Sport1 Banner

אנדרטייקר יתאבק ברסלמניה 31?

|

האייקון האגדי מ-WWE נצפה צולע חודש וחצי לפני אירוע השנה של הארגון: "נראה בן 60"

(גודל טקסט)

מאת: מערכת ספורט2

 

מארק קאלוואי, או בשמו המוכר יותר, אנדרטייקר, הוא אחד הכוכבים הגדולים (אם לא הגדול ביותר) של WWE. המתאבק ששלט בזירה כבר בשנות ה-90 והוגדר כ"מנהיג" בחדר ההלבשה מאחורי הסט, כבר לא פעיל באופן קבוע ולמעשה מופיע רק פעם בשנה באירוע הגדול ביותר של הארגון – רסלמניה. אך האם הוא כשיר לעוד פעם אחת בזירה? על פי השמועות, נראה שלא.

עובר אורח שהבחין השבוע בקאלוואי ברחוב תיאר תמונה עגומה שלא מזכירה בדבר את הבחור הענק שמגיע לגובה של 2.08 מטר ומטיל אימה על יריביו: "כילד שראה אותו בזירה, נחרדתי. הוא הלך בצורה איומה, כאילו אין לו ברכיים. בנוסף, 'טייקר' נראה כמו אדם בן 60 שבריאותו הפיזית מוטלת בספק".

 

אנדרטייקר אכן כבר לא ילד ויחגוג השנה יום הולדת 50. הוא החל את דרכו ב-WWE ב-1990 וזכה 7 פעמים באליפות עולם משמעותית בארגון. בנוסף, הוא החזיק ברצף של 20 ניצחונות ברסלמניה שנקטע בשנה שעברה אחרי הפסד לברוק לסנר. בסיום אותו הקרב אישרו בארגון שקאלוואי סבל מזעזוע מוח וחבלות חמורות ברגליו. בווידאו שלמעלה ניתן לראות אותו יוצא מהמלון ביום שאחרי האירוע על אזרחי. על פי השמועות טייקר אמור לחזור ברסלמניה בעוד חודש וחצי לקרב מול בריי וויאט, כוכב עולה בארגון שדמותו בעלילה מסתורית כמו זו של אנדרטייקר.

עוד באותו נושא: אנדרטייקר, רסלמניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי