Sport1 Banner

68:79 לישראל על בולגריה באליפות אירופה לעתודה

לאומי. ניצחון במשחק הראשון
לאומי. ניצחון במשחק הראשון | צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל

הנבחרת של דן שמיר פתחה ברגל ימין, אור לאומי הצטיין עם 19 נקודות

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה של ישראל פתחה היום (שלישי) את אליפות אירופה בניצחון חשוב על בולגריה, 68:79. החבורה של דן שמיר נראתה מצוין במחצית הראשונה, פתחה פער בלתי מחיק ולמרות התקרבות של היריבה לאחר ההפסקה, הצליחה לשמור על הניצחון. אחרי יום חופש מחר, תפגוש הנבחרת את יוון למשחק חשוב נוסף.

 

אור לאומי היה המצטיין בנבחרת עם 19 נקודות ב-62% מהשדה וחמישה אסיסטים, רומן סורקין הוסיף 15 ושבעה ריבאונדים, איתי שגב תרם 13 נקודות, 14 ריבאונדים ו-3 חסימות ונאור שרון קלע 11 נקודות, אבל גם איבד 9 כדורים. ספנסר וייס רשם בכורה מאכזבת עם יותר עבירות (4) מנקודות (3).

 

 

ישראל הפגינה לחץ מצוין במחצית הראשונה וכפתה 21 איבודים, שתורגמו ללא מעט סלים קלים. כמו כן, הרשתה הנבחרת 3 ריבאונדים בהתקפה בלבד לבולגריה. מצד שני, במשחק העומד היא נראתה אבוד, עם אחוזים רעים מעבר לקשת (4 שלשות ב-22%) ולא פחות מ-25 איבודים, שנגד נבחרות חזקות יותר יעלו ביוקר.

 

"עשינו הגנה טובה ומתפרצות בחצי הראשון", אמר שמיר בסיום, "אני לא רוצה להגיד שזה טבעי, אבל הייתה ירידה יותר מדי גדולה וזה היה מלחיץ. לא קל לשחק במשחק ראשון, אבל אני שמח שיצאנו מהריצה שלהם וידענו לרדת מנצחים. בסך הכל הכי חשוב להתחיל עם ניצחון ומצד שני בבתים כאלו עוד יקרו הרבה דברים שאסור להיות יותר מדי מרוצה או מאוכזב. מחר ננוח ונלך למלחמת עולם נגד יוון ביום חמישי".

עוד באותו נושא: דן שמיר, נאור שרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי