Sport1 Banner

ג'רסון בשירות פוגבה: ברצלונה תפתה את יובה?

ג'רסון בפעולה. ברצלונה תשתמש בו כפיתיון?
ג'רסון בפעולה. ברצלונה תשתמש בו כפיתיון? | צילום: Gettyimages

הבלאוגרנה מחזיקים בזכות על הברזילאי שמחוזר ע"י הביאנקונרי

(גודל טקסט)

ברצלונה מסתערת על שוק ההעברות, אבל לא ברור איזה נשיא יעשה את הרכש. העיתון 'אל מונדו דפורטיבו' פרסם שברצלונה רכשה את הזכויות לרכישתו של כוכב פלומיננזה, ג'רסון ותוכל לרכוש אותו עד 2019 בכל עת שתרצה.

 

הכוכב הברזילאי הוא האלטרנטיבה לרכישת פול פוגבה מיובנטוס. ג'רסון, קשר פלומיננזה בן 18 בלבד ונחשב לכישרון ענק. גם יובנטוס רצתה אותו, אבל כאשר ביררה על השחקן התברר לה שהוא כבר חתם על הסכם מקדים עם ברצלונה. הבלאוגרנה שילמו עליו 3.6 מיליון יורו על מנת להשיג את זכות הראשונים עליו, כך שלפי ההסכם בכל פעם שפלומיננזה תקבל הצעה לרכוש את השחקן היא חייבת לדווח על כך לברצלונה. אביו של השחקן מרכוס אנטוניו דה סילבה היה באחרונה בברצלונה לשיחות על החוזה. כרטיס השחקן שייך ב-70 אחוז לאביו שמשמש גם כסוכנו.

 

 

כאמור לברצלונה עונש של איסור ההעברות עד ה-1 בינואר 2016, אך היא תוכל אז להשתמש בג'רסון כפיתוי לעסקת פוגבה.. שוויו של ג'רסון נאמד ב-20 מיליון יורו בעוד שפוגבה  מוערך ב-80 מיליון יורו ואף יותר.

 

ברצלונה פועלת בקשר לג'רסון באותה דרך כמו ניימאר, אך הפעם ידווח כל סכום שיצא למס הכנסה הספרדי על מנת לא להיענש לאחר מכן. בתוכנית טלוויזיה בברזיל נשאל ג'רסון על החוזה עם ברצלונה, חייך ואמר שהוא לא יכול לדבר על דברים כאלו, אך התשובה העידה כי יש אמת בדיווחים.

 

 

 

בתוך כך, ברסה מנהלת מו"מ להחזרתו מהשאלה של דניס סוארס מסביליה שנה מוקדם מהחוזה שנחתם בין השניים. הוא למעשה השחקן היחיד שנשאר בפאזל של לואיס אנריקה לפתיחת העונה.

 

ז'ואן לאפורטה שרץ לנשיאות ברצלונה ומתמודד מול ג'וזף ברתומאו טוען שהוא מחזיק בסיכום עם סוכנו של פוגבה, מינו ראיולה שאם ייבחר לנשיאות הוא יביא את פוגבה לקבוצה. לאפורטה גם פרסם שאם ייבחר המנג'ר המקצועי שלו יהיה אריק אבידל.

 

מצד שני גם ברתומאו רוצה להביא את פוגבה ונעזר בקשרים של המנג'ר המקצועי כיום אריידו בריידה עם מנכ"ל יובה, בפה מארוטה.

 

במקביל, יובה גם שילמה 200 אלף יורו כדי לקבל אופציה על שחקנים נוספים של פלומיננזה החלוץ המוכשר קנדי והבלם מרלון סנטוס.

עוד באותו נושא: ג'רסון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי