Sport1 Banner

רופא ב-WWE תובע את CM פאנק

התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

הסאגה בין המתאבק לשעבר לארגון נמשכת. כריס אמאן דורש כמיליון דולר על פגיעה בשמו

(גודל טקסט)

מאת: מערכת ספורט2

 

CM פאנק לא נראה בזירת WWE כבר למעלה משנה, אבל בכל הקשור לסאגה בין המתאבק לשעבר לארגון שעזב, העניינים רק מתחממים, אחרי שראש הצוות הרפואי של החברה הגיש תביעה נגדו של למעלה ממיליון יורו בעקבות תלונותיו בפודקאסט של קולט קבאנה והביקורת שהטיח על הטיפול הלקוי בו, שלטענת הרכש החדש של UFC, היה גורם מכריע בעזיבתו המתוקשרת.

פאנק (פיל ברוקס) טען בפודקאסט של קבאנה (שגם נגדו הוגשה התביעה) כי הצוות הרפואי בראשות כריס אמאן התעלם מגוש שגדל בגבו התחתון ובינואר 2014, לדבריו: "היה בצבע סגול והגיע למידות של כדור בייסבול". הרופא הראשי הכחיש את המיוחס וטען שברוקס כלל לא דיווח על הדבר וכי אמינות הסיפור מוטלת בספק. ב-WWE פרסמו הצהרה שהם מגבים את אמאן ועובדיו בתביעה ובטוחים שדבריהם נכונים.

 

 

אם לא די בתמיכה של WWE ברופא, בארגון דאגו להעלות את הסרטון שמופיע כאן, מהקרב האחרון של פאנק עם צילומים שהתמקדו באיזור בו נטען הקיום לאותו גוש (בקו המכנס), כאשר הכוונה היא להראות שאין שום בליטה בגב התחתון שלו באותה התקופה שבה שוחח לכאורה לצוות הרפואי על הגידול.

 

פאנק לא חסך מילים בפודקאסט של קבאנה וקרא לאמאן ולצוות הרפואי "עצלנים", ובנוסף האשים אותם שדיבר איתם על הגידול עוד לפני שהגיע למימדים המתוארים. ב-WWE הדגישו כי בדו"ח הצוות לא צוין מעולם שברוקס פנה למישהו מהרופאים או ההנהלה לגבי הנושא ושאין כל רישום לגבי הדבר. ההמשך יבוא בבית המשפט.

עוד באותו נושא: CM פאנק, כריס אמאן, קולט קבאנה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי