Sport1 Banner

חגיגת השידורים של ספורט1

|

הקלאסיקו של אנגליה, גמר הגביע הבלגי, באיירן מינכן, יובנטוס, צ'לסי והפלייאוף העליון

(גודל טקסט)

מאת: רועי פולקמן         צילומים: Gettyimages, עדי אבישי

 

 

יום ראשון עמוס בשידורים צפוי לכם בחבילת הערוצים של ספורט1. הקלאסיקו של אנגליה, גמר הגביע הבלגי, יובנטוס חוזרת לליגה, באיירן מינכן, צ'לסי וקרבות הפלייאוף בליגת העל. רועי פולקמן עושה לכם סדר.

 

 

ספורט1 + ספורט1 HD

 

13:25 דינאמו מוסקבה (4) – זניט (1)

 

מפגש פסגה מוקדם בליגה הרוסית. התיקו של זניט מול טורפדו מוסקבה במחזור הקודם בצירוף לניצחון של צסק"א 0:4 מורדוביה יצר פער של 5 נקודות בפסגת הטבלה. זניט אמנם הפסידה באיטליה לטורינו 1:0 אבל הניצחון 0:2 בסנט פטרסבורג הספיק והקבוצה הוגרלה מול סביליה, מחזיקת הגביע, ברבע גמר הליגה האירופית. לדינאמו לא הייתה הצלחה כזו מול יריבה מאיטליה בליגה האירופית. היא סיימה את משחק הבית מול נאפולי בתיקו 0:0 והודחה מכיוון שהפסידה 3:1 בסאן פאולו. בין המשחקים באירופה הפסידה דינאמו בדרבי לספרטק וכתוצאה מכך פינתה את המקום השלישי לקרדנודר לה שני משחקים עודפים.  מוקדם יותר העונה ניצחה זניט 2:3 משער של סמולניקוב בדקה ה-89.

 

15:15 ליברפול (5) – מנצ'סטר יונייטד (4)

הקלאסיקו של אנגליה הוא מאבק ישיר על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה. שתי הקבוצות פתחו את העונה בצורה לא אידיאלית בלשון המעטה אבל מצאו את כושרן ואת מקומן בצמרת הפרמיירליג. הקבוצה של רוג'רס היא הקבוצה החמה באנגליה בשנת 2015 כשההפסד האחרון של האדומים היה התבוסה באולד טראפורד 3:0 בדצמבר 2014. יונייטד התאוששה מההדחה מרבע גמר הגביע האנגלי מול ארסנל עם ניצחון חלק 0:3 על טוטנהאם במחזור האחרון שיצר רצף של 3 ניצחונות פרמיירליג רצופים לשדים האדומים. שני המפגשים האחרונים בין הקבוצות בפרמיירליג הסתיימו בתוצאה  0:3 באולד טראפורד, פעם למארחת ופעם למתארחת, בעונה שעברה באנפילד ניצחה ליברפול 0:1 משער מוקדם של דניאל סטארידג'.

 

 

17:50 האל (15) – צ'לסי (1)

עם הכושר הנוכחי של מנצ'סטר סיטי, צ'לסי נראית בדרך הבטוחה לאליפות עם 6 נקודות יתרון ומשחק חסר כשהאלופה שבמקום השני. הבלוז לא הצליחו להתאושש מההדחה בשמינית ליגת האלופות ע"י פ.ס.ז'. כשסיימו בתיקו ביתי מול סאות'המפטון במחזור הקודם. האל סיטי השיגה 7 נקודות חשובות בחודש פברואר שעזרו לקבוצה של סטיב ברוס לברוח מהתחתית אבל הם עדיין רק 3 נקודות מברנלי שנמצאת מתחת לקו האדום.  צ'לסי ניצחה את שלושת מפגשיה האחרונים מול האל סיטי בתוצאה 0:2 והאל תנסה להשיג ניצחון בכורה על הכחולים.

 

20:00  הפועל ק"ש (3) – בית"ר י-ם (4)

הקבוצה של ברק בכר ללא ניצחון ב-7 משחקים בכל המסגרות כולל 4 הפסדים רצופים. בקריית שמונה יכולים להתעודד מעובדה שלמרות התקופה הקשה, הפער ממכבי תל אביב עומד על 7 נקודות ועם עשרה משחקים בפלייאוף העליון הכל יכול לקרות. הניצחון של בית"ר י-ם על הפועל רעננה 0:2 היה השלישי ברציפות, רצף הניצחונות הארוך ביותר של הקבוצה מהבירה מאז ינואר 2013. בפעם הראשונה שהקבוצות נפגשו בקריית שמונה הן נפרדו בתיקו 1:1 כשהמשחק בטדי הסתיים ב-1:3 לבית"ר עם שני שערים עצמיים של שיר צדק.

 

 

ספורט2

 

15:55 יובנטוס (1) – גנואה (7)

לאחר ההצגה של יובנטוס מול דורטמונד בליגת האלופות הקבוצה של אלגרי חוזרת לליגה המקומית שם הפער מרומא השנייה עומד על 14 נקודות ואליפות רביעית ברצף נראית בטוחה. הזברות עדיין עם הפסד ליגה בודד בסריה א' לאחר 27 מחזורים אבל ההפסד הזה היה מול גנואה משער של אנטוניני בדקה ה-94. הקבוצה של גספריני הפסידה לראשונה לאחר 5 משחקים והיא רחוקה 8 נקודות ממקום שיוביל בעונה הבאה לליגה האירופית.

 

18:55 קלאב ברוז' – אנדרלכט (גמר הגביע הבלגי)

קלאב ברוז' עם חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות והניצחון על ווסטרלו יחד עם ההפסד של אנדרלכט לגנט הגדיל את הפער בפסגה ל-4 נקודות. שתי הקבוצות הודחו בעונה שעברה כבר בשמינית הגמר כשברוז' הפסידו בהארכה לקורטרייק ואנדרלכט הודחו בפנדלים לווסטרלו. שני המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בתיקו 2:2 אבל שלושת המשחקים שלפני כן הסתיימו בניצחון של אנדרלכט מבלי שהקבוצה של ליאור רפאלוב כובשים שער.

 

 

21:40 לאציו (3) – ורונה (14)

הקבוצה החמה של איטליה היא ללא ספק לאציו עם חמישה ניצחונות ליגה רצופים כולל 0:4 על פיורנטינה ו-0:3 על סאסואולו. התכולים נצמדו למרחק של נקודה בלבד מיריבתם העירונית רומא כשיובנטוס ביטלה את התחרות על האליפות באיטליה. פליפה אנדרסון ממשיך להיות הכוכב הגדול של הקבוצה מבירת איטליה כשקבוצות גדולות מכל אירופה עוקבות אחריו. ורונה לא הפסידה 4 משחקים ברציפות וזאת לאחר רצף של שלושה הפסדים. מוקדם יותר העונה הקבוצות נפרדו בתיקו 1:1 כשהמשחק המקביל בעונה שעברה הסתיים בתיקו 3:3.

 

 

 SPORT2.CO.IL

 

18:25 באיירן מינכן (1) – בורוסיה מנשנגלאדבך (3)

אלופת גרמניה ממשיכה בכושרה הרצחני עם 14 כיבושים בשלושה משחקים אחרונים ושישה ניצחונות ליגה רצופים. גם היעדרותם של אריאן רובן ופרנק ריברי לא מונעים מהמכונה של פפ להמשיך להציג את הכדורגל המרשים באירופה אולי ביחד עם ברצלונה. גלאדבך ללא הפסד ליגה בחמישה משחקים אחרונים אבל היא כבשה רק 35 שערים העונה – מחצית מהכמות של הבווארים. מוקדם יותר העונה הקבוצות נפרדו בתיקו ללא שערים ובעונה שעברה ניצחו הבווארים בבית 1:3.

 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי