Sport1 Banner

הראשונה בחצי הגמר: 0:2 לפאלאס על רדינג בגביע

כבש פנדל מאוחר. קבאי
כבש פנדל מאוחר. קבאי | צילום: Gettyimages

שני שערים מאוחרים של קבאי בפנדל ושל קמפבל שלחו את פארדיו לחגוג

(גודל טקסט)

לפני שהתקיימה הגרלת רבע גמר הגביע האנגלי, כל נציגות הפרמייר-ליג קיוו לקבל את רדינג מליגת המשנה. קריסטל פאלאס, שנמצאת בהידרדרות בליגה הייתה זו שהתמזל מזלה, והיא גם הצליחה לעמוד במשימה כשניצחה 0:2 והפכה לקבוצה הראשונה שהבטיחה את מקומה בחצי הגמר.

 

המשימה לא הייתה קלה עבור חניכיו של אלן פארדיו, אך הם הצליחו לעמוד בה בזכות שני שערים מאוחרים. בדקה ה-85 יאניק בולאיסה ספק נתפס ברחבה על ידי ג'ייק קופר. השופט מייק דין היה נחרץ, שלף לקופר את הצהוב השני והרחיק אותו וגם הצביע על הנקודה הלבנה.

 

יוהאן קבאי המנוסה לקח את הבעיטה. הוא בעט למרכז השער, השוער עלי אלחבסי שזז מעט הצידה הצליח לשלוח יד ולאגרף את הכדור אך לצערו לא הצליח למנוע מהכדור לחדור פנימה. המארחת שלחה את כל השחקנים קדימה, ולבסוף נענשה. בתוספת הזמן עמנואל אדבאיור קיבל כדור ברחבה והמשיך בנגיעה לפרייזר קמפבל, שהחליף את בולאיסה דקה קודם לכן. קמפבל בעט, אלחבסי עוד הצליח להדוף אך החלוץ הסתער על הריבאונד וממרחק של פחות ממטר הפציץ את הרשת.

 

ניצל את ההחלטה המפוקפקת. קבאי כובש (gettyimages)

 

רבע גמר הגביע האנגלי ימשיך ביום שבת עם משחק בין אברטון וצ'לסי (19:20, שידור ישיר בספורט2). שני המשחקים הנותרים, שיהיו שניהם דרבים, יתקיימו בראשון: ארסנל תארח את ווטפורד (15:20, שידור ישיר בספורט1 וב-HD) ומנצ'סטר יונייטד תארח את הסיטי (17:50, שידור ישיר בספורט1).

 

חצאי הגמר יתקיים ב-23 וב-24 באפריל, וגמר טורניר הכדורגל העתיק בתבל ישוחק ב-21 במאי. כל שלושת המשחקים הללו יתקיימו באצטדיון וומבלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי