Sport1 Banner

לעשות סלפי עם מוחמד גאדיר

|

ג'ימי טורק מפנטז על היום בו אוהדי בית"ר ירושלים יתחשבו רק ביכולת ולא במוצא

(גודל טקסט)

מאת: ג'ימי טורק             צילום: עדי אבישי

 

 

זה לא נכון שבני סכנין ניצלה משחק לא טוב של בית"ר ירושלים כדי לנצח אותה. נכון, אולי כשבית"ר רואה את סכנין היא פשוט עושה במכנסיים, אבל ייתכן מאוד שכשאתה עולה למשחק טעון בשנאה תהומית לקבוצה שמולך, הריכוז והטקטיקה מתמוססים. כי השנאה סופגת ממך מחשבה ומאמץ, וזה מבטל את החוכמה וראיית המשחק. המוח חושב רק על אלה שמשחקים מולך ובמיוחד על מוחמד, זה שהאוהדים צועקים ביציע שהוא מת.

 

 

מעניין מה היה קורה אם בית"ר הייתה כמו כל הקבוצות האחרות בליגת העל והייתה יכולה לקבל שחקן טוב ומוכשר כמו מוחמד גאדיר, ודווקא במשחק מול סכנין הוא היה מבקיע. איזה שירים היו שרים לו האוהדים? איך הם היו מקבלים את החלוץ שהביא להם ניצחון ושלוש נקודות יקרות על הקבוצה הכי שנואה עליהם? האם היו מרימים אותו על הכתפיים? מתחבקים איתו? עושים סלפי?

 

אולי זו פנטזיה מטורפת שלי, אבל למרות השנאה והגזענות שמתגברים בזמן האחרון, אני בכל זאת רוצה להאמין שזה עוד יכול לקרות ושהעיתונים יכתבו בוקר אחד את הכותרת: "מוחמד העניק ניצחון לבית"ר".

 

עוד עצה לאוהדי בית"ר הפחות סימפטיים: בפעם הבאה שאתם משחקים נגד סכנין, אל תבואו עם השנאה והגזענות הרגילים, אלא ההיפך. אולי תעודדו אותם ותקבלו אותם יפה. זה בטח ישפיע הפוך, השאננות תעלה, המוטיבציה תיעלם יחד עם השירים על מוחמד, וכך בית"ר תנצח.

 

הרי בסופו של דבר, אם הנגע הזה לא ייגדע בידי ההתאחדות והמנהלת, שהם האחראים הבלעדיים על הכדורגל הישראלי, בסופו של דבר יקום איזה מישהו ויגיע למשרדים של פלאטיני או בלאטר, יביא איתו את כל הצילומים והדוחות ויניח אותם על השולחן. התשובה שתגיע משם תהיה קשה לכדורגל הישראלי. לא חבל?

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי