Sport1 Banner

פ.ס.ז' במירוץ אחרי דה ברוינה, רכש ליונייטד

דה ברויינה. יעבור לצרפת?
דה ברויינה. יעבור לצרפת? | צילום: Gettyimages

וגם: הטרייד המפתיע של די מריה ואדין דז'קו לסביליה?

(גודל טקסט)

חלון ההעברות ממשיך לרקום עסקאות. הבלוג של ספורט1 עושה לכם סדר עם השמועות, ההחתמות והסיפורים החמים בקיץ.

 

18:20

ווסטהאם יונייטד רכשה את מגן יובנטוס, אנג'לו אוגבונה, בן ה-27 שלא הצליח להשתלב ב"גברת הזקנה". הוא עובר בדיקות רפואיות אצל הפטישים.

 

 

אוגבונה. בקרוב פטיש (Gettyimages)

 

סידני סאם חלוץ שאלקה 04 נכשל בבדיקות רפואיות באיינטרכט פרנקפורט ולא יעבור אליה.

 

 

 

לודוגורץ החתימה את הברזילאי השלישי שלה העונה (כולל לוקאס סשה מהפועל תל אביב). מדובר בסיסיניו הקשר בן ה-26 ששיחק ברומא. האלופה הבולגרית שילמה עליו מיליון יורו לסנטוס הברזילאית. 

 

אנז'י מחצ'קלה שתשחק היום נגד מכבי תל אביב רכשה שני שחקני חיזוק נוספים אחרי שעלתה לליגה העליונה. הקשר ההתקפי איבן מאייבסקי בן 27 הגיע מהקבוצה הפולנית זאביצ'ה בידגושץ' וההולנדי לורנצו אבסיליו ששיחק במורדוביה סראנסק הרוסית. 

 

בטיס סביליה רכשה את הברזילאי פטרוס מתיאוס מקורינתיאנס לארבע עונות. עדיל רמי ששיחק עונה שעברה במילאן עבר בדיקות רפואיות בסביליה. סאקו קייטה מאתלטיק מדריד ב' עבר לאיביאן הצרפתית. 

 

15:20

רשת "סקאי" הודיעה שמנצ'סטר יונייטד סיכמה עם מגן טורינו מתאו דרמיאן. לפי הידיעה סוכם על דמי ההעברה בין המועדונים – 12.7 מיליון ליש"ט. מגן נבחרת איטליה היה מבוקש בברצלונה ובאיירן מינכן שעקבו אחריו. גם העיתונאי האיטלקי הידוע, ג'יאנלוקה די מארציו, אישר את הידיעה.

 

 

 

העיתון 'מטרו' פרסם שסרחיו ראמוס הגיע להסכם עם מנצ'סטר יונייטד על גובה שכרו בקבוצה וירוויח כ-212 אלף יורו לשבוע. לפי הידיעה החוזה יהיה עד 2020.

 

נאביל בנטאלב, קשר טוטנהאם האריך את חוזהו במועדון

 

סאותהמפטון החתימה לשנתיים את מגינה הימני ההולנדי של טוונטה אנסחדה, קוקו מרטינה.

 

 

 

בשיקטאש וריאל סוסיאדד מעוניינות בחלוץ ארסנל ונבחרת קוסטה ריקה, ג'ואל קמפבל.

 

אחרי שווטפורד סגרה עם המגן השמאלי, חוסה הולבאס רומא סימנה את באבה רחמן מאאוגסבורג, ארתור מאסואקו מאולימפיאקוס ואשרף לזאר מפארלמו כמחליפים אפשריים.

 

11:32

אתר האינטרנט של ה"דיילי מייל" (בניגוד לעיתון שם לא העלו את הידיעה) טוענים שבאיירן מינכן רוצה בכל מחיר את אנחל די מריה שמבוקש גם בפ.ס.ז' והיא מוכנה להציע את אריאן רובן ותומאס מולר ששניהם מבוקשים ביונייטד, אבל גם נחשבים לכוכבי באיירן ותוספת כסף עבור די מאריה. הידיעה נשמעת מפוקפקת, אבל בימים המטורפים של שוק ההעברות העכשווי הכל ייתכן.

 

מנצ'סטר סיטי ופ.ס.ז' ייאבקו לדברי העיתון על קווין דה ברויינה שמחירו 50 מיליון ליש"ט. בסיטי רוצים לצאת למסע משחקים באוסטרליה כאשר הם רכשו לפחות שחקן אחד שעשוי להיות ראחים סטרלינג מליברפול ומוכנה לשלם 48 מיליון ליש"ט ועדיין בונה גם על פול פוגבה (עליו הציעה 100 מיליון יורו, 71 מיליון ליש"ט). סטרלינג החל את אימוניו בליברפול. גם פביאן דלף בתוכניות של הסיטי. 

 

סטרלינג. עדיין לא סיכם בסיטי (gettyimages)

10:25

אסטון וילה הבהירה חד משמעית לליברפול שרק תשלום של סעיף השחרור בסך 32.5 מיליון ליש"ט יביא להעברת כריסטיאן בנטקה לליברפול. הקבוצה לא מוכנה לפי דברי ה'דיילי סטאר' לוותר אפילו על פני אחד. בתוך כך הרכש החדש של ליברפול ג'יימס מילנר קיבל את החולצה מספר 7 של לואיס סוארס וקני דלגליש. "אני מאמין שאוכל להביא את ניסיון שלי כשחקן ב-13 השנים האחרונות לליברפול", אמר. החלוץ הבלגי, יאללה פוסן, עבר ממידלסברו לברנלי לגנק. הוא נרכש ב-2.5 מיליון ליש"ט. 

09:37

טוטנהאם רוצה את קשר אברטון ג'יימס מק'ארתי שמחירו 20 מיליון ליש"ט.

 

בספרד השוק בוער. ויאריאל רוצה כעת להחתים את רוברטו סולדדו מטוטנהאם שנחשב לכישלון מוחלט.

 

סביליה החליטה ללכת על אדין דז'קו כמחליפו של קרלוס באקה שחתם במילאן. 

 

דז'קו. מבוקש בסבילה (gettyimages)

08:13

שחקן הכנף הבלגי, פראיירה קראסקו, בן ה-21 הוא אחד השחקנים שעשוי להגיע ממונאקו לאתלטיקו מדריד לאחר עזיבת ארדה טוראן.

 

באיטליה: פאולו בוסה התראיין לעיתון 'איל נאציונלה' וקבע עובדה מוגמרת: "מוחמד סלאח מחוץ לפיורנטינה. הוא לא ימשיך בעונה הבאה".

 

בארגנטינה: ג'יובאני סימאונה בנו של מאמן אתלטיקו מדריד עבר לבאנפילד מריבר פלייט. הוא חלוץ בן 20.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי