המחיר שלו הוא 12 מיליון יורו.

טוטנהאם מנסה לרכוש את חלוץ נבחרת אנגליה הצעירה ו-ווסט ברומיץ' אלביון, סיידו ברהינו, ולצוות אותו לצידו של הארי קיין ככוח החדש העולה של החלוצים באנגליה. הבאגיס מנסים להחתים את החלוץ על חוזה חדש. הוא עשוי לעלות 15 מיליון ליש"ט והוא מרוויח סכום מצחיק יחסית של 15 אלף ליש"ט לשבוע כשנותרו לו שנתיים לחוזה הנוכחי. מי שבדרך החוצה מהתרנגולים הוא רוברטו סולדאדו שנרכש לפני שנתיים ב-30 מיליון ליש"ט והפך לאחד הפלופים הגדולים של הליגה. עמנואל אדבאיור, שלא יקבל אפילו מספר חולצה בטוטנהאם, עשוי לסכם באסטון וילה במקומו של כריסטיאן בנטקה.

בבונדסליגה וולפסבורג ממשיכה להחזק אחרי שרכשה ממלגאר הפרואנית את מגן נבחרת פרו, קרלוס אסקס, תמורת 1.5 מיליון יורו עם חוזה עד 2018. ג'פרסון פרפאן, עזב את שאלקה ועבר לשחק באל ג'זירה מאיחוד האמירויות. באיטליה יובנטוס הציגה את נטו, השוער הברזילאי החדש שלה שהגיע מפיורנטינה וישמש כמחליף של ג'יג'י בופון. בספרד: מלאגה השלימה את החתמתם של שלושה שחקנים: עדנאן טיהדוני (חלוץ מרוקאי-הולנדי מנאק ברדה), דוז'ה קופ (חלוץ קרואטי בהשאלה מדינאמו זאגרב) וראול אלבנטוסה (בלם בהשאלה מדרבי קאונטי).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי