Sport1 Banner

טיאגו סילבה: "זלאטן רוצה להישאר בפ.ס.ז'"

יישארו ביחד? זלאטן וטיאגו סילבה
יישארו ביחד? זלאטן וטיאגו סילבה | צילום: Gettyimages

הבלם הוסיף: "זכיה באלופות יכולה לגרום לו לעזוב, כי אז אולי ירגיש שהשיג הכל"

(גודל טקסט)

האם זלאטן איברהימוביץ' ישחק בכל זאת בפאריס סן ז'רמן גם בעונה הבאה? אחרי ארבע עונות בבירת צרפת ומאחר שהוא מתקרב לשלהי הקריירה (חגג 34 באוקטובר), סביב עתידו של החלוץ האדיר ישנן לא מעט ספקולציות. אלא שלטענת טיאגו סילבה, קפטן אלופת צרפת, זלאטן יודע בדיוק היכן הוא רוצה לשחק בעונת 2016/17.

אחרי ה-1:4 הקליל על ריימס, משחק שבו איברהימוביץ' כבש צמד ובישל את שני השערים הנוספים, הבלם הברזילאי נשאל על עתידו של החלוץ והדגיש: "זלאטן רוצה להישאר בפאריס. השחקן הזה מדהים אותנו כל פעם מחדש ואין לי כבר מילים לתאר עד כמה הוא ענק. נראה מה יעשה עד סיום העונה. לפי ההערכה שלי אין צורך להיפרד ממנו, כי הוא גם רוצה מאוד להישאר". 

טיאגו סילבה סיפר כי דווקא זכיה בתואר היוקרתי מכולם יכולה לשנות את המצב: "האמת, אם נזכה בליגת האלופות אולי הוא ישנה את דעתו וירצה לעזוב, כי הוא ירגיש שהשיג את מה שרצה. זה התואר היחיד שחסר לו. הלוואי שנזכה והוא בכל זאת יישאר". 

לפ.ס.ז', שמציגה את העונה הטובה ביותר שלה אי פעם, חסרות 10 נקודות בלבד כדי להבטיח אליפות רביעית ברציפות. "אנחנו יכולים לזכות באליפות כבר במרס. המטרה שלנו העונה, בלי לזלזל באף אחד, היא לנצח בכל משחק שאנחנו משחקים", הבהיר טיאגו סילבה.

עוד באותו נושא: טיאגו סילבה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי