Sport1 Banner

צוברי ופרידמן החלו לשתף פעולה

צוברי. רוצה להגיע לאולימפיאדת ריו?
צוברי. רוצה להגיע לאולימפיאדת ריו? | צילום: איגוד השייט

גל מונה למאמנו האישי של שחר לקראת המבחנים לריו 2016

(גודל טקסט)

שחר צוברי, מדליסט הארד מהמשחקים האולימפיים בייג'ינג 2008, החל בימים אלה להתאמן בהדרכת המאמן גל פרידמן, מדליסט הזהב האולימפי של ישראל מאתונה 2004, לאחר שהחליט לסיים שיתוף פעולה ארוך שנים עם המאמן רפא בלילוס, שליווה אותו בשמונה השנים האחרונות.

 

פרידמן , אלוף אולימפי והספורטאי הישראלי היחיד שזכה במדליית זהב אולימפית במשחקי אתונה 2004, הוא גם הספורטאי הישראלי היחיד שזכה בשתי מדליות אולימפיות, לאחר שבאטלנטה 1996 זכה במדליית ארד.

 

 

 

שחר צוברי אמר: "בחרתי בפרידמן כמאמן אישי מסיבות מקצועיות ולאחר שחשתי מיצוי מקצועי בתקופה האחרונה. אני מודה לרפא על ההשקעה האדירה ואמשיך לשמור איתו על קשר מצוין. אני מאמין שפרידמן יוכל לשדרג אותי מקצועית כדי להיות במיטבי במבחנים האולימפיים לריו 2016.  אני שמח מהתוצאות האחרונות שהשגתי בתחרויות בפלמה ובהייר אבל מרגיש חוסר מיצוי ולא מספיק לי לסיים בעשירייה הראשונה".

 

גל פרידמן אמר: "יש לנו זמן קצר למטרה קרובה וחשובה מאד שזו אליפות אירופה שתיפתח ב-20 ביוני במונדלו, איטליה. אין לנו כרגע זמן להכנה ארוכה ומסודרת אבל מצד שני שחר לא התחיל לגלוש מאתמול ויש לו רקע ויכולת מוכחת כדי להצליח".

 

בנוסף לצוברי, גם הגולשת הבכירה של ישראל, מעיין דוידוביץ', החלה להתאמן עם פרידמן במסגרת הכנותיה לאליפות אירופה. 

עוד באותו נושא: גל פרידמן, שחר צוברי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי