Sport1 Banner

0:2 חשוב לניס על מונפלייה, ניצחון לטולוז

שחקני ניס. הקבוצה הבכירה בריביירה
שחקני ניס. הקבוצה הבכירה בריביירה | צילום: AFP

הקבוצה מהריביירה המשיכה בעונה נפלאה, הסגולים הביסו 0:4 את בורדו

קבוצות: טולוז
(גודל טקסט)

פאריס סן ז'רמן תוכל לזכות באליפות רק מחר (ראשון) אך משחקי המחזור ה-30 בצרפת נמשכו. ניס השיגה ניצחון חשוב במאבק על המקום השלישי ואילו טולוז דרסה את בורדו עם 0:4 שלא בטוח יספיק לה כדי לשרוד.

 

מונפלייה – ניס 2:0
החבורה של קלוד פואל המשיכה בעונה המופלאה שלה ובמאבק עם מונאקו על הבכירה בקבוצות הריביירה. ואלר ז'רמן סיפק את שערו התשיעי העונה בדקה ה-61 וחאתם בן ארפה הנהדר סידר לאלסן פלאה את השני שהעניק שלוש נקודות. הפער ממונאקו השנייה? חמש נקודות.

 

 

לוריין – מארסיי 1:1
החבורה המאכזבת של מיצ'ל איבדה נקודות במאבקיה על הכרטיסים לאירופה ולאט לאט מתרחקת מהשגת המטרה. עבדול מג'יד וואריס העניק יתרון למארחת, אך עם פתיחת המחצית השנייה מאורסיו איסלה איזן בדקה ה-46. אולי בחצי גמר הגביע זה ילך טוב יותר בשחזור העימות הזה.

 


בן ידר והחברים חוגגים. יעשו את הבלתי יאמן? (AFP)

 

טולוז – בורדו 0:4
ניצחון ענק לחבורה של פסקאל דרופה ששואפת לשרוד אך רחוקה שבע נקודות מחוף מבטחים. החבורה של סניול סיימה את העונה ככל הנראה אך ספגה תבוסה צורמת שלא תחמיא לה בוודאי. וויסאם בן ידר המוכשר כבש את הראשון בדקה ה-5 והכפיל בפנדל בדקה ה-50. סביר להניח שהטוניסאי יהיה במקום אחר בעונה הבאה.

 

מרטין ברייטווייט הדני בפנדל נוסף (86) ואוסקר טרחו המחליף (90) חתמו ניצחון ענק שלא בטוח יספיק להישרדות.

 

יתר התוצאות: גנגאן – סנט אטיין 0:2 (בריאן 7, פריבה, 24), אז'קסיו – קון 0:1 (בוטאייב, 70), באסטיה – ליל 2:1 (דאניק 90 / בופאל 37, אמאדו 50).

עוד באותו נושא: וויסאם בן ידר, טולוז

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי