Sport1 Banner

"יהיה נחמד אם נזכה השנה בטרבל"

| Gettyimages

אלגרי חגג את ה-0:3 הגדול של יובנטוס בחוץ על פיורנטינה בדרך לגמר הגביע האיטלקי

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו                  צילום: Gettyimages

 

גם בלי שלושת כוכבי העל שלה, פול פוגבה, אנדראה פירלו וקרלוס טבס הפצועים, הצליחה יובנטוס לעשות מהפך ענק בדרך לגמר הגביע האיטלקי אתמול. "הגברת הזקנה", שנוצחה בבית 2:1 במשחק הראשון, חגגה בפירנצה עם ניצחון 0:3 ושמרה על חלום הדאבל בחיים.

 

 

ליובה יש עכשיו סיכוי ריאלי לזכות בגביע האיטלקי לראשונה מזה 20 שנה, ובגמר היא תפגוש את נאפולי או לאציו, שייפגשו היום בגומלין של חצי הגמר השני בדרום איטליה אחרי 1:1 במפגש הראשון (שידור חי כאן באתר החל מהשעה 21:40).

 

לאוהדי האלופה, שניסו לתקוף את המאמן מקסי אלגרי כאשר הגיע לאימון הראשון שלו בקבוצה בגלל שהתרגזו על החלפת אנטוניו קונטה הווינר, יש היום הרבה סיבות לבקש סליחה. יובנטוס עדיין במירוץ לשלושה תארים העונה – אליפות וגביע באיטליה, וגם בליגת האלופות היא חזקה בתמונה אם תעבור את מונאקו ברבע הגמר. מאז אינטר של ז'וזה מוריניו, אף קבוצה מארץ המגף לא זכתה בטרבל.

 

 

 

"זה יהיה נחמד אם נזכה השנה בטרבל", אמר אלגרי לאחר המשחק, "כמה מהכוכבים שלנו לא שיחקו, אבל שיחקו שחקנים אחרים. עשינו את זה כל העונה. אל תשכחו ששיחקנו שמונה חודשים בלי אנדראה בראצלי. עשינו הישג ענק, כי זה לא קל לנצח בחוץ את פיורנטינה ששיחקה כדורגל מצוין באחרונה".

 

יובה ספגה עוד מכה מכיוון שקלאודיו מרקיזיו ואלברו מוראטה לא יוכלו לשחק בגמר בגלל הרחקות. "יובה היא קבוצה של שחקנים בודדים ענקיים", הוסיף אלגרי, "אני לא יודע איך הם עבדו בעבר, אבל אני הבאתי איתי את התפיסות שלי למועדון וזה עבד. אני יודע שהיו אוהדים שלא אהבו את החלפת קונטה, אבל הנה – נותרו לנו עוד 4 ניצחונות ותיקו כדי לזכות סופית ב'סקודטו', עלינו לגמר הגביע וננסה לעלות לפחות לחצי גמר ליגת האלופות. אני חושב שזה הישג נאה".

 

 

 

מאמן פיורנטינה, וינצ'נזו מונטלה, היה מאוכזב בסיום, אבל נותר ריאלי: "יובנטוס היתה חזקה מאיתנו. לא הצגנו את היכולת שקיווינו לה, ידענו שהמשחק הראשון היה רק מחצית ושמולנו ניצבת קבוצה חזקה מאוד. אני חושב שההחלטה לבטל את השער המוקדם של מוחמד סלאח היתה שגויה. לא היתה כאן שום דחיפה".

 

הגיבור הגדול של המשחק היה החלוץ אלסנדרו מאטרי, שחזר מהשאלה ממילאן ושיחק כל העונה ביובה רק משחק אחד. המנכ"ל בפה מארוטה מכר אותו ב-15 מיליון יורו וקיבל אותו בחינם בהשאלה. ככה עושים עסקים. "אני שמח שחזרתי להבקיע לאחר שבעונה שעברה לא הרבתי לכבוש", אמר מאטרי בסיום, "כשנודע לי שטבס נפצע הרגשתי שאזכה בהזדמנות, וכשאלגרי הודיע לי על כך שאפתח בהרכב, ידעתי שחובת ההוכחה עלי".

 

ג'ורג'יו קייליני אמר בסיום: "שלטנו במשחק 90 דקות וזה רק מוכיח שכל שחקן שנמצא ביובה ראוי להיות בה. הצלחנו לעצור את סלאח בעזרת חוליית הקישור, סוטרארו, וידאל ומרקיזיו". לשאלה אם יש סיכוי אמיתי לזכייה בטרבל אמר: "יש לנו חודשיים לשחק עבור כל התארים. הזכייה המוקדמת ב'סקודטו' תעזור לנו להתרכז במשחקים הגורליים בליגת האלופות".

עוד באותו נושא: אלסנדרו מאטרי, מקסי אלגרי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי