Sport1 Banner

נבחרת ישראל מוכנה לקראת משחקי אירופה

חיימי. ניצחון נוסף
חיימי. ניצחון נוסף | צילום: איגוד האופניים

שלומי חיימי ניצח תחרות ברמה C2, פז בש סיימה 16 בתחרות בינ"ל ברוסיה

(גודל טקסט)

שבוע לפני שייצג את ישראל במשחקי אירופה הראשונים בבאקו, אזרבייג'אן, ניצח ביום שישי אלוף ישראל שלומי חיימי בתחרות בינלאומית ברמה C2 שהתקיימה בבית היערן שבכרמל. התחרות אורגנה על מסלול שיארח בחודש הבא את אליפות ישראל באופני הרים.

 

חיימי סיים את התחרות בזמן של 1:25:47 שעות וצבר 30 נקודות לדירוג הבינלאומי. על המקום השני והשלישי היה קרב בין רוכבי ה-U23 הישראלים גיא זסלר וגיא ניב ובין שני רוכבים מרומניה. בסופו של דבר סיים זסלר המקומי במקום השני (20 נקודות) כשהקדים את ניב (15 נקודות).

 

 

בין הנשים ניצחה רותם גפינוביץ' שהקדימה את נגה כורם ומגאן בלצר. מחר (ראשון) ימשיך רותם ישי במסע של הנבחרת לצבירת ניקוד והשגת הקריטריון הבינלאומי לאולימפיאדת ריו 2016 כשיתחרה בתחרות ברמה C1 בקוסטה ריקה.

 

נבחרת הנשים. הישגים יפים (איגוד האופניים)

 

נבחרת הנשים באופני כביש השתתפה בימים האחרונים בתחרויות בינלאומיות ברוסיה. בתחרויות שהתקיימו באזור הקווקז הרוסי השתתפו הרוכבות הטובות ברוסיה וכן נבחרות בלרוס, קזחסטאן, סלובקיה וישראל. בתחרות הראשונה, הגרנד פרי של מייקופ שהתקיים ביום שלישי למרחק 98 ק"מ, סיימה אלופת ישראל פז בש, אשר תייצג גם היא את ישראל בבאקו, במקום ה-16 מבין 75 רוכבות. עומר שפירא סיימה במקום ה-41. בטור של אדיגייה אשר התקיים בימים רביעי עד שבת למרחק כולל של כ-310 ק"מ, סיימו בש ושפירא במקומות 16 ו-19 בהתאמה, ואילו רוכבת הנוער הילה יצחק דורגה 57.

 

התחרויות היוו הכנה מצוינת עבור בש לתחרות בבאקו, ועבור שאר הרוכבות הצעירות ניסיון חשוב בתחרות בינלאומית. בשבוע הקרוב ישתתפו עידו זילברשטיין ויואב בר אשר ייצגו את ישראל במרוץ הכביש לגברים בבאקו, בטור של סלובקיה במסגרת הקבוצה המקצוענית הישראלית Cycling Academy.

עוד באותו נושא: פז בש, שלומי חיימי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי