Sport1 Banner

"ההופעה של רוני אומרת עליו הכל"

רוני. מתקרב לשיא של בובי צ'רלטון
רוני. מתקרב לשיא של בובי צ'רלטון | צילום: AFP

הודג'סון החמיא לחלוץ אנגליה, שהתעלם ממרפק וכבש שער ניצחון בסלובניה

(גודל טקסט)

אנגליה עשתה צעד גדול נוסף לעבר יורו 2016, כאשר שמרה על מאזן מושלם במוקדמות עם ניצחון 2:3 בסלובניה. זה היה הניצחון השישי ברציפות של נבחרת "שלושת האריות" בקמפיין, שלראשונה מאז 1990/91 סיימה עונה מלאה בלי אף הפסד.

 

הסלובנים הפגינו משחק טוב כשהובילו 0:1 בפתיחה ובהמשך השוו ל-2:2, אבל שני שחקנים עשו את ההבדל במשחק: ג'ק ווילשייר סוף סוף הפגין את הכישרון שטמון בו עם צמד ואילו וויין רוני כבש את שער הניצחון והשתווה לגארי ליניקר עם 48 שערים – רק אחד פחות מסיר בובי צ'רלטון, שיאן השערים בנבחרת.

 

 

מיני שערורייה אירעה בדקה ה-79 כאשר בוסטיאן סזאר הכניס מרפק לרוני, אבל החלוץ – שלא כהרגלו – הגיב באיפוק וסיפק תשובה מנצחת בדמות שער הניצחון. "ההופעה של רוני אומרת הכל עליו", שיבח רוי הודג'סון בסיום, "הוא חטף מכה קשה מהמרפק של שחקן סלובניה וזה היה מערער הרבה שחקנים אחרים, אבל הוא קיבל את ההזדמנות לכבוש ובעט פנימה. אנחנו יכולים לבטוח בשחקן הזה, אבל הייתי רוצה שיכבוש שלושער כדי שכל הדיבורים על שבירת השיא ייגמרו".

 

למרות השבחים של הודג'סון, במחצית הראשונה רוני גילה משחק חלש ואלן שירר מתח עליו ביקורת אחרי שחלוץ מנצ'סטר יונייטד החמיץ שני שערים בטוחים. רוני כבש אתמול אחרי כמעט 10 שעות ללא שער באף מסגרת.

 

 

על ג'ק ווילשייר אמר הודג'סון: "אני גאה בשערים ובהופעה שלו". העיתון 'דיילי סטאר' העניק לווילשייר את הציון הגבוה במשחק 8. "אני צריך להבקיע שערים, כי כל הקשרים הגדולים (למפארד, סקולס, ג'רארד) הבקיעו שערים רבים בקריירה שלהם וזה גם מה שאני רוצה לעשות", אמר ווילשייר. רוני אמר: "אני מאושר לכבוש שער ניצחון ולהשוות את השיא של שחקן גדול". גארי ליניקר שהשיא שלו השווה אמר: "אני שמח שרוני עשה את זה והזכיר לצעירים שגם אני הייתי פעם קיים ולא רק הייתי אוכל צ'יפס".

 

עוד באותו נושא: ג'ק ווילשייר, רוי הודג'סון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי