Sport1 Banner

אליפות ישראל: פרסיאדו ולנסקי ניצחו ב-100 מטר

לנסקי. אני מקוה לקבוע את הקריטריון לבייג'ין
לנסקי. אני מקוה לקבוע את הקריטריון לבייג'ין | צילום: אסף קליגר

דיאנה ויסמן (16) קבעה שיא לקדטיות עם 11.75 ש'. סנפורד פספס קריטריון

(גודל טקסט)

לאחר שהעפילו לדרג ב' באליפות אירופה לאומות, שנערכה במסגרת המשחקים האירופים בבאקו, התפנו האתלטים הבכירים שלו להשתתף באליפות ישראל ה-79 באתלטיקה. היום (רביעי) לקחו חלק מרבית הספורטאים הבכירים, כשדונלד סנפורד, חנה מיננקו, אולגה לנסקי, מאור טיורי ודימה קרויטר.

 

דונלד סנפורד יכול להרגיש מאוכזב מאחר ופספס את הקריטריון לאליפות העולם בשתי מאיות בלבד. אך ניצח בריצה ל-400 מטרים בזמן של 45.52 שניות. "אני מרגיש טוב היום אבל חסר לי עוד קצת", אמר סנפורד בעברית משרשימה, "יש לי מרוצים בבלגיה ובמוסקבה ואני אמשיך לרוץ עד שאשיג את הקריטריון".

 

 

אולגה לנסקי השיבה לעצמה את תואר אלופת ישראל ב-100 מ' לאחר שפספסה את האליפות בשנה שעברה בשל השעיית סמים. אולם מי שגנבה את הזרקור היא דיאנה וייסמן שסיימה שנייה בזמן של 11.75 ש' ושיפרה את שיא הנערות של אסתר רוט שחמורוב מ-1971. המנצחת היתה אנה קוקושינה מרוסיה

 

"החזרתי לעצמי את התואר אחרי שנה שלא התחריתי", אמרה לנסקי. "אני מתמקדת כרגע ב-200 מ' כי אני יותר קרובה לקריטריון שם. אני מקווה שמחר אקבע את הקריטריון לבייג'ין". אמרי פרסיאדו הגן על תארו בגמר ה-100 מ' לגברים לאחר שקבע שיא אישי חדש של 10.48 ש'.

 

סנפורד. פספס את הקריטריון בשתי מאיות (אסף קליגר)

 

דימה קרויטר זכה באליפות ישראל אחרי שעבר 2.21 מטר, אבל פסל את שלושת הניסיונות לעבור 2.24. מי שזכה בתחרות היה דימיטרו יקובנקו האוקראיני, אבל גם הוא לא הצליח לעבור 2.26 מטר.

 

חנה קנייזבה מיננקו כמובן זכתה באליפות ישראל בקפיצה משולשת, אבל הייתה רחוקה מלהרשים על פי הקריטריונים שלה. זוכת מדליית הארד מאליפות אירופה באולם עברה 14.37 מטר.

 

מאיה אביעזר הוכתרה הערב כאלופת ישראל ב-100 משוכות עם 14.25 שניות. ב-110 משוכות לגברים סיים ראשון תומר אלמוגי שגבר על מאור סגד ועצר את השעון על 14.29 שניות עם הזמן השלישי בטיבו בכל הזמנים.

 

יוחאי הלוי הוותיק השווה את תוצאת השנה בישראל בקפיצה המשולשת עם 16.25 והותיר את תואר סגנות אליפות ישראל לתום יעקובוב שהסתפק ב-15.53

 

ענבל כהן ניצחה בהדיפת כדור ברזל עם תוצאה של 12.74 מטר. ויקטור זגיניאקו הוכתר לאלוף ישראל ביידוי פטיש עם תוצאה של 61.80 מטר.

עוד באותו נושא: אולגה לנסקי, דונלד סנפורד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי