Sport1 Banner

פורסמו סגלי הנבחרות 3X3 לאולימפיאדה האירופית

גוט וקובלסקי. קבעו את הסגלים
גוט וקובלסקי. קבעו את הסגלים | צילום: איגוד הכדורסל

אילן קובלסקי ודני גוט יהיו הצוות המקצועי. ולדי ירמישין יחליף את עמית תמיר

(גודל טקסט)

המנהל המקצועי של כדורסל ה-3X3 באיגוד הכדורסל אילן קובלסקי ודני גוט המאמן הלאומי של נבחרות הגברים והנשים של ישראל קבעו אתמול את סגלי הנבחרות הלאומיות –גברים ונשים, שייצגו את ישראל במשחקים האירופאיים הראשונים שיפתחו בבאקו בעוד כחודש וחצי (12 יוני). משלחת ישראל לבאקו תמנה כ-140 ספורטאים שיתחרו ב-21 מקצועות.

 

פציעתו לפני כחודש של קפטן הנבחרת עמית תמיר (קרע בגיד האכילס, החלמה כחצי שנה) אילצה את הצוות המקצועי לשנות במעט את ההרכב ששיחק באליפות אירופה האחרונה (מקום 9). שחקנים שיופיעו בנבחרת הגברים של ישראל בבאקו: קפטן, עמית שמחון (אילת), אופיר הובר (נהריה), יועד בית יוסף (הפועל חולון) וולאדי ירמשין (שהם).

 

 

השחקניות שיופיעו בנבחרת הנשים: קפטן, לימור פלג (מכבי רמת חן) נופר שלום (בנות הרצליה), מאיה איסרוב (אליצור נתניה), כשהשחקנית הרביעית תבחר מבין הדר גוטין (בנות הרצליה) ואלואיזה כץ המשחקת בקנדה.

 

אילן קובלסקי אמר: "ממה שידוע לנו, בגלל שהשנה אין אליפות אירופה, כל הנבחרות יגיעו עם הסגלים החזקים ביותר. אם נצליח להגיע עם שתי הנבחרת לרבע הגמר נראה בזה הישג גדול מאד. המיקום הזה מקנה ניקוד למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020".            

 

הישג השיא של הנבחרת הגיע בשנת 2011, אז ישראל השתתפה בפעם הראשונה באליפות העולם 3X3 שהתקיימה באתונה יוון. הסגל כלל את עמית תמיר, עמית שמחון, יועד בית יוסף וקורי קאר והנבחרת סיימה במקום הרביעי מתוך 32 קבוצות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי