Sport1 Banner

רשמית: פאולו סוזה מונה למאמן פיורנטינה

סוזה. מכבי תא
סוזה. מכבי תא | צילום: Gettyimages

ההעברות: קריכוביאק לברנבאו? וגם: צ'לסי בעקבות דמבלה

(גודל טקסט)

חלון ההעברות רבותיי, הנושא החם בקיץ. ב-1 ביולי זה יפתח באופן רשמי, אבל בינתיים אתם רוצים להיות מעודכנים, לא? ספורט1 עושה לכם סדר יומי.

 

 

17:04

רשמית: פאולו סוזה, אקס מכבי ת"א מונה למאמן פיורנטינה. הפורטוגלי יחליף את וינצ'נזו מונטלה, שפוטר מהוויולה. סוזה, מסיים את דרכו בבאזל לאחר עונה אחת בלבד, בדיוק כמו במכבי ת"א, בשתי הקבוצות הוא זכה בצלחת האליפות. המאמן החדש יוצג במסיבת עיתונאים מחר (שני) בערב.

 

סוזה. מתל אביב לפירנצה (Gettyimages)

 

14:46

זו יכולה להיות אחת ההעברות הגדולות של העונה. ה'סאנדיי מירור' דיווח שבסטיאן שוויינשטייגר קרוב מאוד לחתימה במנצ'סטר יונייטד. לא מדובר בסכום גבוה. שווייני מסיים את חוזהו בקיץ הבא ולפי הפרסום היונייטד תשלם עבורו 7.5 מיליון יורו.

 

12:53

אנדראה פירלו ביקר באיצטדיון הביתי של ניו יורק סיטי, "היאנקיז המפורסם" בניו יורק בעת שהתקיים בו משחק בייסבול וגרר שמועות נוספות שהוא בדרך לעזוב את יובה. פירלו ששוקל את האפשרויות שלו אחרי שפורסם שקרלוס טבס הציע לו לחתום איתו בבוקה ג'וניורס, עשוי להצטרף לפראנק למפארד ודויד וייה בקבוצה שראשיה הם הבעלים של מנצ'סטר סיטי. הוא שוחח עם מנכ"ל הקבוצה, פראן סוריאנו, שהוא גם המנכ"ל של סיטי בעת שהקבוצה ניצחה בחוץ ב-MLS את טורונטו 0:2.

 

רפא בניטס מעונין לחזק את הקישור של ריאל מדריד בקשר סביליה, גז'גוז' קריכוביאק. אמנם הקבוצה החזירה את קאסימיירו הברזילאי מהשאלה בפורטו, אבל המאמן סבור שצריך עוד עומק.

 


קריכוביאק. בניטס סימן אותו (Gettyimages)

 

מגן נבחרת בלגיה, טובי אלדרווירלד, שהושאל אשתקד לסאות'המפטון מאתלטיקו מדריד אמר לחבריו שהוא בדרך לטוטנהאם שמחזקת הקיץ בעיקר את ההגנה שלה.

 

11:42

ה'סאנדיי סטאר' דווח כי ג'ק ווילשר מתלבט האם להישאר בארסנל או לעזוב למנצ'סטר סיטי שמוכנה להעניק לו חוזה טוב מזה שיש לו במדי התוחנים. ווילשר נהנה בארסנל, אבל רוצה להתקדם. הוא חושש שבארסנל יהפוך לשחקן ספסל אחרי שהקבוצה סימנה את קשר ספורטינג ליסבון, וויליאם קראבליו, שסעיף השחרור שלו 37 מיליון ליש"ט. בואו האפשרי של הפורטוגלי עשוי לערער גם את מעמדו של פרנסיס קוקלין.

 

אם ווילשר יגיע לאיתיחאד, סיטי תמכור את פרננדיניו או פרננדו. סיטי מוכנה לשלם עליו 40 מיליון ליש"ט. לפי הפרסומים סיטי גם מוכנה לשלם 50 מיליון ליש"ט על ראחים סטרלינג. חלק מאוהדי הסיטיזנס אמרו שהם לא מעוניינים בסטרלינג ושמחירו מוגזם במשאל שערך אתר האוהדים הידוע "בלו מון". אחרים טענו שאם ישביחו אותו הוא יהיה שווה בעתיד גם 100 מיליון ליש"ט.

 

 

 

צ'לסי רוצה את קשר טוטנהאם, מוסה דמבלה, שלא היתה לו עונה טובה בשנה החולפת. העיתון 'הסאן' מפרסם שהוא עשוי לעלות 12 מיליון ליש"ט ויגיע במקום ג'ון אובי מייקל ששיחק בשנה שעברה רק 13 משחקים ועשוי לעבור לפנרבחצ'ה. דמבלה אמר לא מכבר: "שיחקתי בעונה החולפת כל כך מעט דקות בטוטנהאם. זה מאכזב". הוא נרכש ב-15 מיליון ליש"ט מפולהאם לפני שלוש שנים. גם אקסל ויטסל קשר בלגיה וזניט סט. פטרסבורג מבוקש בצ'לסי תמורת 24 מיליון ליש"ט.

 

קריסטל פאלאס הצטרפה לרשימת הקבוצות שרוצות את צ'רלי אוסטין חלוץ ק.פ.ר שמחירו 15 מיליון ליש"ט. צ'רלי אדם חידש את חוזהו בסטוק סיטי עד 2017.

 

מנצ'סטר יונייטד רוצה את ג'רום בואטנג מבאיירן מינכן ומוכנה לשלם על בלם נבחרת גרמניה 20 מיליון ליש"ט. מנגד שוער אייאקס, יאספר סליסן טוען שקבוצתו לא תשחרר אותו לשדים האודמים.

 


מיטרוביץ'. מבוקש בדורטמונד (Gettyimages)

 

ווסט ברומיץ' דורשת 30 מיליון ליש"ט על חלוצה סיידו ברהינו. ניוקאסל, טוטנהאם, ארסנל, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי כולן מעוניינות בו. ליברפול מחוץ לרשימה בגלל שסוכנו איידי וורד הוא גם סוכנו של סטרלינג.

 

בורוסיה דורטמונד רוצה לרכוש את הכוכב הסרבי של אנדרלכט, אלכסנדר מיטרוביץ', בן ה-20. מחירו 15 מיליון יורו.

 

בראגה הפורטוגלית דורשת 8 מיליון יורו על חלוצה אדר שכבש באחרונה בנבחרת פורטוגל. טורינו היא הקבוצה שמעוניינת בו.

 


סביולה. בדרך חזרה הביתה (Gettyimages)

 

פפה ריינה קרוב מאוד לחזור לנאפולי. 

 

רומא רוצה את שוער קלאב ברוז', מתיו ריאן, האוסטרלי. הוא מוערך ב-6-7 מיליון יורו. אולימפיאקוס, פאוק ובשיקטאש מעוניינות בשוער נבחרת מכסיקו, גיז'רמו אוצ'ואה, שלא שיחק במלאגה העונה.

 

חביאר סביולה ששיחק בעונה החולפת בוורונה קרוב לחזור לריבר פלייט. החלוץ בן ה-33 החל את הקריירה שלו בקבוצה

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי